Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Folkmördarnas nya hetskampanj leder nu till att galningar hotar att våldta Fabian Fjällings fru och barn. Det är sånt som nästan måste hända med den typen av hetspropaganda mot en enskild person. Folkmördarna och psykopaterna på Expressen och DN vet vad de gör.
https://twitter.com/FabianFjalling/status/971803108736143360
Han säger att han lägger ner verksamheten nu.
Jag hoppas folk börjar förstå, PÅ RIKTIGT, vad vi har att göra med. Och jag hoppas att ALLA fattar vad som måste göras med hela de här livsfarliga DNA-leden om vi någonsin vänder det här.
Never again. På allvar.
Så under pågående folkmord är alltså en
antivit* pajas i en uniformsskjorta (till ett gravt överskattat vapenslag, tillika) han inte behöver ha längre vår bäste man?
*) Kanske jobbigt att få in det i skallen. Men om man solidariserar sig med en rörelse som mördade 31 miljoner vita och hade planer på att mörda ca 20% av de vita som var kvar så är man antivit. Punkt och slut.
EDIT: Ser för övrigt på hans twitterkonto hur han fäller krokodiltårar över hur hans frus barn har råkat illa ut. Hyckleriet är magnifikt. För han har ju inte åstadkommit något ens indirekt i tredje led. Vilken pissblöja!
Så kan han förneka så kan jag. Härmed förnekar jag att han ens har en plastfamilj.