Citat:
Ursprungligen postat av
Hanna-Wigh
Om man som PostNord gör väljer inkompetens till sitt ledmärke då går det som det nu går.
Till PostNord kan man endast säga - leverera för fan, gör ert arbetet.
Om man garanterar "42 dagars leveranstid" så bör tiden för att paketet vänder tillbaka till den det sändes ifrån vara minst 42 dagar.
Tycker inte man skall beskylla PostNord för problemen, för det är ju regeringen och främst finansministern som skall lastas.
Dessutom sitter man och fantiserar om, att fjuttlandet men den humanitära supermakten Sverige skall komma överens med Kina om momsindrivning.
Drömmarna går ut på att den svenska momsen läggs till priset vid beställning, som sedan betalas till Skatteverket!
Hoppas verkligen vid höstens val folk inser, vilka klåpare och oduglingar som sitter i regeringen!