Citat:
Ursprungligen postat av
F.Hansen
Ja man lever bara en gång (vad man kan komma ihåg i alla fall :P) Jag antar att unga kvinnor vill njuta av sina sexiga kroppar och självständiga frihet och knulla runt så det står härliga till. Medans många killar i samma ålder får uppleva hur de känner sig värdelösa för att de inte kan få till det.
Dock så är det ju härligt för dessa killar när de börjar komma in i sin prime och dessa kvinnor börjar se ut som sina gamla morsor. Hohoho, hahaha, hehehe.
De flesta av mina gamla klasskompisar (kvinnor) börjar se ut som sina mammor, helt ofattbart, man kunde inte tro att det var sant att denne tjej hade en morsa som såg så old ut när man var liten.
Hur som helst, tror jag ska skaffa en snygg brud snart. Tror jag ska hitta en 17-18 åring som inte är så uttänjd än.
Fast det är väl inte kroppen som är viktigast? Okej, övervikt är ju inte att föredra. Så länge hon är smal och tar hand om sitt utseende. Visst är yngre tjejer fina, men för mig som är i 30-årsåldern finner dessa väldigt barnsliga och de vet inte speciellt mycket om livet. Ointelligenta är nog den värsta sortens tjejer. Håller du inte med? Själv faller jag mycket för ögonen, själens spegel. Och så leendet då. Brudar som ser lite oskyldiga ut.
Man kan ju drömma och hoppas man hittar en tjej som inte varit promiskuös i sin ungdom, har fötterna på jorden och som dessutom är attraktiv. Svårt är det ju definitivt i dagens samhälle.
Förresten. Någon som vet hur det gick för TS? Med den där tjejen som haft 20 grabbar i sig?