2018-03-21, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
OJ!!!

Filmen viser en rødhåret kvindefigur danse i rød nederdel, lille top og sorte nylonstrømper, foran en filmfotograf i røde stiletter. Efterhånden forsvinder hendes nederdel, hun sætter sig ned på en rød stol, og der bliver zoomet ind på hendes kønsdel, mens hun sidder med spredte ben. Herefter dukker en mand op bag hende og han skærer hendes hoved af i et enkelt snit. Halshugningen bliver vist to gange, inden tegnefilmen slutter.

Alla bitar faller blixtsnabbt på plats. Madsen har nog mkt enkla signaler och tecken som han triggas av, och färgen röd och rött hår verkar ju vara hans fetisher. Han är som ett djur som får vittring.
Citera
2018-03-21, 12:06
Medlem
Citat:
Jeg har ikke syv tekster liggende om spidning af kvinder, siger anklageren. - Kan du bevise det, spørger Peter Madsen.
PM tror sig vara åklagare tydligen
Citera
2018-03-21, 12:07
Medlem
Åklagaren ökar pressen på PM, PM reagerar trotsigt:

"Anklageren fremlægger nu nogle tekster på engelsk, der også er fundet på hans harddisk. Eksempelvis en "opskrift" på at finde det rette element til spidning. "Hvorfor spidde din sexpartner," hedder det blandt andet. Teksterne i de syv tekster handler blandt andet om på blodig vis at indføre forskellige spidse genstande i en kvindelig sexpartners kønsdel. Under oplæsningen af teksterne er Jakob Buch-Jepsen gået helt ned ved siden af Peter Madsen i vidneskranken."
De tekster ligger på den harddisk, som er fundet ved siden af det rum, hvor du boede og havde to madrasser liggende. Hvad er det for noget?
- De er lige så vanvittigt som den film Seven, som du erkender at have set. Det er fiktivt materiale. Det svarer til noget, som du selv har set, Jakob.
Jeg har ikke seks eller syv tekster om seksuel spidning liggende på min computer, siger anklagere.
- Kan du bevise det?, svarer Peter Madsen. Jeg har så meget mærkeligt liggende på min computer. Når jeg har læst eller hørt det, har jeg identificeret mig med kvinden - den svage part."
Citera
2018-03-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
"Åklagaren säger dock att att det bara finns två hål/snitt i påsen. Han berättar dessutom för rätten, att det finns ett skärsår över halsen och två snitt på var sida av halsen", med förbehåll för felöversättning av "og to snit op af halsen..."

Tack! Så mycket han säger som talar emot sig själv....
Citera
2018-03-21, 12:11
Medlem
T34Panzers avatar
Birger A. Andersen, B.T.
"Anklageren advarer mod den grumme film, som han dog mener er nødvendig for den tiltale, der er rejst mod Peter Madsen.
Alene lydsiden af filmen, hvor man hører en kvinde i stønnende dødskamp, er kvalmende.
Jeg kan ikke se den film, siger Peter Madsen. Det er dybt frastødende, tilføjer han."

Det är en reformerad och känslig Peter som befinner sig bakom skranket idag

https://www.bt.dk/krimi/voldsom-video-vises-i-retten-peter-madsen-kan-ikke-holde-ud-at-se-med
Citera
2018-03-21, 12:12
Medlem
Han är som en öppen bok:

Tegneilmen viser en række nøgne kvindefigurer, der bliver spiddet på smertefuld vis på træpæle af påklædte mænd, mens der høres militærmusik på lydsiden. Som slutning ser man en af de spiddede kvinder få hugget sit hoved af med et sværd.
Citera
2018-03-21, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Han är som en öppen bok:

Tegneilmen viser en række nøgne kvindefigurer, der bliver spiddet på smertefuld vis på træpæle af påklædte mænd, mens der høres militærmusik på lydsiden. Som slutning ser man en af de spiddede kvinder få hugget sit hoved af med et sværd.

Ja, man undrar nästan om PM specialbeställt dessa animationer... Framförallt med tanke på att de låg i samma mapp som hans heminspelade amatörporr med sig själv i huvudrollen.
Citera
2018-03-21, 12:13
Bannlyst
Om horungen var oskyldig hade han inte styckat henne, hoppas han får en plågsam död.
Citera
2018-03-21, 12:14
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Vad betyder detta? ""Anklageren siger dog, at der kun er fundet to snit posen. Han fortæller desuden til retten, at der er en overskæring af halsen og to snit op af halsen på hver side."?

Ett litet tips!
Kopiera och klistra in text så översätter Google Translate det från danska till svenska

https://translate.google.com/m/translate?hl=da
Citera
2018-03-21, 12:17
Medlem
- I 2008 har jeg en samtale med en bekendt af mig, der er læge. Jeg spørger om en film med et selvmordsforsøg. I 2011 begår min halvbror selvmord og det har betydet, at jeg har en interesse i det her.

Hmm...
Citera
2018-03-21, 12:20
Bannlyst
Dessutom när psykopaten gick i land efter hans plastbåt hade sjunkit verkade han helt orörd utav vad som hade hänt KW, det var som en fis i rymden. Han verkade mer orolig för hans utbåt men han visste innerst inne att han hade dödat KW, det går att läsa han som en öppen bok man behöver inte ha juridikutbildning för att lista ut vad han gjort med KW.

Våldtagit henne mot KWs vilja,mördat henne för att undankomma våldtäktsåtal, styckat henne för att dölja bevis att han mördat henne, satt tunga föremål till delarna han har styckat och dumpat kvarlevorna i havet för att ingen ska hitta henne.
Det är vad horungen hade hoppats på.

Hade han varit oskyldig hade han nämnt att de låg en död kvinna i båten och det hade skett en olyckshändelse men nej han gick runt och log som vardagen gick vidare, han är en psykopat och sakerna polisen hittat i hans dator bekräftar det.

Ingen oskydlig eller sympatisk människa får för sig att stycka en människokropp eller att stycka en människokropp mitt i natten. Han försökte dölja att han mördat henne.

Jag hoppas han hängs i live tv, jag kommer sitta med popcorn och njuta och skratta om det blir så.
Senast redigerad av ytmamz 2018-03-21 kl. 12:36.
Citera
2018-03-21, 12:23
Medlem
"- Uanset hvilken forbrydelse du har lyst til at tiltale mig for, vil du kunne gøre det og få mig dømt, for jeg har interesseret mig for hvad som helst."
haha starkt försvar, PM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in