2018-02-22, 19:31
Medlem
dengodafenans avatar
Jag tyckte länge att Sandra Ilar, Felicia Tomala och Johanna Wagrell var de enda uthärdliga tjejerna i AMKM men nu har den listan krympt till de första två bara. Johanna tuggade en del bra grejer om metoo i höstas men hennes senaste insatser har varit riktigt osköna
Citera
2018-02-23, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Namnvandare
Det folk vänder sig emot är väl hur hon argumenterar? Stensäker på egen sak men vägrar lyssna på eller ta in motargument, även sakliga sådana. Slänger iväg halmgubbar, "du säger ju såhär" osv. Sen när de handlar om sexrobotar är det väldigt vetenskapligt men när det kommer till pedofili bara känsla, vilket blir lite irriterande att lyssna på. Det känns alltid som att det mynnar ut i trista diskussioner om män och kvinnor när hon är med. Det är ett humorprogram, inte debatt.

Fler tjejer i studion - absolut. Men snälla, inte Wagrell.

Tror de flesta i tråden förstår det, finns dock personer som Pogba som tror att kritik av en person, som råkar vara kvinna = kvinnohat. Läser man bakåt i tråden så är bashingen av flera manliga komiker med usla skämt eller med usel argumentsteknik otroligt vanligt men det passar inte in i Pogbas narrativ över förtryck och förtryckare. Hjärndöd med andra ord
Citera
2018-02-23, 12:26
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asylskanken
Tror sexuellt frustrerade män måste inse att sex är väldigt överskattat och för eller senare kommer man inse hur äckligt det egentligen är lol. Tänker på rövhål, mens och så vidare. Tvångstankar som gör att man får svårt att hålla ut genom samlaget.

Ja gud vad äckligt med mens och att tjejer har ett rövhål osv. Verkligen. Svårt att behålla ståndet alltså?

Du låter som någon som aldrig haft en sexuell relation med en kvinna alternativt förträngt att du är homosexuell.
Citera
2018-02-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Ja gud vad äckligt med mens och att tjejer har ett rövhål osv. Verkligen. Svårt att behålla ståndet alltså?

Du låter som någon som aldrig haft en sexuell relation med en kvinna alternativt förträngt att du är homosexuell.

Damn, den sved.

Min poäng var att man inte kan avguda kvinnan om man är medveten om det smutsiga. Men du kanske är koprofil?

Wagrell har fint namn. Kanske därför hon är så populär? Tror många män i smyg avskyr henne fast så fort man kritiserar kvinnor så är man ju oskuld/bög, som om det skulle vara hela världen. I början var hon cool, inte ofta kvinnor är psykopater. Men det verkar som hon medvetet vill odla denna bild av sig. Så töntigt och framförallt förutsägbart.

För övrigt, skulle AMK börja sändas fredagar också så småningom?
Citera
2018-02-23, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Tror de flesta i tråden förstår det, finns dock personer som Pogba som tror att kritik av en person, som råkar vara kvinna = kvinnohat. Läser man bakåt i tråden så är bashingen av flera manliga komiker med usla skämt eller med usel argumentsteknik otroligt vanligt men det passar inte in i Pogbas narrativ över förtryck och förtryckare. Hjärndöd med andra ord

Ursäkta? Hjärndöd? Du kan börja använda prefix och pronomen i dina meningar till att börja med innan du kallar någon annan för hjärndöd...

Orkar inte ens bemöta det här.. Du verkar ta väldigt illa åt dig, likt många andra. Som sagt, kan bara tänka mig att det är en öm tå och vissa verkar tro att kvinnor är utomjordingar här inne.

Härligt dessutom att många anser att sex är överskattat, det är kul för att man måste ha erfarenhet av något för att göra en bedömning. Och ni som tycker det är överskattat, har förmodligen inte haft speciellt kul sex - eller är det en ursäkt för något annat.

