2018-03-17, 15:08
Medlem
Nihennas avatar
För att det funkar? Jag hittade min flickvän på Tinder, och vi har varit tillsammans i mer än ett och ett halvt år nu snart.

Jag är varken toppmodell, eller rik som snus, för övrigt. Jag "ser ut som folk gör" och är medelklass som de flesta.
Citera
2018-03-17, 15:10
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Kan bara säga Tinder är guld värt i Fillipinerna många av er svenskar som kommer hit
dyker in på Tinder det 1a dom gör endast för att hitta 1 villig hona.
Jag kan bara säga att 8 av 10 kommer så här fungerar det.
Personligen använder jag inte det

Haha ja att få ligg eller napp utomlands är betydligt enklare än i Sverige. Har varit en del i öst och syd Europa, får väl åka dit någon gång
Citera
2018-03-17, 15:13
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Jag håller med om att Tinder är överskattat och historier om att man får knulla där som fan, är bara ren dynga. Men det går faktiskt att få till knull. Vissa knep är alltid klockrena:

1. Se till att ha riktigt bra bilder av hög kvalitet
2. Se till att vara vältränad och ha lite charmkaxig attityd
3. Var inte desperat, utan låt hororna ta första steget
4. Ljug, ljug och åter ljug. Du kommer nästan aldrig få fitta genom att säga sanningen. Ljug att att du är ute efter "seriöst".
5. Undvik alltid Instagram-bimbos på Tinder. Du känner igen dem enkelt genom att se att de har Instagram kopplat till sin Tinder. Ta bort de direkt. Det är reklambrudar som söker fler följare. Gå på de vanliga tjejerna med alldagligt utseende. De behöver också "kärlek". Sen kan du uppgradera dig med andra kvinnor om de finns. Det är lättare att få kvinnor om du redan har en kvinna, analogt med arbetsmarknadens regler: De som har jobb, får enklare nytt jobb.

Riktigt bra tips, det är tyvärr så det är i dagens läge. Fake it till you make it. Och du har så rätt med instagram-bimbos det enda dem använder tinder till är för att få följare till instagram och snubbar som runkar av till bilder av deras röv upptryckt mot mobilkameran.
Citera
2018-03-17, 15:16
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
För att det funkar? Jag hittade min flickvän på Tinder, och vi har varit tillsammans i mer än ett och ett halvt år nu snart.

Jag är varken toppmodell, eller rik som snus, för övrigt. Jag "ser ut som folk gör" och är medelklass som de flesta.

Då får jag verkligen gratulera, det ser ju verkligen inte ut så för de flesta som det gör för dig. Jag vet inte om du bor i någon mindre stad, ute på landet eller liknande. Bor själv runt Stockholm och jag vet att det kan vara stor skillnad mentalt på urbaniserade brudar och brudar från landsbygden.
Citera
2018-03-17, 15:16
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Haha ja att få ligg eller napp utomlands är betydligt enklare än i Sverige. Har varit en del i öst och syd Europa, får väl åka dit någon gång
Kan bara säga fillipinerna är paradiset för svenska män
Har själv 1 underbar fru och visst jag kan träffa 4 andra som verkligen gör allt för att
man ska vara med dommen jag är så nöjd medfrun så jag tar inte den risken
Citera
2018-03-17, 15:17
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Då får jag verkligen gratulera, det ser ju verkligen inte ut så för de flesta som det gör för dig. Jag vet inte om du bor i någon mindre stad, ute på landet eller liknande. Bor själv runt Stockholm och jag vet att det kan vara stor skillnad mentalt på urbaniserade brudar och brudar från landsbygden.

Bor i Göteborg, så det räknas väl som ute på landet för er
Citera
2018-03-17, 15:22
Medlem
bithaxs avatar
Tycker det är så jäkla skön skillnad mellan markanden i Sverige (Stockholm) och Thailand.

I Sverige kan man gå och harva på dejtingsidor i år och dar.

I Thailand går det på två dagar. Tjejen jag träffade var dessutom down to fuck på första dejten.

Och, kulturskillnader och problem har det naturlugtvis varit, men det mesta har gått som på räls med denhär kvinnan sedan dess.

Man kan tro att alltihopa bara är en big fat scam, men den som lever får se.

Men Tinder är ändå något bättre än pankakan (om man betalar för Gold). Fan vad jag har slitit mitt hår på pankakan. I flera år, i flera omgångar.. allt detta för kanske 10 dejter totalt varav av majoriteten varit helt fruktlösa.

