Citat:
Ursprungligen postat av
kindness
[/b]
Men Elli09 inte förväntar du väl dig att kassabiträdet på ICA skulle ha sett om O och Moa mådde dåligt eller ej? Om jag mår dåligt så inte skulle jag låta kassabiträdet i min butik få se att jag mår dåligt. Vi skärper oss vanligen i sociala sammanhang. Många har tydligen varit blinda och inte sett deras psykiska ohälsa. Varför? Vet ej. Vi är bra på att inte lägga oss i. Och du verkar inte heller ha sett hur illa det egentligen varit ställt med familjen trots att du verkar haft bra insyn? Och inte gjort något heller? Att se bakom fasaden kanske kräver ett tränat öga?
Bjärred är inte stort och besök till ica butiken ett par dagar i veckan med lite kallprat så litar jag mer på denna kassörska en någon som säger sig fått information från vän till familjen.Men själv påstår mött O och han ville inte hälsa och vände bort blicken 🤔
Och självklart så hade både O och H så nära vänner att de skulle ha märkt något.Men lever man och umgås och är lika glad som vanligt så är det svårt att se signaler på att något skulle vara så pass galet att man dagarna efter tar livet av både sig själv och sina barn.
Rektorns utryck är ju dubbel...först finns det inte på kartan och vid intervjun dagen efter är familjen i djup kris ?!