Jag har lite hett skvaller om Fabian.
För det första är han helsvensk. Det rankas ju inte direkt högt nu för tiden. Namnet är INTE taget. Det är alltså hans riktiga namn, tro det eller ej.
Tyvärr vet jag inte hans flashback-namn.
Sen har han under många år jobbat som stridspilot åt svenska försvaret. Tänk vilka hemlisar han kanske sitter på.
Idag är han reguljärpilot. Han lever alltså inte på bidrag. Det är ju ovanligt nu för tiden.
En god vän till mig gick i samma skola som Fabian. Okej det här är kanske under bältet, men tråden är ju ändå skvaller om Fabian: -Han hade jävligt svårt att skaffa tjejer!
Till slut lyckades han iaf hitta en adopterad tjej som han skaffade barn med.
(Vem kunde tro något sådant om en sådan "högerextrem sverigevän"?? Ja, jag vet, det låter osannolikt, men det är faktiskt sant.)
Tillsammans har de skaffat ett fint hus ett par mil utanför götet och lever gott, förutom de hot som de nu får uppleva tack vare att Fabian ofrivilligt blev en offentlig person, eftersom han hade civilkurage nog att stå upp mot mediadrevet och göra det vi alla andra önskade att vi hade vågat göra.
En sista grej.
Enligt källor gick han ur gymnasiet med 4,2 i medelbetyg från samhällsprogrammet. Inte riktigt top-notch eyh. Men ändå.
Jag återkommer om jag lyckas gräva fram något mer skvaller!