2018-03-06, 20:31
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jaha. Ytterligare ett bevis på denna pk-haggas otacksamhet. Fått massa gratis i form av snickeri-jobb och lite blir fel, väljer att "lipa" om detta i Expressen. Hon är ju inte direkt älskad av folket, men det skiter hon nog i. Snobbig som fan.

Visst håller jag med om att saker skall göras rätt men vad sägs om att kontakta övfergård direkt? Särskilt när hon fått allt gratis.

Är det någon mer som gissar att om Arga snickaren varit en MENA så hade hon bara lovordat allt?

Citerar mitt eget gamla inlägg för att påvisa tölpigheten.

Det här kanske blir semantik istället för Röse-kritik, men du använder ordet "tölpigheten" när du vill karakterisera Eva Röse.
För mig är "tölp" genuint hopkopplat med en person av mankön. Aldrig hört en tjej/kvinna kallas för tölp.
Fredrik Virtanen beskrev sig själv som en tölp. Det stämmer säkert, känner honom ej. Men Eva Röse en tölp..? -Njae..
Citera
2018-03-06, 21:26
  #86
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Det här kanske blir semantik istället för Röse-kritik, men du använder ordet "tölpigheten" när du vill karakterisera Eva Röse.
För mig är "tölp" genuint hopkopplat med en person av mankön. Aldrig hört en tjej/kvinna kallas för tölp.
Fredrik Virtanen beskrev sig själv som en tölp. Det stämmer säkert, känner honom ej. Men Eva Röse en tölp..? -Njae..
Äsch; jag tänkte att jag lär nog få en kommentar som din. Är fullt medveten om att tölp används för det manliga könet. Dock så beskriver begreppet just i detta fallet precis vad jag anser om denna kvinna.
Citera
2018-03-07, 00:54
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Äsch; jag tänkte att jag lär nog få en kommentar som din. Är fullt medveten om att tölp används för det manliga könet. Dock så beskriver begreppet just i detta fallet precis vad jag anser om denna kvinna.

Köper det. För du kan ha helt rätt i sak. Känner inte till något om henne.
Tölpfaktor som ett mått bör nog kunna användas för både män och kvinnor.
Citera
2018-03-07, 01:56
  #88
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kan bara hålla med! Hon lever på att hon är "snygg" men fan vad hon verkar otrevlig. Dryg som få.

Har ogillat henne av flera anledningar en längre tid men den största är nog att hon känns så oerhört trist och slätstruken både i de roller hon tilldelas och i diverse tv-program.

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Såg på TV4 nyhetsmorgon idag och hon orerade riktigt otrevlig om hur alla som firade jul utan att skänka pengar till UNHCR var egoistiska. Kan ju säga att ska man försöka samla in pengar till någon organisation så brukar ju inte tillrättavisningar och aggressivitet vara så bra. Hon satt där och tillrättavisade hela svenska folket!

Hon borde leva som ensamstående utblottad mor eller far i någon trist betongförort som måste vända på varenda krona för att få tillvaron att gå ihop, själv glider hon fram på en räkmacka denna hemska tillgjorda godhetsapostel.
Citera
2018-03-07, 10:33
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon borde leva som ensamstående utblottad mor eller far i någon trist betongförort som måste vända på varenda krona för att få tillvaron att gå ihop, själv glider hon fram på en räkmacka denna hemska tillgjorda godhetsapostel.

Word!
Av med skygglapparna kvinna!!

Ogillar henne skarpt efter vad jag såg på ”Anders knackar på” eller vad det heter.
Tro faan att Anders inte hade lust att slutföra sitt jobb hos henne, nu blev han illa tvungen.

Förstår att hennes kille är och ”jobbar” mest hela tiden, fast ärligt talat så verkade även han ganska dryg.

Hoppas Anders sov gott i sin sovsäck på soffan med tillhörande soffkudde, Eva lär ha sanerat soffan efter den natten.

Hemsk människa den där Eva.
Citera
2018-03-07, 11:22
  #90
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Köper det. För du kan ha helt rätt i sak. Känner inte till något om henne.
Tölpfaktor som ett mått bör nog kunna användas för både män och kvinnor.
Ja. Tycker begreppet "tölpig" beskriver henne bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Hon borde leva som ensamstående utblottad mor eller far i någon trist betongförort som måste vända på varenda krona för att få tillvaron att gå ihop, själv glider hon fram på en räkmacka denna hemska tillgjorda godhetsapostel.
Kan bara fullkomligt instämma. Som vanligt så ska "godhetsapostlarna" klanka ner på det vanliga folket. Tycker hon och familjen kan flytta till Tensta till en lägenhet i markplan samt gå hem från T banan mitt i natten. Kanske skulle bli lite annat ljud i skällan efter våldtäktsförsök och misshandel.

