Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Hon borde leva som ensamstående utblottad mor eller far i någon trist betongförort som måste vända på varenda krona för att få tillvaron att gå ihop, själv glider hon fram på en räkmacka denna hemska tillgjorda godhetsapostel.
Word!
Av med skygglapparna kvinna!!
Ogillar henne skarpt efter vad jag såg på ”Anders knackar på” eller vad det heter.
Tro faan att Anders inte hade lust att slutföra sitt jobb hos henne, nu blev han illa tvungen.
Förstår att hennes kille är och ”jobbar” mest hela tiden, fast ärligt talat så verkade även han ganska dryg.
Hoppas Anders sov gott i sin sovsäck på soffan med tillhörande soffkudde, Eva lär ha sanerat soffan efter den natten.
Hemsk människa den där Eva.