Bästa upplevelsen so far i sverige bjöd en fattig tjock feministkvinna från malmö på. Hon ville i alla fall knulla, om jag åkte dit och betalade för mat och hotell (för hon hade ju inga pengar och bodde hos morsan ).

Men man blir trött på alla dessa som bara ghostar, och de flesta är tjocka och otrevliga också.
Senast redigerad av bithax 2018-03-17 kl. 15:35.
Citera
2018-03-17, 16:11
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Kan bara säga Tinder är guld värt i Fillipinerna många av er svenskar som kommer hit
dyker in på Tinder det 1a dom gör endast för att hitta 1 villig hona.
Jag kan bara säga att 8 av 10 kommer så här fungerar det.
Personligen använder jag inte det
Vet inte med tinder men badoo fungerade utmärkt två träffar, två scores på 4 dagar. Och de var de enda två jag svarade.
Citera
2018-03-17, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Tycker det är så jäkla skön skillnad mellan markanden i Sverige (Stockholm) och Thailand.

I Sverige kan man gå och harva på dejtingsidor i år och dar.

I Thailand går det på två dagar. Tjejen jag träffade var dessutom down to fuck på första dejten.

Och, kulturskillnader och problem har det naturlugtvis varit, men det mesta har gått som på räls med denhär kvinnan sedan dess.

Man kan tro att alltihopa bara är en big fat scam, men den som lever får se.

Men Tinder är ändå något bättre än pankakan (om man betalar för Gold). Fan vad jag har slitit mitt hår på pankakan. I flera år, i flera omgångar.. allt detta för kanske 10 dejter totalt varav av majoriteten varit helt fruktlösa.

Bästa upplevelsen so far i sverige bjöd en fattig tjock feministkvinna från malmö på. Hon ville i alla fall knulla, om jag åkte dit och betalade för mat och hotell (för hon hade ju inga pengar och bodde hos morsan ).

Men man blir trött på alla dessa som bara ghostar, och de flesta är tjocka och otrevliga också.

Happypankakan
Sämsta sidan som finns. Brudarna där har antingen någon diagnos eller är bara fula skank: Oavsett vilket så är de inte värda att ragga på. Jag tog mig nöjet för skapa ett konto där för några månader sen och blev rejält äcklad. Det är samma misslyckade skank som sitter där.

Tinder är helt ok. Ni får bättra på er grabbar. Det är inte bara att regga sig och se ut som någon jävla dataspelande apa, som inte kan göra 10 armhävningar eller vet vad snygga kläder och stil är och sen tro att man kan få fotomodeller där. Kvinnor gillar fina bilder och massa charmigt skitsnack.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-03-17 kl. 16:28.
Citera
2018-03-17, 18:27
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Happypankakan
Sämsta sidan som finns. Brudarna där har antingen någon diagnos eller är bara fula skank: Oavsett vilket så är de inte värda att ragga på. Jag tog mig nöjet för skapa ett konto där för några månader sen och blev rejält äcklad. Det är samma misslyckade skank som sitter där.

Tinder är helt ok. Ni får bättra på er grabbar. Det är inte bara att regga sig och se ut som någon jävla dataspelande apa, som inte kan göra 10 armhävningar eller vet vad snygga kläder och stil är och sen tro att man kan få fotomodeller där. Kvinnor gillar fina bilder och massa charmigt skitsnack.

Och att utnyttja snubbar, därför blir det alltid att pumpa och dumpa för min del. Fake it till you make it, man får fucka dem innan dem fuckar en.
Citera
2018-03-17, 21:44
Medlem
Fungerar väldigt bra för mig, bor i en större stad och lyckas matcha med dom flesta. Jag ser bra ut på bild, betydligt bättre ut än när jag ser mig i spegeln. Har polare som är snyggare än mig men blir sämre på bild och dom lyckas bättre på krogen än på tinder.

Detta fungerade för mig: Trimma skägget, använd någon form av instagramfilter så huden ser bättre ut, klipp dig och be en polare ta 100 bilder på dig vid olika tillfällen. Sedan kommer det ramla in massa brudar, skadar inte att ha en semesterbild i bar överkropp om du är vältränad. Inga jävla spännbilder i spegeln!
Citera
2018-03-18, 15:55
Medlem
Jag är en kille som har försökt i åratal. Ingenting har hänt. Jag kan helt enkelt inte prata med tjejer, och de tycker uppenbarligen inte att jag är attraktiv heller. Det kommer aldrig att funka för mig. Jag kommer att förbli oskuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in