2018-03-12, 22:57
Medlem
F.Hansens avatar
Ja man lever bara en gång (vad man kan komma ihåg i alla fall :P) Jag antar att unga kvinnor vill njuta av sina sexiga kroppar och självständiga frihet och knulla runt så det står härliga till. Medans många killar i samma ålder får uppleva hur de känner sig värdelösa för att de inte kan få till det.
Dock så är det ju härligt för dessa killar när de börjar komma in i sin prime och dessa kvinnor börjar se ut som sina gamla morsor. Hohoho, hahaha, hehehe.
De flesta av mina gamla klasskompisar (kvinnor) börjar se ut som sina mammor, helt ofattbart, man kunde inte tro att det var sant att denne tjej hade en morsa som såg så old ut när man var liten.
Hur som helst, tror jag ska skaffa en snygg brud snart. Tror jag ska hitta en 17-18 åring som inte är så uttänjd än.
Citera
2018-03-13, 00:25
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Ja man lever bara en gång (vad man kan komma ihåg i alla fall :P) Jag antar att unga kvinnor vill njuta av sina sexiga kroppar och självständiga frihet och knulla runt så det står härliga till. Medans många killar i samma ålder får uppleva hur de känner sig värdelösa för att de inte kan få till det.
Dock så är det ju härligt för dessa killar när de börjar komma in i sin prime och dessa kvinnor börjar se ut som sina gamla morsor. Hohoho, hahaha, hehehe.
De flesta av mina gamla klasskompisar (kvinnor) börjar se ut som sina mammor, helt ofattbart, man kunde inte tro att det var sant att denne tjej hade en morsa som såg så old ut när man var liten.
Hur som helst, tror jag ska skaffa en snygg brud snart. Tror jag ska hitta en 17-18 åring som inte är så uttänjd än.

Fast det är väl inte kroppen som är viktigast? Okej, övervikt är ju inte att föredra. Så länge hon är smal och tar hand om sitt utseende. Visst är yngre tjejer fina, men för mig som är i 30-årsåldern finner dessa väldigt barnsliga och de vet inte speciellt mycket om livet. Ointelligenta är nog den värsta sortens tjejer. Håller du inte med? Själv faller jag mycket för ögonen, själens spegel. Och så leendet då. Brudar som ser lite oskyldiga ut.

Man kan ju drömma och hoppas man hittar en tjej som inte varit promiskuös i sin ungdom, har fötterna på jorden och som dessutom är attraktiv. Svårt är det ju definitivt i dagens samhälle.

Förresten. Någon som vet hur det gick för TS? Med den där tjejen som haft 20 grabbar i sig?
Citera
2018-03-13, 00:29
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Fast det är väl inte kroppen som är viktigast? Okej, övervikt är ju inte att föredra. Så länge hon är smal och tar hand om sitt utseende. Visst är yngre tjejer fina, men för mig som är i 30-årsåldern finner dessa väldigt barnsliga och de vet inte speciellt mycket om livet. Ointelligenta är nog den värsta sortens tjejer. Håller du inte med? Själv faller jag mycket för ögonen, själens spegel. Och så leendet då. Brudar som ser lite oskyldiga ut.

Man kan ju drömma och hoppas man hittar en tjej som inte varit promiskuös i sin ungdom, har fötterna på jorden och som dessutom är attraktiv. Svårt är det ju definitivt i dagens samhälle.

Förresten. Någon som vet hur det gick för TS? Med den där tjejen som haft 20 grabbar i sig?

Jo men varje 30:-årig brud har ju varit 17-18 nån gång. Man får sålla ut de som har potential. Jo visst att många brudar ligger runt och har ett skitliv, kan inte göra annat än att driva runt på forum och klanka ner på andra medans de själva är arbetslösa och har ett skitigt hem och 100:- på kontot.

Tror du och jag är lite olika på det sättet, du verkar mer som en svart komiker medans jag är en typ av entrepenör som skapat vad jag vill ha. Men jag vet inte hur det ligger till ofc...

Med svart menar jag inte att du är neger. utan att du har en mörk syn på livet som du provocerar med, antagligen för att du får stånd av det.

Haha!
Senast redigerad av F.Hansen 2018-03-13 kl. 00:46.
Citera
2018-03-13, 07:32
Medlem
Vad fan är det för människor som är uppåt 30 år och inte legat med mer än 2-3 tjejer/killar.
Antingen är ni religiösa fanatiker eller fula som sprängda skithus.
Citera
2018-03-13, 23:31
Medlem
F.d-Dramaqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBates1
Tjaa.