Välkomnar in nu mothuggen nu från alla sexuellt frustrerade män.
Senast redigerad av pogba 2018-02-23 kl. 15:09.
Citera
2018-02-23, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Härligt dessutom att många anser att sex är överskattat, det är kul för att man måste ha erfarenhet av något för att göra en bedömning. Och ni som tycker det är överskattat, har förmodligen inte haft speciellt kul sex - eller är det en ursäkt för något annat.

Välkomnar in nu mothuggen nu från alla sexuellt frustrerade män.

Du för mig spelar det ingen roll som helst. Jag har endast haft sex i fanstasin kan vi komma överens om. Men tanken att rövhållet är två centimeter under fittan om ens det, det är en jäkla förnedring alltså.

Men låt oss hålla oss on topic.

När kommer AMK sändas fredagar också?
Citera
2018-02-23, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asylskanken
Du för mig spelar det ingen roll som helst. Jag har endast haft sex i fanstasin kan vi komma överens om. Men tanken att rövhållet är två centimeter under fittan om ens det, det är en jäkla förnedring alltså.

Men låt oss hålla oss on topic.

När kommer AMK sändas fredagar också?

Det du ska stimulera sitter lite längre ifrån grabben, och din kuk likaså, du berör inte den heller? Du känns bara som ett dåligt troll som försöker vara rolig. Åter till topic,

Det har aldrig diskuterats i podden iallafall om att AMK ska sändas på fredagar. Tidigare fanns AMK Fredag som var ett ihopklick med veckans höjdpunkter, nu kan det komma då och då Patreonexklusiva fredagsavsnitt.

Trist att de missade den uppenbara kopplingen mellan Di Levas barn Cosmo och att det rimmar på Helge Fossmo.. Att diskutera att Röndahls barn rimmar på Allan Brallan men inte Cosmo med Fossmo?! Årets miss.

För er som inte vem Helge Fossmo är så är det Knutbypaston, och Di Leva är väl vad alla vet en kriminell jesusdåre...
Senast redigerad av pogba 2018-02-23 kl. 17:38.
Citera
2018-02-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det du ska stimulera sitter lite längre ifrån grabben, och din kuk likaså, du berör inte den heller? Du känns bara som ett dåligt troll som försöker vara rolig. Åter till topic,

Det har aldrig diskuterats i podden iallafall om att AMK ska sändas på fredagar. Tidigare fanns AMK Fredag som var ett ihopklick med veckans höjdpunkter, nu kan det komma då och då Patreonexklusiva fredagsavsnitt.

Das ist mir egal.

Coolt då vet man
Citera
2018-03-02, 20:17
Medlem
Det slog mig här i veckan vilken jävla jämn nivå AMK Morgon ändå håller.

Ett väloljat maskineri!

MARTIN ÄR GRYMMMM!!!

Tack o hej, leverpastej!
Citera
2018-03-06, 21:29
Medlem
När Martin är på humör är hans instick fantastiska. En underskattad komiker överlag. Jag menar hans roll som roastmaster på Ks roast var klockren rakt igenom.
Citera
2018-03-07, 03:55
Medlem
Ambivalens_s avatar
Ja, Martins instick är mästerliga! Det är ofta gästerna försöka skapa en rolig bild eller hypotetisk händelse men inte riktigt få fram det roliga. Martin kan då direkt fånga det roliga i det med ett vältajmat instick. Precis lagom detaljerat för att skapa roliga bilder i ens huvud, utan att överdriva som många osäkra gäster gör. Jag är riktigt imponerad över den egenskapen och kan samtidigt känna att han borde kunna få ut mer av den egenskapen, även om han verkar ha en helt OK karriär som komiker. Instick-egenskapen är ju överlägset bäst i Sverige kan jag som lekman tycka.
Citera
2018-03-08, 01:56
Medlem
slamdunks avatar
https://youtu.be/0pXyEiYzzT4

Spola 50 sec in I klippet, är inte det Johanes Brenning som glider in i bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in