Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Jag vet inte hur man fetar text men din sista mening är väldigt viktig i sammanhanget. Föräldrarna upplevde naturligtvis att dom gjorde rätt. Därför blir det väldigt svårt för oss andra att försöka komma fram till något som verkar rimligt och logiskt utifrån den situation som var och en av oss befinner oss i. I dessa föräldrars situation så var detta ett rimligt beslut vilket är väldigt tragiskt eftersom jag gärna vill tro att det borde ha funnits något annat, bättre alternativ.
Du markerar den text du vill feta och klickar sedan på B som står t.v. ovanför textrutan (det står för Bold).
Mitt fetade:
Hur kan man alls vara så säker på det? De kan mycket väl ha vetat att de gjorde fel, men ändå valt att göra det, för att de av någon okänd anledning inte kunde stå ut med att leva vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
vigusa
...
Kan inte komma ifrån tanken på att en eller båda föräldrarna kanske förgripit sig sexuellt på barnen,det är väl det mest skamfyllda man kan göra?
(...)
Det är ett så tabubelagt ämne med incest,men tyvärr förekommer det,och i alla samhällsklasser.
Ja, detta har ju jag varit inne på. Det skulle kunna förklara hela saken, bättre än scientologin t.o.m.
Kanske det "negativa beskedet" kring tredje advent, var ett positivt graviditetstest på Agnes? Inget är omöjligt i den här soppan, verkar det som.
För övrigt, apropå ME, måste jag göra ett tillkännagivande. En mig närstående ska nu utredas för ME. Hen har varit oförklarligt sjuk i omgångar under ett par år. Det jag har märkt, är att hen missat flera sociala sammanhang under denna tid, fast hen är social av sig. Jag tror absolut inte heller att hen simulerar för att få någon vinning, bli sjukskriven o.s.v. Hen har ett fritt konstnärligt jobb och har inte varit anställd på över 25 år. Ingen som bråkar med FK alltså.
Så alla ME-sjuka är inte simulanter! (Om nån nu trodde det.)