Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Kent Ekeroth är vore dessvärre en belastning för AfS.

Det vore ett stort misstag av Gustav Kasselstrand att släppa in den skandalomsusade järnrörsmannen.
Jag gillar Ekeroth på sätt och vis, men inser samtidigt att han kan bli en säkerhetsbelastning och PR-belastning. Det sistnämnda spelar kanske mindre roll, men i AfS är alla lika "hårda" som Ekroth var/är däremot förefaller han farlig med sin mobil. Hade han inte filmat och släppt mobilfilmen hade det tex aldrig blivit en järnrörsskandal.
Citera
2018-03-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
AfS verkar vara ett parti med friska och sunda åsikter! Trist bara de aldrig lär kunna samarbeta med SD i riksdagen med tanke på att Kasselstrand och Hahne blev utrensade i lill-Stalin Mattias Karlssons dödsdömda försök att göra SD salongsfähigt.
Det är klart att de skulle enas i invandringsfrågan, så det behöver du/vi oroa oss för det minsta.
Citera
2018-03-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Valhall
Samtliga tre, Kasselstrand, Hahne och Jessica har visat prov på en antisemitisk sida, och är man antisemitisk så tillhör man extremisterna.
Ekeroth är den som har stått upp för Israel och det judiska folket, vilket han ska ha heder för.

Varför ska svenska politiker sätta ett annat land och folk i centrum när deras jobb som SVENSKA politiker är att sätta Sverige och Svenskarna i centrum?
Citera
2018-03-14, 21:51
Medlem
-Valhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
Varför ska svenska politiker sätta ett annat land och folk i centrum när deras jobb som SVENSKA politiker är att sätta Sverige och Svenskarna i centrum?

Vi behöver bra vänner som det går att lita på där ute i världen, och dessutom så bör Sverige stödja den enda seriösa demokratiska kraften som finns i mellersta östern, nämligen Israel, som bara har en massa diktaturer runt sina lands gränser.
Citera
2018-03-14, 21:55
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Jag är mot tvångsmässig repatriering men kan tänka mig frivillig repatriering uppmuntrat av biståndet. En miljon per person taget från biståndet. Gärna koncentrerat på islamister.
Det är p.g.a. dina åsikter som Sverige kollapsar.
De måste ut med tvång, varför fattar ni sjuklövrar inte det?
Citera
2018-03-14, 21:56
Medlem
sebno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Av alla småpartier som i år ställer upp i valet så tycker jag att AFS verkar vara det mest intressanta.

Håller helt med och i det vakum som har uppstått senaste två åren så tror jag många gamla SD-röstare vill se något nytt parti, speciellt dom väljare som varit med sedan tiden före 2014 dom är inte rädda på samma sätt på stämplarna man får.

SD har vunnit medelklassen och en stor väljarbas är beredd på något nytt och det är bara bra för alla.
Citera
2018-03-14, 21:59
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Vill du ha ett 25% parti eller ett 1% parti?
Det var detta som avgjorde att extremisterna rensades ut...

Det tog alltså inte mer än ca 40 minuter innan min tes om en kampanj med invektiv besannades

Tips från coachen: Om du prövar att skrika i din megafon hemma framför spegeln, så är det åtminstone en person som lyssnar.
Citera
2018-03-14, 22:02
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Samtliga tre, Kasselstrand, Hahne och Jessica har visat prov på en antisemitisk sida, och är man antisemitisk så tillhör man extremisterna.
Ekeroth är den som har stått upp för Israel och det judiska folket, vilket han ska ha heder för.

Hur har de visat prov på ”antisemitism”?
Citera
2018-03-14, 22:05
Medlem
Citat:
Vill du ha ett 25% parti eller ett 1% parti?
Det var detta som avgjorde att extremisterna rensades ut...

Bravo, mera sådant!

Citat:

Nu ser jag vad det handlar om och vet du vad, det är nog många fler än jag som ser det.

Citat:
Vi behöver bra vänner som det går att lita på där ute i världen, och dessutom så bör Sverige stödja den enda seriösa demokratiska kraften som finns i mellersta östern, nämligen Israel, som bara har en massa diktaturer runt sina lands gränser.

Jag ger dig en digital spade så du kan gräva dig och SD ännu djupare ner i gropen. Om du inte är sionist eller jude själv så är du duktigt hjärntvättad.

Tack för att du skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Det är p.g.a. dina åsikter som Sverige kollapsar.
De måste ut med tvång, varför fattar ni sjuklövrar inte det?

Jag skulle nog snarare vilja säga att det beror på åsikter som Valhalls som gör att Sverige kollapsar. Utan de tankarna hade vi aldrig hamnat i det här läget eller varit oförmögna att göra något åt det. När gruppen som man aldrig får kritisera styr blir alla panikslagna. Vi får se hur länge det vara den här gången. Jag gissar att klockan klämtar snart.
Citera
2018-03-14, 22:10
Medlem
sebno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
En möjlig effekt är att AFS kan normalisera SD genom att vara mer extrema.

Just detta! SD älskar väl att dom äntligen kan kalla en annan riktig motståndare för extremister för att "städa" framför egen dörr och helt plats blir dom helylle.

Växer AfS tillräckligt och får medieutrymme nu i valrörelsen så kan ju inte alliansen och vänstern kasta sig med ord som extremister om både SD och AfS för då blir ju AfS ett "legitimt" val över en natt, nej Sveriges politik har fått en nu hackkyckling och det är AfS och det kommer gynna dom likt SD i längden.
Citera
2018-03-14, 22:16
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:

Israel är ingen vän av något förutom deras egna folk möjligtvis. Allt som de gör utanför sitt egna territorium gör dem för att gynna sin egna folkstam och sina gemensamma intressen mot världsherravälde.

Israel är en bidragande faktor till varför vi har det som vi har det i Sverige.

Nästan alla kända svenska Judar som jag känner till är fientliga mot svenskarna som de bedriver aktiv sionism emot.

Det har inte med ''antisemitism'' dvs. Judehat att göra, utan det är bara ett konstaterande utav fakta att belysa Judarnas makt.

Jag är antisionist, inte antisemit. Men jag har dock förståelse för om folk blir antisemiter.
Citera
2018-03-14, 22:24
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
Israel är ingen vän av något förutom deras egna folk möjligtvis. Allt som de gör utanför sitt egna territorium gör dem för att gynna sin egna folkstam och sina gemensamma intressen.

Något vi skandinaver borde ta lärdom av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in