2018-03-05, 11:49
Medlem
Rikarvinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Jag kunde inte höra det. Men han kanske mumlade det i mitten av videon? Hur som som helst han kommer att bli känd i Sverige och omvärlden. Det kommer förmodligen att hjälpa honom att få jobb i framtiden.

Tycker han säger "hor-djävel, svenne-horunge" vid 0:12-0:13. Men det kan vara något annat förstås.
Citera
2018-03-05, 12:22
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Han såg ut som en mulatt, det utesluter dock inte att han är muslim. Och om han är en mulatt, då har han hatat mot sig själv också med den kommentaren.

han bryter på "Rinkebysvenska" så jag tror inte den ena föräldern är svensk, bör vara en invandrarfamilj.
Citera
2018-03-05, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
han bryter på "Rinkebysvenska" så jag tror inte den ena föräldern är svensk, bör vara en invandrarfamilj.
"Rinkebysvenska" är väl den mest vanligt förekommande dialekten i Stockholmsområdet, även bland infödda.
Citera
2018-03-05, 12:36
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Kanske det, sedan så skulle det inte vara konstigt att hans brytning om han är uppväxt i förorten. Det hade heller inte varit förvånansvärt om hans mamma vore svensk. Han verkar inte vara 100% afrikan i alla fall.
Citera
2018-03-05, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Verkligen. Vi ser 5 sekunder av vad som kan ha varit ett långt bråk/tjafs som vi inte vet någonting om. Hade killen varit så aggressiv och utan impulskontroll som många här gör gällande så hade han ju pucklat på tanten. Nu bankar han istället ut sin frustration på väggen/rutan. Ryktet om att tanten skulle sagt att han luktar är ju bara befängt.

Nä, det här håller inte nånstans.

Nej det gör det inte.
Brukar inte få konspirationsteorier men.....
Är tråden fabricerad för att journalister/politiker ska ha något att "visa upp" när det gäller "hets mot invandrare" och argument för en hårdare lagstiftning i "sociala medier"?

Med alla 0IQ-kommentarer - troll eller ej - här så är den ju rena mumman i ett sånt sammanhang.
Jag ser nästan DAGLIGEN MENA-pojkar i trafiken som aldrig, aldrig borde ha fått ett svenskt körkort, men detta??
Citera
2018-03-05, 12:42
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Sverige kommer att få gigantiska problem!
Betänk bara vad som kommer att hända när bidragspengarna börjar sina....

Detta kommer att hända:

https://m.youtube.com/watch?v=P43WZd611WA

Men det löser sig, vi tar bara in fler flyktingar som vi kan utbilda till poliser. Och talanger som den aggressiva grabben i tunnelbanan kanske lugnar ner sig.
Citera
2018-03-05, 12:47
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Detta kommer att hända:

https://m.youtube.com/watch?v=P43WZd611WA

Ja, fy fan...
Skillnaden är att i USA har man i alla fall rätt att försvara sig och sin egendom på ett annat sätt än i Sverige.

Edit:
https://www.youtube.com/watch?v=Y3GZUmBtZkQ

Edit 2:
Notera i klippet ovan den afroamerikanska poliskvinnan som går in i affären och plundrar och säger att hon bara gör sitt jobb...
Senast redigerad av Flashshit 2018-03-05 kl. 12:51.
Citera
2018-03-05, 13:06
Medlem
CoopColas avatar
Finns filmen sparad så man fortfarande kan se den?
Citera
2018-03-05, 13:20
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Finns filmen sparad så man fortfarande kan se den?

https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM
Citera
2018-03-05, 13:41
Medlem
spyhinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Vart fan är namnet då? Hur har fittan inte blivit uthängd?

Är rätt övertygad om att kaosblatten kommer bli outad av Fria Tider, Nyheter Idag eller på Nordfront.
Senast redigerad av spyhink 2018-03-05 kl. 13:47.
Citera
2018-03-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
Är rätt övertygad om att kaosblatten kommer bli outad av Fria Tider, Nyheter Idag eller på Nordfront.

Även om han blir outad tror jag inte han kommer bry sig nämnvärt. Om jag har en IQ på 85 (som bäst) och reser till hans kultur och begår ett brott så skiter jag nog i om mitt ansikte och namn blev exponerad för lokalbefolkningen - det är ju ändå inte mitt folk eller land så.

Så tänker invandrare. De genuint bryr sig inte om vad svensken tycker, men å andra sidan vill de vara kvar i landet.
Senast redigerad av Papaoutai 2018-03-05 kl. 14:30.
Citera
2018-03-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaifie
Dåligt beteende, inte ok. Men jag har kollat på videon flera gånger med hög volym oh hör ingen 'svennahora' på video bara svenne och sen mummel.
Dags att besöka läkare och se över hörseln.
Han säger klart och tydligt "Horjävel(tyst), HORJÄVEL! Svenne!" och sist mummel "mamma" mummel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in