Citat:
Ursprungligen postat av
afKnollentott
Nope. Inga bilder, tagna detta sekel på HB. Hon jobbade på skatteverket har jag läst. Ett medium, som du så oförhappandes nämner kan ha varit inblandat. Kan familjen ha sökt sig till nån astrolog tror du ? Kan vi spinna vidare på det spåret ?
Det är synd, en leende familjebild hade varit guld värt att se, för en gång i tiden måste de ha varit lyckliga....
Nej jag tycker mer att polisen skulle samarbetat med nåt känt medium från tv, som gått runt i deras hus och känt efter. Har det nu hänt mord i huset så är det garanterat inte lugnt. Med energin alltså (inte att det spökar alltså). Den känns direkt när man går in där nån dött, naturligt eller onaturligt. Som en vägg av trötthet slår emot en... Har jag varit i en lägenhet där nån dött för flera år sen så känner jag av det på energin. Orkeslösheten och tröttheten i hjärnan slår till direkt, som att bli klatschad av en vägg. Jag tycker de borde rena huset. Ta bort negativa energier med hjälp av nån medial människa. Det är ju taskigt mot de som flyttar in i huset om några år....