Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-07, 14:40
  #409
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Vi har alltså ännu inte fått något namn på denna horunge?
För övrigt sker det på en buss, tanten sitter på en plats som är vikt speciellt åt gamla och handikappade.

Vad heter horungen? Vårby Gård säger folk att han kan finnas i och någon säger att han även bott i Rinkeby.
Han är någon form av mulatt, är mamman svenska eller thais? Hans ögon ser jävligt asiatiska ut.

Vidare verkar det ske på förmiddagen, dvs. när alla andra är på jobbet och de som är ute och åker är gamlingar och invandrade bidragsparasiter.
Han kanske är sjukpensionär efter en skada på arbetsplatsen.
Citera
2018-08-07, 15:50
  #410
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Han kanske är sjukpensionär efter en skada på arbetsplatsen.

Haha. Ja kanske det, han kanske sprang på en mina i Liberia och en Liberiansk Warlord åt upp hans snopp. Hans frustration att inte längre ha Cock & Balls tar han sedan ut på någon tant.

Förståeligt. Stackars kuklösa grabb. Jag hade nog helt fel om den bruna kuklösa stackaren.
Citera
2018-08-07, 16:01
  #411
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Haha. Ja kanske det, han kanske sprang på en mina i Liberia och en Liberiansk Warlord åt upp hans snopp. Hans frustration att inte längre ha Cock & Balls tar han sedan ut på någon tant.

Förståeligt. Stackars kuklösa grabb. Jag hade nog helt fel om den bruna kuklösa stackaren.
Ja tänk på att han kanske har jobbat hårt varje dag i sitt liv innan han eventuellt blev skadad, sånt går inte att motbevisa har Försäkringskassan sagt.
Citera
2018-08-07, 16:04
  #412
Medlem
MartinStLouiss avatar
Klippet är borta nu eller?
Citera
2018-08-07, 16:47
  #413
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Klippet är borta nu eller?

Nej nej, det finns kvar på både twitter:
https://twitter.com/MickeK69/status/970307446693560320
och youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM

stackars kuklösa negern, bara titta på när han sitter ner, de finns inget där mellan benen.
Tappade för övrigt ett inte i ett tidigare inlägg, detta sker INTE på en buss, detta sker på tunnelbanan.
Enligt killen på twitter så är det Vårby Gård.
Citera
2018-08-07, 17:28
  #414
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Han kanske är sjukpensionär efter en skada på arbetsplatsen.

Ditt inlägg passar nog bättre i humor forumet.. Moderatorn kan ta ditt inlägg för off topic och ge en varning, det har hänt mig.

Personen visar inga tecken på att ha arbetat eller vara arbetsskadad och det är väldigt låga odds att han skulle arbeta för Sveriges framtid.
Citera
2019-03-08, 08:05
  #415
Medlem
Förstår honom om han fråga att få sitta bredvid och hon kalla honom för neger, dryg kärring
Citera
2019-03-08, 20:18
  #416
Medlem
Idag på bussen in till stan (i Skåne, frugan hade tagit bilen) hamnade jag i en situation där jag definitivt fick nog. Längst bak i ekipaget satt tre pensionsräddare i åldern typ 14-17 år, minst två av dem var hazarer. Hela vägen tjoade och gastade de högt om sitt festande och om hur olika figurer blev dödade i något dataspel de tydligen var inbitna på, deras skränande röster hördes ofta över hela bussen. Att de satt och bredde ut sig om "hur det är att dö" med hänvisning till sin VR-verklighet var inte roligt för någon annan i bussen, men de uppträdde som om de ägde hela kärran. Efter sådär en kvart klev en äldre dam av via den bakre utgången, hon hade tittat åt deras håll ett par gånger och påpekade nu för dem att de väl kunde vara mindre högljudda och att ämnesvalet inte var så kul. De hånskrattade åt henne. Jag sade åt dem att hålla tyst och givetvis blev jag utsedd till nästa måltavla (jag satt dessutom närmast, bara ett par säten framför dem).

Så fort bussen hade kommit igång igen började killarna snattra på nytt, försökte härma mig och andra i bussen osv, en av dem böjde sig fram och nappade tag i min stickade mössa (det är storm, några få plusgrader och regnbyar idag, kan tillfogas, men det hade de väl inte märkt när de hängde över sina spelkonsoler). Jag ryckte tillbaka den och sade åt honom att hålla sig lugn, alla tre fortsatte att jiddra och kallade mig för ett och annat nedsättande, stämningen blev mer uppskruvad. Vi närmade oss den plats där jag skulle gå av men killarna blev mer och mer oförskämda och till slut reste jag mig, gick upp till dem och gav killen som hade fiskat till sig min mössa en örfil över kinden och sade ifrån, typ: "Håll truten! klarar ni inte att vara som folk?". Naturligtvis tog det hus i helvete med hela trion och de tjoade tillbaka, jag tog några steg tllbaka och kallade dem för idioter, sade till dem med bestämd röst att hålla käften, samtidigt som jag upplyste ett par av de damer som satt i mitten av bussen om att killarna hade sagt nedsättande saker till mig för ett par minuter sedan.

Sedan gick jag av, ner på busstorget. Killarna följde förstås efter och försökte tydligt komma åt mig - de vågar aldrig göra något en mot en, de måste ju vara flera - men en annan man som hade klivit av samtidigt med mig backade upp mig och sade åt trion att ta det jävligt lugnt.

