Citat:
Ursprungligen postat av
Supernova29
Jag har ett förlutet i klubbliv, hemmafester etc. Har kunnat leva på ett snyggt ansikte och maskulin kropp rakt igenom allt.. Är fåordig och extremt tråkig socialt med folk jag inte känner. Det har dock inte varit några hinder alls. Och det inkluderar sexuella förslag.
Online däremot är "utseendeförförelse" betydligt svårare. Jag kan inte livnära mig på det i samma utsträckning. Vad beror det på och varför gäller inte detsamma för män?? Ser vi en snygging på bild blir vi ju lika "kåta" som i verkligheten.
Jag får tjejer som tar initiativ på Tinder, visst. Men det är relativt sett extremt marginellt jämfört med verkligheten.
Förklara tjejer, varför är ni så ytliga i verkligheten men inte online??
Beror ju helt på vad du tar för bilder.. Att stå som en högstadieelev och ta en selfie i badrummet med armen synlig jämfört med bilder på dig sammanhang där någon annan har tagit bilden.
Kan vara att du står vid din motorcykel eller att du tar en öl med några vänner i skidbacken osv. Förutom ditt utseende så ger det en vink om din sociala status, den här killen lever ett aktivt liv osv istället för mitt första badrums exempel som ger bilden av en ensam desperat kille.
På klubben däremot är det mycket jämnare fördelning av kvinnor och män.
Många är dessutom berusade. Inga bilder att jämföra som ovan utan alla är i samma sociala sammanhang.
Sen så är väldigt många kvinnor enbart med i tinder etc bara för att få bekräftelse genom komplimanger. De tar upp mobilen och skummar igenom sen har de fått sin boost.