Sen så att haggan en tror sig ha rätt att läxa upp svenska folket med vad de ska skänka och vart, som hon gjorde i Nyhetsmorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentKiller
Word!
Av med skygglapparna kvinna!!

Ogillar henne skarpt efter vad jag såg på ”Anders knackar på” eller vad det heter.
Tro faan att Anders inte hade lust att slutföra sitt jobb hos henne, nu blev han illa tvungen.

Förstår att hennes kille är och ”jobbar” mest hela tiden, fast ärligt talat så verkade även han ganska dryg.

Hoppas Anders sov gott i sin sovsäck på soffan med tillhörande soffkudde, Eva lär ha sanerat soffan efter den natten.

Hemsk människa den där Eva.

Hon är riktigt vidrig faktiskt.
Citera
2018-03-08, 09:37
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja. Tycker begreppet "tölpig" beskriver henne bra.

[..]
Hon är riktigt vidrig faktiskt.

Du tycker inte att ordet "vidrig" är lite väl hårt att använda om en person som, vad jag förstår, inte personligen behandlat dig på ett vidrigt vis?
I jämförelse med Adolf Hitler, anser du Eva Röse vara vidrigare än vad han var?
Citera
2018-03-08, 12:05
  #92
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du tycker inte att ordet "vidrig" är lite väl hårt att använda om en person som, vad jag förstår, inte personligen behandlat dig på ett vidrigt vis?
I jämförelse med Adolf Hitler, anser du Eva Röse vara vidrigare än vad han var?

VAR någonstans har jag jämfört henne med Hitler?

Men jag tycker hon är vidrig, ffa efter hennes beteende i Nyhetsmorgon innan jul. Du kan läsa om hennes förehavanden om detta några inlägg bak i tråden.
Citera
2018-03-08, 23:03
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
VAR någonstans har jag jämfört henne med Hitler?

Men jag tycker hon är vidrig, ffa efter hennes beteende i Nyhetsmorgon innan jul. Du kan läsa om hennes förehavanden om detta några inlägg bak i tråden.
Jag har inte påstått att du jämfört Eva Röse med Adolf Hitler. Läs en gång till.
Jag ställde dig en fråga om Eva Röses vidrighet går att jämföras med Adolf Hitlers vidrighet.

Jo, jag läste om att hon läxade upp folk för att de i hennes ögon inte var tillräckligt generösa och skänkte pengar till UNHCR. Tycker iofs att Alexandra Pascalidou är mer påflugen och jobbig än jag uppfattar Eva Röse, men nu var ju inte tråden AP utan ER.

Skall försöka bilda mig en tydligare uppfattning om ER.
Citera
2018-03-08, 23:21
  #94
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jag har inte påstått att du jämfört Eva Röse med Adolf Hitler. Läs en gång till.
Jag ställde dig en fråga om Eva Röses vidrighet går att jämföras med Adolf Hitlers vidrighet.

Jo, jag läste om att hon läxade upp folk för att de i hennes ögon inte var tillräckligt generösa och skänkte pengar till UNHCR. Tycker iofs att Alexandra Pascalidou är mer påflugen och jobbig än jag uppfattar Eva Röse, men nu var ju inte tråden AP utan ER.

Skall försöka bilda mig en tydligare uppfattning om ER.
Hitler är en annan sak. Var självklart en vidrig man dock på ett helt annat sätt. Röse är duktigt vidrig med sin dryghet och attityd.
Lycka till med att skapa dig din egen uppfattning.
Citera
2018-03-09, 08:49
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Har ogillat henne av flera anledningar en längre tid men den största är nog att hon känns så oerhört trist och slätstruken både i de roller hon tilldelas och i diverse tv-program.



Hon borde leva som ensamstående utblottad mor eller far i någon trist betongförort som måste vända på varenda krona för att få tillvaron att gå ihop, själv glider hon fram på en räkmacka denna hemska tillgjorda godhetsapostel.

Tror du inte hon vet hur det är att leva i "trist betongförort"? Hon är uppvuxen alldeles nära en, även om familjen hade radhus en bit ifrån de grå huskomplexen i centrum.
Citera
2018-03-10, 17:11
  #96
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Tror du inte hon vet hur det är att leva i "trist betongförort"? Hon är uppvuxen alldeles nära en, även om familjen hade radhus en bit ifrån de grå huskomplexen i centrum.

Vi pratar om nutiden, hon lever ett annat liv idag långt ifrån närheten till "betongförorterna" och hennes korkade påstående om att alla som inte skänker pengar till UNHCR är egoistiska kom strax innan julafton förra året.

Sätt detta i relation till väldigt många fattiga föräldrar och människor som överlag har dålig ekonomi.

Ska dom ha dåligt samvete bara för att hon kläcker ur sig sån där rappakalja i TV4 nyhetsmorgon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in