Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Tror du? Det slog antagligen gång-gångar i skallen på honom.
Detta är något som gör att jag tvivlar på att han var ensam GM. Varför skulle han betala med sitt eget kort, om han visste att han skulle mörda folk? Han är, uppenbarligen, tillräckligt smart för att stänga av sin telefon. Men det gjorde han inte, han kanske inte ens visste vad som skulle hända?
Nej, han visste nog inte vad som skulle hända - även om han hade planer för dagen på att mörda så har han ju inte fullföljt vid tidigare utflykt (läs Gbg 2014).
Självklart stänger han inte av sin telefon - hur skulle han annars kunna kommunicera med och skicka SMS om Sundsvall till sambon..
Andra har redan påtalat detta, men jag tar det igen eftersom du tycks ha missat det.. Vilken dignitet av kriminella skulle ha en SMSande Edvin som chauför?
Citat:
Uppfattar jag dig rätt, så skulle inte Edvin må bättre av medicin?
Nej, du uppfattar mig fel, och nej.. Edvin skulle förmodligen inte må bättre av medicin; snarare sämre - men jag kan förstå att det låter helt orimligt om ens syn har fastnat i ett pundarperspektiv..
Citat:
Nej det kan han inte skylla på, för "verktygen" som batikhäxorna gett honom fungerar ju uppenbarligen inte.
Nja, Bt i KBT står inte för "batik". Det står för "beteende" - känner du till det ordet?