2018-03-15, 09:40
Medlem
EndastJag01s avatar
Men hon skriver allt bättre! Det är mindre felstavningar.
Citera
2018-03-15, 10:45
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Mördar-Johanna skriver ju en liten sanning i alla fall:skulle jag ha varit väldigt sjuk och i behov av vård hon är ju inte frisk alltså

Vilket är sista datumet för överklagan? med tanke på att hon inte fick byta advokat

27 mars.
Citera
2018-03-15, 11:02
Medlem
Pethuglins avatar
Jag hoppas att JM placeras i Ystad för att Hinseberg ligger alldeles för nära hennes barn och anhöriga.
Om hon sitter längre bort kan hon inte kräva att hennes arma barn ska hälsa på henne i all tid och otid. Eller kräva kommer hon nog att göra men för barnens bästa är det enligt mig det bästa att hon är så långt borta som möjligt.
Helst skulle man skjuta henne ut i den yttre rymden med Madsens egentillverkade raket.

Man får ju även tänka på mörderskans övriga släkt, speciellt hennes mamma som hon verka hata av hela sitt <3 som hon själv skulle uttrycka det. Det finns alltid en rymningsrisk med så manipulativa människor som JM faktiskt är och kvinnoanstalterna i Sverige är endast säkerhetsklass 2. Hon kommer nog att gå över lik för att få sin frihet och kunna hämnas alla som gjort orätt mot henne. Hon är farlig och det ska kriminalvården komma ihåg varje dag så länge som hennes straff varar.
Citera
2018-03-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Hon kommer ju försöka lura utredarna på Kriminalvården som ska avgöra var hon ska placeras. Hon kommer ju också försöka manipulera andra intagna och vårdare, och kanske försöka skjuta till en och annan muta.

Nä, hon lär nog fortsätta sätta sig själv i klistret innanför fängelsets tjocka väggar. Antingen genom att hota folk, eller genom att försöka muta tjänstemän.

Sen vet jag inte hur högt hon rankas i fängelset. Hon har ju inte gjort det som avskys av alla. Pedofili. Hon har ju mördat sin pappa och sin fd man (folk med förmågan att lägga ihop 1+1 vet ju hur det ligger till). Men samtidigt är hon otroligt psykiskt instabil.

Hade hon varit normal hade hon kanske fått respekt, nu tror jag bara hon kommer räknas som en galning som mördade folk vitt och brett

Det är inga dunungar som sitter på Hinseberg, så hon kommer inte kunna härja fritt där.
Citera
2018-03-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
"Färre" är de väl ändå, inte mindre? 😄
Hon har väl tränat sig på sin stavning I och med alla brev som hon skickar till tidningarna :-)
De beställde massa papper åt henne när hon satt på Helix i Flemingsberg så hon kunde skicka massa brev därifrån också, papperskosrnaden har gått upp för kriminalvården och rättspsykiatrin med JM som klient :-)
Hon är som ett stort barn, JM.
Citera
2018-03-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hon är så korkad att det saknas ord.

.. och samma malande där hon använder barnen som vapen för att bli frisläppt, om och om igen.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/mollers-ilska-mot-sin-mamma-hon-kastade-mig-till-vargarna/

JM har en förmåga att nöta ut människor och sätta sig på deras hjärnor tills de bryter ihop och gör som hon säger. Det förstår man när man läser om alla lapparna och breven och hennes mutförsök och tjat in absurdum. I mina svagaste stunder skulle jag vilja sätta munkavle på henne och ta ifrån henne penna och papper.

Vi har inte alls hört det sista från henne ännu.
Citera
2018-03-15, 12:59
Medlem
EndastJag01s avatar
Ja, hon mal och mal och mal. Inte förstår hon heller varför ingen vill tro henne...

Men mest bedrövligt är ändå det rena isblå hatet som hon visar mot mamma och syster.

Det finns all anledning att vara rädd för henne.

Inte minsta lilla skymt av att hon är ledsen för att älskade pappsen är mördad...
Citera
2018-03-15, 13:22
Medlem
Att den kåta pressen ens bemöda sig med att publicera hennes jävla smörja borde fan ge spöstraff för ansvarig utgivare, offentlig dessutom. Hon skall tystas ner för all framtid!
Citera
2018-03-15, 13:57
Medlem
Fezziks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Att den kåta pressen ens bemöda sig med att publicera hennes jävla smörja borde fan ge spöstraff för ansvarig utgivare, offentlig dessutom. Hon skall tystas ner för all framtid!
Jag vet inte jag. Slaskpressen går nog mest efter vad som driver klick, det och så är dom megafoner för propaganda som ägarna vill att dom ska skriva. Med det sagt så tycker i alla fall jag om att dom publicerar breven från JM. Det är som en trafikolycka med dödlig utgång, man vet att man inte bör men man kan inte låta bli att titta.
Citera
2018-03-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag

Hon har all ju all laglig rätt att skriva, men jag håller med om att hon måste stoppas från att besvära folk. Främst sina anhöriga, varav vissa bestämt har sagt ifrån att de inte vill ha med henne att göra. Sen får ju tidningarna skriva om de vill (och vi läser ju...). Men jag skulle gärna avstå från hennes tjafs om ALLA tidningar slutade publicera hennes skit, men det kommer inte ske eftersom allmänintresset är såpass stort.

Efter överklagan till Högsta Domstolen kommer hon fortsätta överklaga. Det blir till JO, EU-domstolen och övriga instanser hon tror kan hjälpa henne att bli fri.

Sen blir det en kokbok med pappans älsklingsrätter, som hon säger. Starta en fond för afghanska ungdomar i pappans namn (!!!). Sen vill hon göra film med MR i huvudrollen. Säkert kommer hon också ut med en bok om sitt spännande liv och hur orättvist och rättsvidrigt hon har blivit behandlad. Den boken kommer bli TJOCK. Kanske del 1 till del 3 ;-)

Johanna Möller kommer aldrig sluta. Aldrig.
Senast redigerad av zilvereko 2018-03-15 kl. 14:00.
Citera
2018-03-15, 14:36
Medlem
EndastJag01s avatar
Jag tycker nog det är bra att man publicerar det hon skriver. INGEN kan ju tvivla på hennes tillstånd när man läser det.
Citera
2018-03-15, 15:00
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
JM har en förmåga att nöta ut människor och sätta sig på deras hjärnor tills de bryter ihop och gör som hon säger. Det förstår man när man läser om alla lapparna och breven och hennes mutförsök och tjat in absurdum. I mina svagaste stunder skulle jag vilja sätta munkavle på henne och ta ifrån henne penna och papper.
Vi har inte alls hört det sista från henne ännu.
Eller hur.. man kan ju inse vidden av hennes ettrighet när hon sätter denna sidan till. Det är väl så den vettiga sonen beskrev det, det är ingen idé att säga emot.
Breven nu efter rättegångarna är identiska med lappar innan - jagar frihet på falsk väg om det så är att köpslå med exinterner eller MR. Korkat så det förslår.
Hon är fantasilös och förutsägbar, mal om samma saker, i samma mönster och växlar mellan att köpslå, ta på offerkoftan, åberopa mammarollen för att övergå i rejäla personangrepp och utfall när hon tappat mark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in