Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Du får ursäkta att man mest ser dig som en kuf när du går på och babblar om fluor och Rothschildts och spekulerar i än det det ena, än det andra, utan att ge några som helst belägg (nej, SDU har inte tömts på pengar, nej, Kasselstrand verkar inte ha någon särskilt dyr livsstil). Jag förstår att du ser dig själv som ett geni, och det är ju inget fel med att ha självförtroende, men det är ingen som orkar med ditt sätt att diskutera.
Judefrågan borde du för övrigt avhålla dig helt ifrån. Du framställer den som en stor konspiration när den är väldigt handfast och konkret. Det får mig faktiskt att undra vad du har för motiv med allt detta.
Jag tog upp Rothschild då NMR:arna hade rivit upp himmel och jord om jag frågat i NMR-tråden varför just Rothschild slapp undan bombningar och länsningar av guldtackor och konst.
Judefrågan är den viktigaste frågan för alla att diskutera - det var därför jag gjorde en jämförelse med Nordkorea. Att ledarskiktet i NK har varit kontrollerade utifrån typ CIA - jag menar att det är likadant i Sverige. Ingen politiker vågar gå emot judiska intressen. Alltså måste den frågan upp på bordet. Då duger det inte att plocka lågt hängande frukter (SD/Muslimer/Brottslighet) utan man måste sikta högre upp i näringskedjan. Då kommer vi in på "varför" som jag tycker är viktig att ställa.
Fluor var ironiskt menat. Uppenbarligen vimlar det av autister i den här tråden som inte kan tolka in något annat än det bokstavliga. Liksom fotbollslaget. Även om jag vill se Kasselstrand D. Ä. springa omkring med ett knattelag Kasselstrandare så småningom.