2018-03-08, 13:38
Medlem
Citat:
En 15-årig pojke anhölls under onsdagen misstänkt för att ha deltagit i den grova våldtäkten av en vuxen kvinna i en samlingslokal den 3 februari – han är den sjunde pojken som anklagas för dådet.

https://www.sydsvenskan.se/2018-03-0...n-pa-lindangen

Nu är vi uppe i 7 personer som är misstänkta för grov våldtäkt. 2 st 16-åringar, 3 st 15-åringar och 2 st 13-åringar. Hur många fler barnvåldtäktsmän har detta fallet?

Vad är det för lokal som dessa haft tillgång till under natten?
Senast redigerad av lionatthezoo 2018-03-08 kl. 13:41.
Citera
2018-03-08, 14:36
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lionatthezoo
https://www.sydsvenskan.se/2018-03-0...n-pa-lindangen

Nu är vi uppe i 7 personer som är misstänkta för grov våldtäkt. 2 st 16-åringar, 3 st 15-åringar och 2 st 13-åringar. Hur många fler barnvåldtäktsmän har detta fallet?

Vad är det för lokal som dessa haft tillgång till under natten?

Istället så skyller de på porr ....
Helt obegripligt hur 7+ snorungar kan göra något sådant här. Och känns helt hopplöst även fast de är fast eftersom att de inte kommer att få straffet som de förtjänar hur som helst..
Citera
2018-03-08, 21:10
Medlem
HisShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lionatthezoo
De två som är under 15 är 13 år.

Så 2 st 16-åringar, 2 st 15-åringar och 2 st 13-åringar handlar det om. Inga uppgifter finns om det är fler än dessa 6 personer som varit inblandade.

Men starkt att Malmö levererar igen... Är det första svenska staden som har 13-åringa gruppvåldtäktsmän?

https://www.sydsvenskan.se/2018-03-0...-gruppvaldtakt

Aldrig att de är "13-åriga"... de är säkert "17-åriga"...
Citera
2018-03-08, 21:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HisShadow
Aldrig att de är "13-åriga"... de är säkert "17-åriga"...
Jepp, det där med åldern tror jag på när jag ser dom med egna ögon.
Citera
2018-03-08, 21:45
Medlem
Foruejsonlys avatar
Dom här gruppvåldtäkterna, det är flera bara iår, det är nästan bara här på flashback man läser om dem, förutom msm som skriver om det första dagen, sedan tyst. Inga politiker pratar om dem? Kvinnogrupper? Feministiska grupper? För mycket begärt att offren skall föra sin talan själva kanske, men INGEN tar på sig att föra deras talan. Eller deras talan.....det är hela samhällets problem!

Iom att ingen pratar och adresserar fenomenet så kanske det inte är så farligt att bli gangbangad av x antal kåta mörkklädda män?
Senast redigerad av Foruejsonly 2018-03-08 kl. 22:03.
Citera
2018-03-09, 08:23
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Mer hur hon blivit drogad; om hon spenderat tid med dem eller hur det har gått till.
Bara olika teorier.

Haha det troliga är att världen har bättre koll på Sverige än svenskarna själva.😂.

Med tanke på antal GM och ålder så känner jag mig övertygad att det handlar om sk "gatubarn" som promenerat in i Sveriges svängdörrar och det är väl känt från Polisen att dessa nyttjar droger och i stor utsträckning i sprutform så alternativet kan vara att de skjutit i henne en spruta och då det går direkt ut i blodomloppet så ger det omgående effekt.
Citera
2018-03-09, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Med tanke på antal GM och ålder så känner jag mig övertygad att det handlar om sk "gatubarn" som promenerat in i Sveriges svängdörrar och det är väl känt från Polisen att dessa nyttjar droger och i stor utsträckning i sprutform så alternativet kan vara att de skjutit i henne en spruta och då det går direkt ut i blodomloppet så ger det omgående effekt.

Tack för info och jävligt sjukt i såna fall!

Dock är gatubarn inte så vanligt här i Malmö, men ryktades om ett flyktingboende i närheten. Skulle förklara hur en "13åring" kan göra nåt sånt här.
Men ja samhället har blivit riktigt fucked.

Hoppas dem från sofielunds våldtäkten som var den "grövsta" nån polis sett också grips snarast..
Citera
2018-03-09, 10:20
Medlem
Citat:

Ärligt vad är du jävla tomte.
Nej knappast gatubarn. Detta rör sig om kräk som en del av dem är födda här eller i alla fall bott här i många år med sina föräldrar.
Patetiska ned flashback är alla som gissar o hittat på sagor som en femåring hade gjort bättre. Du hade inte ett ends rätt i det du gissade.
Roligaste är folk från andra delar i landet utan minsta kontakter i Malmö gissar hejd vilt.. jag är uppväxt på lindängen o ja getto område men vet att inget av det du skrev stämmer
Citera
2018-03-09, 11:07
Medlem
Någon som fått häktningsframställan?
Citera
2018-03-09, 12:19
Medlem
Bara hoppas BO är en sådan som frivilligt beblandar sig med babbar. I övrigt är dylika fall inte speciellt chockerande längre.
Citera
2018-03-09, 12:56
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:

Ingen blir längre förvånad. Malmö har blivit värre än Mogadishu, man ser fanimej bara såna överallt. T o m Oxie har de tagit över.
Citera
2018-03-09, 13:10
Medlem
Universells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Någon som fått häktningsframställan?

Malmö TR B1236-18 Aktbil 17,18:

Kwi*k, L*onardo, 2002
*=e
M*nskov, M*x, 2001
*=a

Datum: 2018-02-02 23:00 -- 2018-02-03 09:00
Plats: Kantatgatan 72

Vad annars man kan få fram om de här personerna vet jag inte, kanske inte ska
rota för mycket "ifall de är oskyldiga"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in