2018-03-11, 13:59
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Jag håller med om att det är ett problem med massmedia. Det är bra att det finns alternativmedia. Dock är jag tveksam till att CIA styr massmedia. Borde inte Trump ha fått kontroll över CIA nu när CIA är bortjagade från Nordkorea? Om Trump nu kan få bort dem från Nordkorea, bör det inte vara rätt lätt nu att få dem ge upp kontrollen av massmedia?

Nu har vi gått vilse i djungeln. CIA styrs av globalisterna. Massmedia ägs av globalisterna. Då fattar alla bättre varför CIA gör som de gör :-)
Citera
2018-03-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Nu har vi gått vilse i djungeln. CIA styrs av globalisterna. Massmedia ägs av globalisterna. Då fattar alla bättre varför CIA gör som de gör :-)

Så CIA är inte alls nödvändigt för att styra massmedia är vad du menar?
Citera
2018-03-11, 14:12
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Så CIA är inte alls nödvändigt för att styra massmedia är vad du menar?

CIA behövs för att göra skitjobbet åt globalisterna. Jag föreslår att du läser på om CIA, Deep State innan du ställer några fler frågor till mig.

Global Research har skrivit mycket om FBI, Deep State, CIA och kopplingen till globalisterna. www.globalresearch.ca
Citera
2018-03-11, 14:39
Medlem
Citat:
CIA behövs för att göra skitjobbet åt globalisterna. Jag föreslår att du läser på om CIA, Deep State innan du ställer några fler frågor till mig.

Global Research har skrivit mycket om FBI, Deep State, CIA och kopplingen till globalisterna. www.globalresearch.ca

Verkar väldigt svårt för er att svara på. Antingen behövs CIA för att styra massmedia eller så behövs de inte. Det kan inte vara båda samtidigt.
Citera
2018-03-11, 14:46
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Verkar väldigt svårt för er att svara på. Antingen behövs CIA för att styra massmedia eller så behövs de inte. Det kan inte vara båda samtidigt.

CIA har planterat agenter på tidningsredaktioner och frireligiösa församlingar i USA. Du får själv leta upp artiklarna. Punkt slut.
Citera
2018-03-11, 14:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
CIA har planterat agenter på tidningsredaktioner och frireligiösa församlingar i USA. Du får själv leta upp artiklarna. Punkt slut.

Betyder det verkligen att CIA kontrollerar dessa redaktioner - kan det inte istället betyda att de inte alls har kontroll över dem och vill veta vad de sysslar med?
Citera
2018-03-11, 14:53
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Betyder det verkligen att CIA kontrollerar dessa redaktioner - kan det inte istället betyda att de inte alls har kontroll över dem och vill veta vad de sysslar med?

Vilken roll tror du att Expo har på svenska redaktioner? Vad är det som säger att Expo inte kontrolleras av några bakmän i sin tur?
Citera
2018-03-11, 14:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vilken roll tror du att Expo har på svenska redaktioner? Vad är det som säger att Expo inte kontrolleras av några bakmän i sin tur?

Ahh, omvänd bevisbörda alltså?
Tror jag avstår, men tack ändå..
Citera
2018-03-11, 14:57
Medlem
Citat:

Om Trump nu kan få bort CIA från Nordkorea, bör det inte vara rätt lätt nu att sparka ut CIA-agenter från olika tidningsredaktioner?
Citera
2018-03-11, 14:58
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ahh, omvänd bevisbörda alltså?
Tror jag avstår, men tack ändå..

Inte alls. Jag tycker det är enklare att diskutera Q om vi överför diskussionen till Sverige. För det är ju en global kabal som ska sättas dit, eller hur?
Citera
2018-03-11, 15:01
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Om Trump nu kan få bort CIA från Nordkorea, bör det inte vara rätt lätt nu att sparka ut CIA-agenter från olika tidningsredaktioner?

Om jag har fattat rätt så sopade Kina och Ryssland med kvasten i Nordkorea. När det var gjort så kontrollerades inte Kim och hans syster av inplanterade CIA-agenter i NKs administration. Har man följt Q så har det framkommit att Trump och Kim möttes i Peking i höstas. Allt som återstår är formaliteter. För Kim och Trump har redan gjort en hedersmannaöverenskommelse.

Hur lätt tror du att vi kan sopa bort Expo-agenterna på svenska redaktioner? Vad är det som säger att Expo inte kontrolleras av CIA - eller liknande grupperingar?
Citera
2018-03-11, 15:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Inte alls. Jag tycker det är enklare att diskutera Q om vi överför diskussionen till Sverige. För det är ju en global kabal som ska sättas dit, eller hur?
Det var din fråga jag syftade på - inte landet. Vad är det som säger att Expo inte kontrolleras av några bankmän i sin tur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in