2018-03-05, 15:02
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Kul med en spetsvärvning, kommer gå rätt in i elvan som sagt. Han var subjektivt sett en av dom fem bästa spelarna jag såg på Studenternas ifjol(Sarfo, Eddhari, Ghoddos, Obasi och Haksabanovic utan inbördes). Tror man kände att det blev för tunt där framme, Charbel Georges har sett allt annat än het ut på försäsongen. Ändock imponerande att vinna den dragkampen.

Jag är rätt säker på att man trodde mer på Charbel. Så även jag. Iskalla insatser hittills.
Citera
2018-03-05, 15:02
Medlem
Snyggt jobbat av Sirius och kul för hela ligan att inte all kompetens koncentreras till den omedelbara toppen.
Citera
2018-03-05, 15:47
Avslutad
Snygg värvning av Sirius! Den är man allt lite avundsjuk på. Vad händer med Turay förresten? Han kom aldrig iväg i något av de intressanta fönstren va?
Citera
2018-03-05, 16:28
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Snygg värvning av Sirius! Den är man allt lite avundsjuk på. Vad händer med Turay förresten? Han kom aldrig iväg i något av de intressanta fönstren va?

Maholli kanske kan få ännu bättre assistans
Citera
2018-03-05, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Maholli kanske kan få ännu bättre assistans

Det är lite oroväckande, jag har ju redan halvpudlat och nöjer mig helst med det. Men jag har fortfarande sett lika mycket dåligt av Maholli i Häcken som bra i Sirius så jag hoppas på att han hade en formtopp förra hösten som han kommer minnas hela livet!
Citera
2018-03-05, 16:59
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det är lite oroväckande, jag har ju redan halvpudlat och nöjer mig helst med det. Men jag har fortfarande sett lika mycket dåligt av Maholli i Häcken som bra i Sirius så jag hoppas på att han hade en formtopp förra hösten som han kommer minnas hela livet!

Jag lovar: jag ska låta dig vara om inte Maholli gör 10+ mål i år.
Citera
2018-03-05, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag lovar: jag ska låta dig vara om inte Maholli gör 10+ mål i år.

Det var ändå ganska generöst. Nu känner jag mig genast lugnare.
Citera
2018-03-05, 21:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Kul för Sirius. Men gissar att de kommer tvingas sälja honom i sommar, om intresse finns.
Citera
2018-03-06, 01:44
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Kul för Sirius. Men gissar att de kommer tvingas sälja honom i sommar, om intresse finns.
Kontraktet är skrivet på nio månader (över 2018) så Eddahri sticker nog utomlands så fort som möjligt, om någon klubb blir intresserad.
Citera
2018-03-06, 21:33
Medlem
Jag har tidigare i tråden diskuterat hur (ibland mediokra) svenska spelare lyckas vi sin agent trixa sig iväg utomlands och därefter blir per automatik snäppet mer attraktiva för allsvenska klubbar. Felix Michel får väl ses som typexemplet.
En junis i ett dåvarande bottengäng i superettan drog till turkiet 2016 där han till dags datum spelat 10 matcher totalt, varav 7 denna säsong. 7 matcher som han deltagit i men i själva verket har han spelat sammanlagt 198 spelade minuter den här säsongen över dessa 7 matcher. 90 * 7 = 680 så det är ingen stabil startspelare vi talar om heller.

Ändå är det en allsvensk klubb plus ett antal i superettan som är intresserade. Hatten av för agenten.
Citera
2018-03-08, 20:17
Medlem
snillet_1s avatar
Zengin bryter kontraktet med sin turkiska klubb och flyger hem till Stockholm. Luktar ju Bajen.
Citera
2018-03-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Zengin bryter kontraktet med sin turkiska klubb och flyger hem till Stockholm. Luktar ju Bajen.
Erkan är väldigt speciell så skulle inte alls bli förvånad om han har något helt annat planerat i Stockholm och bara vill förvirra. Typ komma hem för semester helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in