2018-03-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Notera att hon kvickt reviderade inlägget då hon fick information om att GM fanns i huset ! Hon hade inte den blekaste aning utan hade något helt annat i tankarna även när hon skrev "Det som inte fick hända hände" också reviderat 😎

Förstod jag rätt att hon reviderade inlägget efter att hon förstått att någon av familjen vara skyldig till morden?
Citera
2018-03-11, 14:53
Bannlyst
Citat:
I ett PM ? Trodde du var emot PM?

Vet du varför flickorna hade hemundervisning?
Uppenbarligen så hade dom det, men vet du varför dom hade det ?
Citera
2018-03-11, 15:02
Medlem
Citat:
NEJ! Absolut INTE ! Är ingen som tror/ trodde detta skulle hända....säger det igen har inte funnits/ finns inga indikationer på det.Måste vara något annat inblandat som har drivit dem till det här bisarra beslutet om det nu är GM i familjen !
Finns det någon möjlighet att det istället var barnen som ville avsluta sina liv?
Jag läser bara hur anhöriga och vänner såg på O och H. Att inget oroväckande kunde anats på dem, men hur hade barnen det? Hur mådde dem psykiskt i sin sjuka situation?
Citera
2018-03-11, 15:07
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Nu har jag inte läst här sen i mitten av veckan och det är väl ingen idé att rota bakåt i tråden. Det har väl inte tillkommit nåt nytt? Det trollades väl bara när det sas att det fanns bilder på familjen? Från midsommar och jul? Varför ens nämna det om man inte kan yppa en endaste lite bild 1 mm stor? Det kanske inte ens fanns nån familj. Det är bara en fasad alltihop.

Så det är fortfarande två mördande psykfall som å det grövsta mördat sina ungar med ont uppsåt? Finns inga förmildrande omständigheter. Inte ens om de var hjärntvättade. En hjärntvätt kommer sällan ensam.... De var två om detta. Ytterligare två White trash då utan hjärna....

Jag misstänker att frun misshandlade sin man och sina barn. Kärringar kan och kan spela oskyldiga därefter! Timida osynliga kärringar ska man akta sig för! De sitter ofta inne på en massa skit.
Senast redigerad av Walla-walla-wincha 2018-03-11 kl. 15:15.
Citera
2018-03-11, 15:15
Medlem
afKnollentotts avatar
Här kan man både läsa och lyssna vad som hade gällt för flickornas hemundervisning. Det gäller att ha ögon och öron öppna, för det är skolans åsikter som återges - det kan vantolkas....

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=101&artikel=6858844
Citera
2018-03-11, 15:18
Medlem
H hade väl MRSA, cancer, depression, hjärntvätt... om man ska tro på den här tråden? Varför spärrades hon inte in på psyk? Har de psykisk ohälsa i släkten? Fler i släkten som gått bananas? Det borde släktforskas på!
Citera
2018-03-11, 15:21
Medlem
Hade H fler barn? Hade O fler barn? Tål att undersökas! Nåt ville de dölja! Nåt de skämdes för! Förskingrat pengar? Rånat en bank? Rånat flera banker? Rumlat runt utanför förhållandet med nån höjdare som kommit på dem? De var väl inte gifta? De hade ju olika namn? Skämdes hon för sin man? Skämdes han för henne? Har de mördat tidigare? Begått brott? Frågorna är många! De får de räkna med om det inte kommer några svar på sanningen.
Citera
2018-03-11, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blonay
Förstod jag rätt att hon reviderade inlägget efter att hon förstått att någon av familjen vara skyldig till morden?

Det visste man redan den 9:e jan på kvällen.
Medans teknikerna var i huset, så intervjuade Aftonbladet o Expressen polisen, som berättade att gärningsmannen fanns i huset.
Det stod i medias första artikel den 9:e
Citera
2018-03-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Hade H fler barn? Hade O fler barn? Tål att undersökas! Nåt ville de dölja! Nåt de skämdes för! Förskingrat pengar? Rånat en bank? Rånat flera banker? Rumlat runt utanför förhållandet med nån höjdare som kommit på dem? De var väl inte gifta? De hade ju olika namn? Skämdes hon för sin man? Skämdes han för henne? Har de mördat tidigare? Begått brott? Frågorna är många! De får de räkna med om det inte kommer några svar på sanningen.
Precis det är fritt att spekulera tills dess vi får veta, like it or not
Citera
2018-03-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilsHlt

Ja, för det är verkligen märkligt. Mannen var en som ville synas utåt medans kvinnan var mer som en smygande och ljudlös fis som inte fastnade på bild och var utplånad på nätet. Kunde kvinnan varit mobbad och nertryckt av mannens släkt eller tvärtom? Något gick ut över den ena partnern i alla fall!

Det verkar inte varit någon lycklig familj i alla fall. Så mycket är det nog rätt.
Citera
2018-03-11, 15:34
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blonay
Finns det någon möjlighet att det istället var barnen som ville avsluta sina liv?
Jag läser bara hur anhöriga och vänner såg på O och H. Att inget oroväckande kunde anats på dem, men hur hade barnen det? Hur mådde dem psykiskt i sin sjuka situation?

Fullt möjligt att de unga flickorna, som så många andra unga i puberteten grubblar över sin existens.
Men en /två ansvarsfulla föräldrar talar nog sina barn tillrätta eller ordnar BUP kontakt snarast om det ej går. Man gör ju inte ungdomarna till viljes i sina
snurriga grubblerier....
Då är man ju minst knäpp själv.
Senast redigerad av Solglittret 2018-03-11 kl. 15:36.
Citera
2018-03-11, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NilsHlt

Till och med jag kanske får värdera om min teori.
Information har ju kommit om att familjen inte hade några problem... allt var normalt.
Då undrar jag:
Hur var Moas vinnar-skalle.?
Jag tänker familjekväll, familjespel, Monopol, du hamna på min Norrmastorg betala !
Har inga pengar.... Moa flippar.....
Tragedin blir ett faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in