Citat:
Ursprungligen postat av
mrfix
Är det inte att föra en ensidig diskussion att göra som du och upprepa
samma saker hela tiden utan att ens ha fog för det du upprepar?
Vart har jag upprepat mig menar du?
Att svara på när man blir citerad, är inte att upprepa sig, även om man blivit citerad med liknande frågor tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrfix
Hur tror du att det går för EG? Blir EG dömd till samma boende som du eller till livstids fägelse?
Jag vet faktiskt inte om han blir friad, eller fälld, för mord. Väldigt mycket talar till hans fördel, men samtidigt finns det teknisk bevisning som talar mot. Det ska bli spännande att se vad som händer under dagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrfix
Och om EG blir dömd till livstids fängelse som ensam gärningsman hur
förklarar du då den den ensidiga diskussion du har fört till EG-s fördel?
Har inte medvetet talat till hans fördel, han som person ger jag inte mycket för, men finns det en tvivel kring om han var ensam, eller ej, då ska han inte dömas till mord.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrfix
Kommer du då att erkänna att du är en veritabel nolla eller kommer du
att fortsätta din ensidiga diskussion till mördaren EG-s fördel upp i
nästa instans i hovrätten precis som du alltid gör?
Du menar att jag ska erkänna att jag är en nolla, för att jag ser objektivt på fallet?
Kommer defenitivt föra en diskussion kring hur hovrätten bedömer bevisen, kontra tingsrätten.
Oavsätt utslag, så kommer detta fall gå en omgång i hovrätten.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrfix
Sen måste jag tillstå att ditt sätt att hänvisa till dina påhittade PM gällande
hur A-C Lekander var som person är nog de värsta skamgreppen hittills.
Om du väljer att inte tro på det, så är det upp till dig. Jag bryr mig faktiskt inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrfix
Att kritisera ett mordoffer som du gör visar bara att du är en pinsam
liten figur med bristande intellekt och en stor portion empatilöshet.
Har aldrig kritiserat någon av mordoffren. Däremot har jag lyft fram fakta, som i slutändan kan synliggöra ett eventuellt motiv.
Min intelligens får du tycka precis vad du vill om, det bjuder jag på!
Tror även ordet du söker är sympatilöshet, det är en stor skilllnad mot empatilöshet.
Du kommer inte heller med något konstruktivt här, men ditt inlägg var mycket underhållande!