Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
I och med att polisen meddelat att dom avvaktar analysresultaten tror jag att vi får veta polisens slutsats.
Någon Fup kommer förstås aldrig. Det vet vi med säkerhet.
Jag vet inte vilka analyser polisen väntar på. Kanske giftanalyser om barnen/föräldrarna dog av gift. Och namnteckningarna på avskedsbrevet.
Men det analyseras rätt många andra saker också. Som om någon var gravid, hade smittsam sjukdom, utsatt för sexuellt våld, spermier i kroppen, berusad, narkotikapåverkad, spridd cancer, hjärntumör, annan sjukdom, har avvärjningsskador. Dessutom ska dödsorsak faställas och helst i vilken ordning de dött, om förövaren efterlämnat spår, fingeravtryck, strypmärken, DNA under naglar etc.
Jag är inte så säker på att vi får reda på resultaten av analyserna i det andra stycket.
.............................................
Din kommentar i tidigare inlägg:
"
Trots det tycker jag att förtala föräldrarna utifrån ingen substans alls förblir ett förtal över döda personer."
Detta måste nog betecknas som en lite märklig kommentar.
Föräldrarna hittas tillsammans med två mördade offer, polisen uppger att förövaren är död inne i villan och att föräldrarna i sitt avskedsbrev uppger att de mördat flickorna. Det är inte riktigt "ingen substans alls".