2018-03-30, 02:41
Medlem
BonnieParkers avatar
Efter sisådär femton pm till olika mod (utan svar) vänder jag mig till hela forumet 😏

Min kompis har varit medlem sen 2012 med fler än 500 kommentarer. Inte nyreggad alltså. Inte heller blivit avstängd eller något sånt. Men fick för några veckor sen det här meddelandet;

du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Nu till frågan. Har nån annan liknande problem? Hur löste ni det? (FINNS DET NÅGON MOD SOM VILL HJÄLPA TILL???)

Mvh
Citera
2018-03-30, 04:06
Medlem
En lösning vore nog att skapa nytt konto.
Citera
2018-03-30, 08:11
Medlem
Står det så så fort hen öppnar en tråd i Flashback? För mig står det så om jag klickar på Svara i en tråd i Papperskorgen och om jag som ej inloggad öppnar Laidback eller klickar på Svara står det liknande med tillägget att jag inte är inloggad.
Citera
2018-03-30, 09:40
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonnieParker
Efter sisådär femton pm till olika mod (utan svar) vänder jag mig till hela forumet 😏

Min kompis har varit medlem sen 2012 med fler än 500 kommentarer. Inte nyreggad alltså. Inte heller blivit avstängd eller något sånt. Men fick för några veckor sen det här meddelandet;

du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Nu till frågan. Har nån annan liknande problem? Hur löste ni det? (FINNS DET NÅGON MOD SOM VILL HJÄLPA TILL???)

Mvh

Skicka ett pm till mig med användarnamnet så kan jag be en tekniker kika på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in