Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Trångsynt är att tjata om samma saker hela tiden som du gör
Nja, trångsynt tycker jag inte att jag är. Jag tycker inte jag bara tjatar om mer än någon annan. Jag må vara lite tjatig, men sanna mina ord, du är ganska tjatig själv ibland.
Citat:
Det låter som om du inte är särskilt händig om du tror att det är så svårt
att använda silvertejp för att tejpa för asiktet på en skräckfylld person.
Du har rätt i att jag inte är speciellt händig. Men Jag har aldrig gjort det faktiskt. Innan Fup släpptes hade jag aldrig enns tänkt tanken att tejpa en skräckfylld person.
Citat:
Kålhuvudet sitter inte fast på en hals och dessutom hade ju E**** tejpat
för munnen innan enligt egen utsago .
Vilket gör att det är ännu lättare att tejpa vidare nästa vända .
hemma?
Jag skrev mest kålhuvud för att jag tyckte det var barockt att testa på en kompis. Men du, du har ju visat att du kan komma med både bra reflektioner och påläst fakta. Nu vissar det sig ju oxå att du har talanger inom tejpbranchen.
Om du tänker hur många remsor som användes. Och att ett huvud iallafall sitter lite rörligt där på halsen, hur länge uppskattar du att det tar?
Citat:
Lägg ner ditt ältande nu och inse att du har fel som vanligt .
Men Boris12, nu är du så där fisig igen. Tänk vad tråkigt det blir när jag tröttnar. Vem skulle du reta dig på då?
... och jag vet att du så gärna vill att jag ska känna någon skam för saker jag skrivet här. Du kan ge upp den tanken, jag gör inte det. Ibland har man rätt ibland har man fel.