2018-03-05, 19:52
Medlem
happilappis avatar
Tänk om det hade varit tvärtom, en svensk som ballar ut på en gammal somalie. Då hade det varit fart och fläkt i MSM. Nyheten hade varit dubbelt så intressant jämfört med C och deras #shariagate.
Citera
2018-03-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnaNerDigMats
Generellt sett så brukar det innebära att folk som har svårt att gå (läs: Gravida, Handikappade och Pensionärer) ska sitta där.

Om jag varit i där så hadde bergsturken haft jävligt svårt att gå.
Citera
2018-03-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Det är säkert skitsnack. Men blattar luktar ju faktiskt illa. Men han borde ändå inte dampa sönder för Det!

Jag kan säga så här snubben är halv svenne!

Sen en annan sak svennar luktar svin tjej som kille .. de samma stank som kommer ut från era hud det är helt otroligt att ni alla luktar exakt likadant även fast ni inte är släkt med varandra ännu än gång helt otroligt! Ni som vet ni vet. Kan inte beskriva den här otroliga lukten.. luktar svin blandad med gris!
Citera
2018-03-05, 20:24
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
En i kommentarsfältet säger att hon var där och att killen först hade frågat om han fick sitta bredvid henne, och kvinnan hade svarat nej med motiveringen att han luktar illa.

Ingen aning om det är sant, men någon skrev det i alla fall.

Tror knappast det, tjejen som hjälpte henne upp var Arab. Tror knappast hon hade hjälpt henne om hon hade varit kaosrasist.
Citera
2018-03-05, 20:27
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123

Sen en annan sak svennar luktar svin tjej som kille .. de samma stank som kommer ut från era hud det är helt otroligt att ni alla luktar exakt likadant även fast ni inte är släkt med varandra ännu än gång helt otroligt! Ni som vet ni vet. Kan inte beskriva den här otroliga lukten.. luktar svin blandad med gris!

Jag gillar hur vita människor luktar. Kanske för att jag är vit. Din kommentar är bara ytterligare ett exempel på varför vi inte bör blandas.
Citera
2018-03-05, 20:44
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Jag gillar hur vita människor luktar. Kanske för att jag är vit. Din kommentar är bara ytterligare ett exempel på varför vi inte bör blandas.

Vad sa tanten som gjorde honom upprörd?
Är det en relevant fråga?

Om det vore en vit inföding från Mörby som fick raseriutbrott , hade trådens indignerade skribenter kanske istället skrivit:
- synd att han inte gav fittan från Apedonien en smäll på käften
- han skulle våldtagit hennes 10 döttrar också
- där ser man hur blattekvinnor retar upp vanliga svenskar i SITT EGET LAND!

Eller?
Citera
2018-03-05, 20:47
Medlem
vaneriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123

Haha silken tomte! Svenskar har råd med ordentlig parfym vilket många invandrare inte har. De som luktar värsta är alla somalier, speciellt kvinnorna. Luktar som något katten dragit hem liksom.

Helt rätt av kvinnan att inte vilja sitta jämte honom. Har man betalt för en resa så ska man inte behöva stå ut med kebabluktande kamelryttare.
Citera
2018-03-05, 20:51
Medlem
Serbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Kvinnan gjorde helt rätt. Hon märkte nog av att något inte stämmer med honom - han har noll rätt att bete sig sådär. Hans ilska såg så extremt ut att han nästan gick in i en psykos som många invandrare gör.
Han bad och bönade för en rakt höger tyvärr fanns inte riktiga män på tåget
Citera
2018-03-05, 20:52
Medlem
Juliusdreads avatar
Är det ingen som vet namnet på tubenturken? Vem är han? Varför tillåts han vara ute i samhället? Har han avvikit från permis eller behandling kanske? I ett fungerande samhälle skulle han sitta i ett interneringsläger i väntan på utvisning.
Citera
2018-03-05, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serbuss
Han bad och bönade för en rakt höger tyvärr fanns inte riktiga män på tåget

Riktiga män använder sig nog inte av kollektivtrafiken tror jag. Bara typ hipsters, blattar och annat dylikt. Och stackars äldre som i stort enbart kan använda sig av kollektivtrafik för att ta sig någonstans.

Själv har jag aldrig använt mig riktigt av kollektivtrafiken. Fick körkort tidigt och sedan var det med det.
Citera
2018-03-05, 21:00
Bannlyst
Om man som pojke som miffot i klippet är, tror att han äger något då han fysiskt och verbalt attackerar en gammal kvinna på ett pendeltåg för en sittplats. Allt säger sig självt han har inget och kommer aldrig få det heller. För oss lilla pojke har du aldrig betytt något och det kanske börjar sjunka in....
Ordo AB Chao
Citera
2018-03-05, 21:17
Medlem
Otroligt att ingen kunnat namnge liraren ännu. Bör ju omgående skickas till psyk för sin egen och andras skull. Jösses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in