2018-03-04, 00:14
Medlem
Jag tror faktiskt BTC kommer öka grovt detta året.
2018-03-05, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Har ungefär $4.3K på Mycelium i BTC, dessa inkom till min ägo igår i en klumpsumma. Kursen dalar just nu på $10.5K, fram och tillbaka. Min fråga till er är: Vart kan jag hitta statistik och tabeller för kursen de senaste dygnet osv? Känner att jag kan låta dom ligga ett tag men då vill jag titta lite statistik. Mvh

Citerar mig själv.. har redan ökat 500 dollar, på mindre än en vecka. Ska man HODL’a eller shorta?
2018-03-05, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Citerar mig själv.. har redan ökat 500 dollar, på mindre än en vecka. Ska man HODL’a eller shorta?

HODL til u die!!!
2018-03-05, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Som rubriken lyder ganska bra rea på btc nu , kommer den falla ner ännu mer eller ska man fynda nu innan den går upp igen ?

Fynda? Hur är det möjligt att fynda i nåt som i grunden är ett kedjebrev/pyramidspel? Ni som är för unga för att veta vad ett kedjebrev är, Googla.
2018-03-05, 14:27
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per.Johansson
Fynda? Hur är det möjligt att fynda i nåt som i grunden är ett kedjebrev/pyramidspel? Ni som är för unga för att veta vad ett kedjebrev är, Googla.

men sluta nu för i helvete. BTC ÄR inget pyramidspel eller kedjebrev! Du får nog ta reda på vad BTC försöker lösa istället.. marknaden sätter priset och INGEN är tvingad att köpa eller sälja en viss mängd och ingen värvar någon.
2018-03-05, 14:28
Medlem
Citat:

Eller så kan det vara så att du är för gammal för att förstå dig på varför BTC skapades.
2018-03-05, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
men sluta nu för i helvete. BTC ÄR inget pyramidspel eller kedjebrev! Du får nog ta reda på vad BTC försöker lösa istället.. marknaden sätter priset och INGEN är tvingad att köpa eller sälja en viss mängd och ingen värvar någon.

Jodå, det är i princip ett pyramidspel,om du inte vill höra den sanningen får du väl sluta lyssna.

Tvingad att köpa? och detta skulle ha med definitonen av pramidspel/Bitcoin att göra ?
2018-03-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Eller så kan det vara så att du är för gammal för att förstå dig på varför BTC skapades.

Dom som skapde dyngan är naturligtvis rika nu, på riktiga dollar, de har sålt till losers som dig förmodligen.

Här är 2 Nobelpristagare, de är säkerligen dumma och oförstående, och ointelligenta.

http://www.nyhetsbanken.se/2017/12/tva-nobelpristagare-domer-ut-bitcoin.html

Hade man frågat 25 Nobelpristagare till hade man säkerligen fått samma svar av dom.
Senast redigerad av Per.Johansson 2018-03-05 kl. 14:34.
2018-03-05, 14:33
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Jodå, det är i princip ett pyramidspel,om du inte vill höra den sanningen får du väl sluta lyssna.

Tvingad att köpa? och detta skulle ha med definitonen av pramidspel/Bitcoin att göra ?

pyramidspel brukar vara att du är tvungen att gå in i olika "paket" för säg 1000kr eller mer.. BTC kan du köpa precis så mkt eller lite du behagar. och om du nu sitter inne med sanningen så får du nog spotta ut det eftersom du påstår dig veta den. först säger du att det är ett pyramidspel och sedan i princip ett pyramidspel.. hur ska du ha det egentligen?
2018-03-05, 14:34
Medlem
Sados avatar
Citat:

Hmm, "Reg: Mar 2018". Måste vara något av de blockade trollen som kommit tillbaka. Kan du inte berätta vad som hände i Holland på 1600-talet också?
2018-03-05, 14:41
Medlem
Citat:
Dom som skapde dyngan är naturligtvis rika nu, på riktiga dollar, de har sålt till losers som dig förmodligen.

Här är 2 Nobelpristagare, de är säkerligen dumma och oförstående, och ointelligenta.

http://www.nyhetsbanken.se/2017/12/tva-nobelpristagare-domer-ut-bitcoin.html

Hade man frågat 25 Nobelpristagare till hade man säkerligen fått samma svar av dom.

Gammal generation reliker som inte delar samma idéer. Vill man ha ett betalmedel som inte är kontrollerat av banker och stater så är BTC eller crypto en teknik som stödjer detta. This is why BTC was created, inte för att göra någon rik...

Men gå gärna tillbaks till skogen så vi slipper massa troll här inne tack...
2018-03-05, 14:48
Medlem
DikTs avatar
Citat:

Citat:
Pyramidspel är en form av affärsuppgörelse som är ohållbar efter ett visst skede i processen. Det påminner mycket om kedjebrev, på samma sätt som vid kedjebrev bygger de på exponentiell tillväxt och de kommer också att kollapsa efter ett visst antal generationer.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Pyramidspel

Vad i den beskrivningen tycker du stämmer på krypto?
Hur svårt är kan det vara att kalla saker vid dess rätta namn?
Potentiell spelkulationsbubbla - ja
Pyramidspel - nej absolut inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in