Jag tror inte att jag har gett en örfil åt en uppfuckad MENA-invandrare på offentlig plats tidigare, men idag var det utan tvekan motiverat, det var t o m nödvändigt.
__________________
Senast redigerad av HepCat-X 2019-03-08 kl. 20:24.
Citera
2019-03-08, 20:23
  #417
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Idag på bussen in till stan (i Skåne, frugan hade tagit bilen) hamnade jag i en situation där jag definitivt fick nog. Längst bak i ekipaget satt tre pensionsräddare i åldern typ 14-17 år, minst två av dem var hazarer. Hela vägen tjoade och gastade de högt om sitt festande och om hur olika figurer blev dödade i något dataspel de tydligen var inbitna på, deras skränande röster hördes ofta över hela bussen. Att de satt och bredde ut sig om "hur det är att dö" med hänvisning till sin VR-verklighet var inte roligt för någon annan i bussen, men de uppträdde som om de ägde hela kärran. Efter sådär en kvart klev en äldre dam av via den bakre utgången, hon hade tittat åt deras håll ett par gånger och påpekade nu för dem att de väl kunde vara mindre högljudda och att ämnesvalet inte var så kul. De hånskrattade åt henne. Jag sade åt dem att hålla tyst och givetvis blev jag utsedd till nästa måltavla (jag satt dessutom närmast, bara ett par säten framför dem).

Så fort bussen hade kommit igång igen började killarna snattra på nytt, försökte härma mig och andra i bussen osv, en av dem böjde sig fram och nappade tag i min stickade mössa. Jag ryckte tillbaka den och sade åt honom att hålla sig lugn, alla tre fortsatte att jiddra och kallade mig för ett och annat nedsättande, stämningen blev mer uppskruvad. Vi närmade oss den plats där jag skulle gå av men killarna blev mer och mer oförskämda och till slut reste jag mig, gick upp till dem och gav killen som hade fiskat till sig min mössa en örfil över kinden och sade ifrån, typ: "Håll truten! klarar ni inte att vara som folk?". Naturligtvis tog det hus i helvete med hela trion och de tjoade tillbaka, jag tog några steg tllbaka och kallade dem för idioter, sade till dem med bestämd röst att hålla käften, samtidigt som jag upplyste ett par av de damer som satt i mitten av bussen om att killarna hade sagt nedsättande saker till mig för ett par minuter sedan.

Sedan gick jag av, ner på busstorget. Killarna följde förstås efter och försökte tydligt komma åt mig - de vågar aldrig göra något en mot en, de måste ju vara flera - men en annan man som hade klivit av samtidigt med mig backade upp mig och sade åt trion att ta det jävligt lugnt.

Jag tror inte att jag har gett en örfil åt en uppfuckad MENA-invandrare på offentlig plats tidigare, men idag var det utan tvekan motiverat, det var t o m nödvändigt.


Det där låter som vilken svensk tonåring som helst. hursom, hade du kört det där med mig så hade du fått kuken uppkörd i din fitta när jag var 16 bast. sån var jag, sån kanske några invandrare är idag. vad fan vet jag.
edit:
Jag ser i din historia du talar falskt. orimliga saker. men min sak står fast. när jag var 16 så fick alla jag inte gillade stryk, allah eller inte.
__________________
Senast redigerad av JohnJensen 2019-03-08 kl. 20:25.
Citera
2019-03-08, 20:27
  #418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
VIDEO: https://www.facebook.com/sandra.dahm...6262510303619/

Alltså vad i helvete! Sådant här tror man fan sker bara på film. Och varför är i helvete lät folk det bara gå? Killen var ju helt ensam. Hur enkelt som helst att golva. Förövrigt tycker man tycker ju att busschauffören har ett ansvar här också!


Förresten. Hur kan man vara så aggressiv? Vad är det med folk idag? Det är för mycket etniska spänningar i det här landet!

Detta beteende och uppträdande är vanligt bland afrikaner och muslimer. Kring jul var de extra aggressiva för det var en kristen helgdag och de provocerades av det. Att de fått ett gratisjobb, lägenhet och en massa bidrag (250k netto per vuxen) bryr de sig inte om. Jag har varit med om att de hetsar upp sig för att jag som vit råkade befinna mig på samma plats som dem. På buss är det inte ovanligt att de spelar sin skitmusik högt och sätter upp fötterna. Det var en lärare som sparkade ut en muslim och som blev med jobbet för det var inte pk att göra så mot en muslim. Muslimen kände sig kränkt och fick skadestånd. Läraren förlorade jobbet. Om busschauffören hade agerat hade han förlorat jobbet fast det finns kameror i bussen. Massor med gånger förlorar vita svenskar jobbet som busschaufförer för att de kastar ut muslimer som inte vill betala för transporten.
Demokrati? När den server som ska räkna röster går ner just då den inte ska gå ner är det inte en slump. När en inavlad anafabet som inte klarade av de allra enklaste kurserna behöver rådfråga en annan tjuv och lögnare (franske Macron) som har en mycket äldre sambo då behlver man inte ens fundera vad det är frågan om. Just läraren, han kom från Malmö.
Citera
2019-03-08, 20:27
  #419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
Det där låter som vilken svensk tonåring som helst. hursom, hade du kört det där med mig så hade du fått kuken uppkörd i din fitta när jag var 16 bast. sån var jag, sån kanske några invandrare är idag. vad fan vet jag.


Du kanske missade att jag ganska tydligt antydde mitt eget kön ett par gånger i posten. Nej, någon springa mellan benen finns inte här.

Och de där ynglen förtjänade vad de fick.
Citera
2019-03-08, 20:30
  #420
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Du kanske missade att jag ganska tydligt antydde mitt eget kön ett par gånger i posten. Nej, någon springa mellan benen finns inte här.

Och de där ynglen förtjänade vad de fick.


Nej det missade jag inte, jag menade bildligt talat(läs fittan).
Ditt inlägg är fyllt utav förutfattade meningar, så om jag ska ta det på allvar så är jag helt dum i huvudet.?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback