Citat:
Ursprungligen postat av
MrGoBig
Jag är övertygad om att GM troligtvis har diagnosen "puckad"...hoppas han får sitta resten av sitt ynkliga liv. Efter många timmars lusläsning av FUP blir man bara förbannad och skulle vilja göra processen kort, men det är bättre om GM får lida ordentligt inne på anstalt så länge som möjligt. Totalt jäkla oberäknelig, iskall och likgiltig. Dumdristig nog att lämna rejält med bevis efter sig också...en klant med andra ord och det får GM sota för nu. De där (minst) 22-slagen med hammare mot Tovas huvud, fy fan!!! Ger minnen av detta...fy fan!
https://en.wikipedia.org/wiki/Christine_Sch%C3%BCrrer
Det sammanfattar väl denna människa rätt bra, lyssnade en timme eller två på förhören med honom från tingsrätten men det slutade mest i frustration med alla dessa fullständigt idiotiska förklaringar han kommer med. Jag tycker att det är en sak om man är en planerande och manipulativ mördare (ping Johanna Möller) och då inte erkänner, men när man tappar kontrollen såsom Billy har gjort och mördar någon i brist på kontroll och ren ilska så är det fan i mig bara att man up och erkänna, hoppas han får det tufft på kåken.
Föräldrarna var lite jobbigt att lyssna på då man nästan hör hur tomma dom har blivit inombords enbart via deras röster, det måste varit otroligt tufft för dom att sitta där och lyssna på en känslokall nekande Billy.
Tack till den som tog sig tid att ladda upp ljudfilerna förresten!