Jag tycker att hela detta verkar har spårat ur enormt redan nu.
När jag lyssnade på I&C sporadiskt och DFS lanserades så var Ingrid helt till sig.
Allt de pratade om var det nya samhället där alla skulle bo ihop och det skulle vara fantastiskt.
Alla skulle donera och bli medlemmar för att rädda moder Svea!
Frädelöv sa att gammelmedia skulle kontakta DFS för kommentarer till artiklar och nyheter. "Vad tycker svenskarna om det här?"....
Det kom in en del donationer i snabb takt i början, och Ingrid började direkt tjata om att man kanske kan hinna få upp TRE svenskarnas hus redan i år då det går så super duper bra!
Sedan är det bara stopp. Nu är det tyst, och första huset verkar uppskjutet till 2019.
Man har inte ens en halv miljon. Det är verkligen ingenting.
Sedan detta SveGot, vad i helvete DAN du sa ju att detta inte var någon ny mediasatsning?
Vilket enormt skämt.
Hahaha Ingrid och Conrad kommer att dra det korta strået i detta, det är jag faktiskt oerhört glad över.
Dan har utnytjat dem på ett fult sätt, och de är korkade nog att gå på det.
Ingrid och Conrad pumpade nonstop ut DFS-propagande efter lanseringen. Allt de pratade om var DFS, och de rekryterade medlemmar nonstop.
Man målade upp en löjlig utopi och allt gick så fantastiskt bra.
Alla skall bli medlemmar och donerar så skall vi minsann rädda Sverige! Köpa tillbaka det hus för hus...
Fy fan säger jag bara.
Dan måste bara garvat när donationerna rullar in och han har full kontroll på allting helt själv.
Rätt åt Ingrid och Conrad att de nu sitter och klagar på låga donationer.
Det är fullständiga idioter bägge två. Allt de rör vid förvandlas till skit.
#SwedenSOS, JagSer pinsen m.m. Vilka fullständiga oduglingar.