2018-03-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Nu hänger vi INTE ut den äldre mannen och kvinnan som är skriven på adressen!!

Nej, det vore onödigt, hans namn och adress står ju på patientföreningens sida.
Senast redigerad av SintraartniS 2018-03-11 kl. 21:05. Anledning: Stavfel
Citera
2018-03-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Hm... hade väl inte tänkt fördjupa mig i vare sig SC eller ME, men... jag vill ju ändå veta vad som INTE kan ha nån koppling till fallet som vi diskuterar. Så jag.... döm av min förvåning....

SC-kyrkan ligger alltså här..... på kartan

RME Skåne Lokalföreningen för ME-patienter, har sin c/o adress ett stenkast intill

Wow, det ger nästan kalla kårar. Innan denna tråd var inte ME och Scientologi något man stötte på särskilt ofta...
Citera
2018-03-11, 21:07
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Wow, det ger nästan kalla kårar. Innan denna tråd var inte ME och Scientologi något man stötte på särskilt ofta...
Man kan nästan tro att de bara finns i Skåne. Fast det är klart. Det beror nog mer på hur upplyst man är.
Senast redigerad av Lillamig72 2018-03-11 kl. 21:10.
Citera
2018-03-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacEbola
En kulen och mörk söndagskväll får ni suga på denna karamell:

Hade OH en flört med någon?

Frågan baserar jag på de smickrande omnämnandena av honom i ett par texter på LinkedIn(?) och citatet på hans hemsida, "Tax authorities do not fall in love easily."
Citatet kan vara en ordlek på authorities, på svenska, auktoriteter och myndigheter.
Skatteauktoriteter blir inte lätt kära. OH var absolut en skatteauktoritet...

Tänk så det knakar.

Fanns ett tidigt inlägg om romans med doktorand. Men då var jag fortf inte klar över att föräldrarna låg bakom mordet och tyckte det var osmakligt skvaller om döda.
Citera
2018-03-11, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SintraartniS
Jag vet! Intressant, ändå

Hur vet du det? (nyfiken)
Citera
2018-03-11, 21:14
Medlem
Citat:
Fanns ett tidigt inlägg om romans med doktorand. Men då var jag fortf inte klar över att föräldrarna låg bakom mordet och tyckte det var osmakligt skvaller om döda.

Citat från "MacEbola:
En kulen och mörk söndagskväll får ni suga på denna karamell:

Hade OH en flört med någon?

Frågan baserar jag på de smickrande omnämnandena av honom i ett par texter på LinkedIn(?) och citatet på hans hemsida, "Tax authorities do not fall in love easily."
Citatet kan vara en ordlek på authorities, på svenska, auktoriteter och myndigheter.
Skatteauktoriteter blir inte lätt kära. OH var absolut en skatteauktoritet...

Tänk så det knakar.
"

Det var värst. Pratade OH gärna i gåtor? Han har åtminstone skrivit om sig själv i tredje person.
Citera
2018-03-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Man kan nästan tro att de bara finns i Skåne. Fast det är klart. Det beror nog mer på hur upplyst man är.

Jag kan nog säga samma om ME, det är inte vanligt norra Sverige.
Citera
2018-03-11, 21:16
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Jag kan nog säga samma om ME, det är inte vanligt norra Sverige.
Oj. Det går inte bra för mig idag när jag är ironisk. Menade inte det där om Skåne på riktigt.
Citera
2018-03-11, 21:18
Bannlyst
Citat:

Men kom igen nu Lillamig, Det finns tre scientologikyrkor och sju lokala RME-föreningar i Sverige.
Ett av var i Skåne, inom en radie på några hundra meter. Båda fenomenen ME och Sc har diskuterats frekvent genom hela tråden och familjen bodde nån mil från platsen.
Lite spännande är det väl i alla fall..?
Citera
2018-03-11, 21:19
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Men kom igen nu Lillamig, Det finns tre scientologikyrkor och sju lokala RME-föreningar i Sverige.
Ett av var i Skåne, inom en radie på några hundra meter. Båda fenomenen ME och Sc har diskuterats frekvent genom hela tråden och familjen bodde nån mil från platsen.
Lite spännande är det väl i alla fall..?
Ja. Jag har redan skrivit att gubben kanske är scientolog. De nästlar sig in överallt.
Citera
2018-03-11, 21:21
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Någonstans i början av tråden (100 sidor framåt?) står det att HB hade två facebooks, men att den ena profilen som var med bild raderades fort. Var det någon som hade tur att se den profilen?
Citera
2018-03-11, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ja. Jag har redan skrivit att gubben kanske är scientolog. De nästlar sig in överallt.
Ok, sorry. Har missat det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in