2018-03-28, 14:31
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Fast TrogenHammarby skrev ju FÖRMODLIGEN bäst. Inte heller han skrev något om att Kennedy var ÖVERLÄGSET bäst, utan det la du till helt själv av någon anledning.

Haha, du är helt fantastiskt anal alltså.
Du tycker han är guds gåva till folket, jag gör det inte. Är du nöjd?
2018-03-28, 15:10
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Haha, du är helt fantastiskt anal alltså.
Du tycker han är guds gåva till folket, jag gör det inte. Är du nöjd?

Må så vara! Men när du skriver uppenbart provokativt och dessutom inte ens klarar av att halmgubba så måste även du räkna med mothugg.

Men sista stycket kan jag inte annat än hålla med om såklart
2018-03-28, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Tvillingarna Andersson som moderna wingbacks kommer bli årets hit! Innan dom försvinner i sommarfönstret.....:-(

Satan vad rörig min uppställning såg ut när jag nu såg den på mobilen. På datorn såg den vettig ut, skumt.

Det kommer dom säkert bli men jag tror inte Adam går i år. Känns som att han skall vara en startspelare mer än några månader först.

Sedan tror jag inte vi kommer ha en sådan offensiv uppställning, Friberg kommer säkert in bredvid Faltsetas.
2018-03-28, 18:50
Medlem
Plebeiis avatar
Vad fan är det att diskutera ens? Kennedy är en av världens genom tiderna bästa frisparksskyttar, därmed pasta.
2018-03-28, 20:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plebeii
Vad fan är det att diskutera ens? Kennedy är en av världens genom tiderna bästa frisparksskyttar, därmed pasta.

Hahahaha, vafan... så kommer nästa och utökar hans storhet... Det enda bra han gjort är att photoshoppa sin frippa på omslagsbilden.

Puss på re
2018-03-28, 20:18
Medlem
Årets lagbygge kan bli rätt intressant ändå. Maic Sema sista pusselbiten samt att försäsongen lovat gott. Nåja, man ska väl aldrig känna sig helt säker som giffare men känns helt klart som att det finns potential att göra en bättre säsong än ifjol. Backsidan är ett stort frågetecken och ekonomin blir man inte klok på, elitlicensen lär absolut vara i fara om något år om vi inte får rätsida på det. Men totalt sett tycker jag vi har ett bättre lag än ifjol.
2018-03-28, 22:39
Medlem
Citat:
Hahahaha, vafan... så kommer nästa och utökar hans storhet... Det enda bra han gjort är att photoshoppa sin frippa på omslagsbilden.

Puss på re

Fast, Kennedy har ju varit överjävlig på frisparkar genom hela sin proffskarriär. Ingen dipp öht!
Kollade ett klipp med "Kennedys alla frisparksmål i Hammarby"
Den var postad 2014.
Fram till 22 okt 2014 hade han gjort 15 st! (Endast seriematcher) Det är rätt många på de få åren han faktiskt spelat i Bajen då. Efter 2014 har det producerats fler, har ingen exakt siffra, men snälla nämn EN lirare som satt lika många.
2018-03-29, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillt
Det är bokstavsordning, fast de har utelämnat några av klubbarnas prefix...
BK Häcken, IK Sirius, IF Brommapojkarna osv. Sen räknar de Ö som O, så Östersund och Örebro hamnar innan Trelleborg.

Liksom Varberg i superettan. Tack för infon ...
2018-03-29, 10:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjoFitten
Fast, Kennedy har ju varit överjävlig på frisparkar genom hela sin proffskarriär. Ingen dipp öht!
Kollade ett klipp med "Kennedys alla frisparksmål i Hammarby"
Den var postad 2014.
Fram till 22 okt 2014 hade han gjort 15 st! (Endast seriematcher) Det är rätt många på de få åren han faktiskt spelat i Bajen då. Efter 2014 har det producerats fler, har ingen exakt siffra, men snälla nämn EN lirare som satt lika många.

Ja men allvarligt, jag kan köpa att vissa härinne ser han som en av Allsvenskans bästa frisparksskyttar men "Kennedy är en av världens genom tiderna bästa frisparksskyttar"? Kom igen, vafan.. Det är minst sagt löjeväckande.
2018-03-29, 10:35
Medlem
Citat:
Ja men allvarligt, jag kan köpa att vissa härinne ser han som en av Allsvenskans bästa frisparksskyttar men "Kennedy är en av världens genom tiderna bästa frisparksskyttar"? Kom igen, vafan.. Det är minst sagt löjeväckande.

Måste vara svårt att låsa mellan raderna, glider du på efterkälken av ålderns höst månne?
2018-03-29, 10:40
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Måste vara svårt att låsa mellan raderna, glider du på efterkälken av ålderns höst månne?

Det finns inget mellan raderna ditt jävla spån.
2018-03-29, 11:14
Medlem
Citat:
Du fick tillbaka med samma medel.

Undervärderar man någon grovt så finns det alltid någon som svarar med att övervärdera denne grovt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in