Har träffat en tjej nu som jag verkligen, verkligen tycker om. Hon är sjukt fin, har en fin personlighet, söt och sexig på samma gång, ärlig, ja en väldigt fin tjej helt enkelt! Är själv 25 år och har bara haft ett "riktigt" förhållande före henne. Vi har träffats ca 2,5 mån nu.

Iaf, Igår när vi låg och myste kom vi in på hur många man legat med tidigare ect. Hon sa då att hon legat med strax över 20. Jag vet att det inte är så mycket egentligen, hon har varit singel två år innan mig osv, men nu har jag plötsligt börjat få bilder av henne och andra killar i huvudet vilket stör mig. Tycker ni 20 är en "OK siffra" eller hur man ska säga, för en 22 årig tjej som varit singel ganska länge?

Mitt Ex hade bara legat med 9 st före mig, vilket jag tyckte kändes bra. Borde ju inte vara något som spelar in egentligen, det vet jag.. men det gör det ändå på någotvis!

Men du, om hon varit singel länge är det väl inte så konstigt. Hon måste ju, om hon vill, få ha sex ändå. För många är 20 en normal siffra i den åldern. Jobba i stället på dig själv och att du får upp dessa tankar/bilder på henne och killar. Du fixar det. Lycka till ☺️
Citera
2018-03-14, 15:15
Medlem
Det här är ett känsligt ämne för tjejer som varit knulldockor under uppväxten ser jag.
Visst, ni har rätt att vara som ni är. Men att män äcklas av er är ett faktum.

Samtidigt mobbar ni män som är försiktig med vilken kvinna han släpper in i sitt liv?

Det finns både män och kvinnor som tycker det är spännande att utforska och ha roligt, men att ha sex med 20-100 olika män och sen skryta över internet "Min kropp mitt val" men inte berätta för sin livspartner, det är dagens kvinna det.
Citera
2018-03-14, 20:44
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaswesniper
Det här är ett känsligt ämne för tjejer som varit knulldockor under uppväxten ser jag.
Visst, ni har rätt att vara som ni är. Men att män äcklas av er är ett faktum.

Samtidigt mobbar ni män som är försiktig med vilken kvinna han släpper in i sitt liv?

Det finns både män och kvinnor som tycker det är spännande att utforska och ha roligt, men att ha sex med 20-100 olika män och sen skryta över internet "Min kropp mitt val" men inte berätta för sin livspartner, det är dagens kvinna det.

Spot on! Kunde inte sagt det bättre själv.

Citat:
Ursprungligen postat av F.d-Dramaqueen
Men du, om hon varit singel länge är det väl inte så konstigt. Hon måste ju, om hon vill, få ha sex ändå. För många är 20 en normal siffra i den åldern. Jobba i stället på dig själv och att du får upp dessa tankar/bilder på henne och killar. Du fixar det. Lycka till ☺️

Tycker inte 20 är en normal siffra. Kanske 5 max. Mer än det känns rätt äckligt och nej, han ska inte behöva jobba på sig själv för att kvinnan varit promiskuös av sig. Det är en dealbreaker för många.
Senast redigerad av enlevandeman 2018-03-14 kl. 20:51.
Citera
2019-01-06, 07:00
Medlem
En tjej på 20 som har legat med fler än 6 st killar är att anse som en slampa i varierande grad.

En tjej på 30 som har legat med fler än 11 st killar är att anse som en slampa i varierande grad.

En tjej på 40 som har legat med fler än 16 st killar är att anse som en slampa i varierande grad.

En tjej på 50 som har legat med fler än 21 st killar är att anse som en slampa i varierande grad.

Egentligen är dock alla tjejer som har legat med fler än 5 killar öht oavsett ålder, att anses som en slampa, som borde straffknullas hårt i tvåan.
Citera
2019-01-06, 08:12
Medlem
Gubbens avatar
En tjej som säger att hon legat med 20 har i verkligheten legat med 80 st.

En kille som säger att han legat med 20 har i verkligheten legat med 5 st.
Citera
2019-01-06, 08:29
Medlem
DoktorNos avatar
20 stycken är inte så många. Förutsatt att det var vid 20 olika tillfällen. Har man däremot haft 20 män under totalt 5 tilfällen så är det lite småäckligt
Citera
2019-01-06, 08:40
Medlem
Hon ser la bra ut, ser ej problemet om hon inte är otrogen
Citera
2019-01-06, 12:20
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben
En tjej som säger att hon legat med 20 har i verkligheten legat med 80 st.

En kille som säger att han legat med 20 har i verkligheten legat med 5 st.

Jag har läst någonstans, att tjejer som får frågan delar sitt verkliga tal med tre, medan killar multiplicerar sitt verkliga tal med tre. Kan stämma tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in