Sökarna ja,ha ha... Vi var ett gäng kompisar som va ute o slogs o rånade folk på väg hem från krogen.. Det va tidningarna som skrev om "Sökarna",inte vi själva.. vissa gick vidare till avancerad brottslighet,vissa dog,en del sitter än idag fast i missbruk,och några rättade till sig helt o hållet..
Idag är de väl ingen som styr direkt,var o en jobbar för sig själv,så att säga.. Visst,ed springer runt nåra pundare med Black&White crew tröjor,men dom är snart borta.. dom säljer knark på lån,o blir skyldiga massa pengar,sen får dom hålla sig undan.. H*verg**n är ju också en pundare btw..
Alltså det finns väl ingen direkt "person" som styr kristinehamn.
Däremot ser jag en del hoj åkare i Kristinehamn.
Och en jävla massa pundare.
För ett år sedan klev jag in på en klubb där det var mycket folk, det var en jävla massa folk. Hängde med polaren för skojj skull-. .. Efter 2 timmar inkommer det ca 10 Ha och 5 supportrar med vad jag tror stod det "red and white crew" på deras jackor. Detta var runt jul där. Ja trodde det skulle bli slagsmål, dom verkar helt klart vänner. Nån som varit där eller sett nått?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!