2018-03-12, 00:02
Medlem
Xedomes avatar
Då norrmannen Robin åkte ut ur Farmen på TV4 ikväll och han enligt min mening är den enda människan med heder i kroppen utom Dee och Helena i denna skitomgång av såpan - startar jag härmed en tråd i hans ära.

Har ni sett Farmen Norge på TV4play?

Enligt min mening, står sig svenska varianten slätt mot Norge-versionen:

Ett gäng riktiga människor med kunskap, empati osv, bra produktion, inga headhuntade idioter som förstör programmet & andras själsfrid - utan bra människor & karaktärer istället som har något att ge varandra och tittarna.

Vad tycker ni?
Senast redigerad av Xedome 2018-03-12 kl. 00:16.
Citera
2018-03-12, 00:12
Medlem
GormDenGamles avatar
De är bättre funtade i Norge.
Citera
2018-03-12, 08:20
Medlem
Var kan man se norska versionen?

Exakt samma sak med Gift vid första ögonkastet. I Norge vanliga vettiga människor, i sverige bögar, psykfall och andra på olika sätt dysfunktionella individer. Svt och tv4 är verkligen en spridare av sinnessjukdom.
Citera
2018-03-12, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Var kan man se norska versionen?

På TV4-Play.
Citera
2018-03-12, 15:55
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Exakt samma sak med Gift vid första ögonkastet. I Norge vanliga vettiga människor, i sverige bögar, psykfall och andra på olika sätt dysfunktionella individer. Svt och tv4 är verkligen en spridare av sinnessjukdom.
+1 på den.
Citera
2018-03-12, 22:14
Medlem
Lodarleifs avatar
Robin var grym. Det var f*n på f*tthåret att han vann över JP..satan var jämnt det var.

Norska farmen verkar först och främst mycket lättare, dom har ju allt där redan.
gärdesgård,djur,båt,häst o vagn..snickarbod..smedja.. men håller med om att dom är väldigt mycket trevligare mot varandra. Kanske för att dom är kristna idioter

Kristian verkar skön och pålitlig.
Ditte eller Gitte hade jag haft svårt för, sån där riktigt jävla kvinna som äter upp alla män hon legat med.
Senast redigerad av Lodarleif 2018-03-12 kl. 22:23.
Citera
2018-03-13, 17:10
Medlem
Det är ungefär samma ingredienser (rätt självklart kanske!) i Farmen Sverige och Farmen Norge men programmen är som natt och dag! Än så länge tycker jag Farmen Sverige är bäst trots all skit dom haft för sig i årets upplaga. Det händer för lite i Farmen Norge.
Citera
2018-03-13, 22:56
Medlem
Farmen Norge är mera historisk och kanske mera "nationalromantisk". Farmen Sverige er mera trashy reality? I Norge er Farmen ät program som samlar hela familjen, och folk vill det skal vara mysigt och trevlig.
Senast redigerad av norsktroll 2018-03-13 kl. 22:59.
Citera
2018-03-13, 23:02
Medlem
slitenslavs avatar
JO snyggare produktion, och snyggare tjejer, synd snyggaste åkte hem. men den späda lilla blonda är ju heller inte så tokig. sen så klart så ska det ju vara en tokreligiös bibelgubbe och en flata med förstås, fast helt klart bra människor. svåra uppdrag som jag inte tror"våra" deltagare fixat.
Citera
2018-03-16, 15:16
Medlem
Xedomes avatar
Såg just att jag skrev i fel tråd. Kristian är lätt min favorit: Laidback, cool och filosofisk med sin pipa. Till och med säljaren som inte blev en jättebra storbonde var ödmjuk och insåg att han inte var nån handyman.

Hade varit kul att se vad de tyckt om såna som Gustav i Sverigeversionen.

Roligast var när de kom med chokladtårtan:
-" Alla tjejer har fått mens här idag så vi är helt sjukt sugna på choklad!"

Det hade säkert inte visats på TV4 - som däremot gladeligen både flmar och manglar ut klockren mobbning på bästa sändningstid, alla dagar i veckan.

Till skillnad från Sket-farmen, ser jag fram emot att se hur det går för alla i Farmen Norge. Lite oväntat val av Vidar med Halvor, men även det rätt sympatiskt.

Mer mänsklighet och mindre tv som vänder sig till folks mest korkade och dåliga sidor!
Citera
2018-03-19, 15:00
Medlem
Fick jag själv välja så skulle jag hellre vara med i Norges farmen.
Vad hade ni valt!???
Citera
2018-03-19, 18:47
Medlem
är de någon skillnad? har dom med en svensk som robin i svenska farmen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in