Citat:
Ursprungligen postat av
Boboqqqq
Va!? Jag uppfattar dig som den mest trovärdiga här. Men vad menar du, fanns ingen indikation alls på att nån i familjen mått dåligt?! Det låter ju ändå lite märkligt? Allt detta om att O sagt till någon kollega att han knappt kunde hålla huvudet ovanför vattnet, rektorns ord om en familj i djup kris...pianofrökens iakttagelser, stämmer alltså inte?
Om det är så verkar det ju mer sannolikt att alla faktiskt blivit mördade av någon utomstående galen scientolog🤔?!
Det är klart att det fanns problem och lite uppgivenhet då man inte visste orsaken till barnens symptom, men det jag menar som rektorn uttryckte sig..."fanns inte på kartan".
Det vill mkt till för att man ska kunna ta livet av sina barn...som många själva skrivit här inne att någon fått en psykos men att båda två samtidigt skulle ha fått det samtidigt är helt osannolikt.Som jag skrivit innan så planerade de framåt.De hade även renoverat och köpt nya möbler till As rum till mer tonårsrum under hösten som exempel.O såg fram mot professuren.Haft kontakt med anhörig i mellandagarna.Bytt bil etc
Ps. Livskvalité och livsnjutare är väl ett vanligt förekommande ord i vardagligt tal...förstår inte varför allt ska sönderanalyseras....däremot kan man ju fråga sig hur de definierade livskvalité?!
Och det vet ju bara de som står fam. närmast och närmsta vännerna !