2018-03-04, 02:24
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposten/hon-blev-valdtagen-av-amager-mannen/
En artikel om Amagermannen från igår kväll.
En annan dubbelnatur som jag tycker hör hit. Läsning om DNA-teknik bl.a och hur han gjorde för att undvika att lämna spår efter sig.
Citera
2018-03-04, 02:36
Medlem
Med tanke på DKs vittnesmål om stundande möte står det väl klart att PM drabbats av någon sorts"blood lust"?

Det framgår ju också att han var pressad och stressad, vilket kan utlösa irrationella handlingar etc.
Citera
2018-03-04, 04:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hur vet du att frun förlåtit honom? En sådan sak kan man inte förlåta.
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Har jag drömt att hon vill skiljas?
Nej, för tusan. Jag skrev helt galet. Det ska stå lämnat givetvis. Sorry.
Frun har lämnat honom och vill vara anonym.
Älskarinnan passar däremot på att få sina 15 minuter. Har väl känts jobbigt att inte få vara first lady.
Hon ville ju gifta sig med honom även om han styckat Kim.
Citera
2018-03-04, 06:31
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej, för tusan. Jag skrev helt galet. Det ska stå lämnat givetvis. Sorry.
Frun har lämnat honom och vill vara anonym.
Älskarinnan passar däremot på att få sina 15 minuter. Har väl känts jobbigt att inte få vara first lady.
Helt ofattbart att man vill framträda när man haft ihop det med en galen sexualsadist och styckmördare.

Hon kunde åtminstone tänkt på sitt/sina barn.

Och att flina vid tanken på vad som kunde hänt henne. Vilket freak.
Citera
2018-03-04, 06:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Helt ofattbart att man vill framträda när man haft ihop det med en galen sexualsadist och styckmördare.

Jag tittade tillbaka på den äldre intervjun och hon verkar ju helskum både i resonemang och rörelser. Vad åt denna till frukost månntro?
https://ekstrabladet.dk/112/forsvarsadvokat-sexfilm-kan-faelde-peter-madsen/6816699
Citera
2018-03-04, 06:56
Medlem
Citat:

Jag håller med dig. Men hon kanske är arbetslös och behövde pengarna.
Men för det behöver DK väl inte gå med på allt? Tex när kemeramannen somar in hennes ögon i närbild.
Det syns ju att hon blivit instruerad. -Deidre,när du tänker på er date,-titta upp med drömmande blick! och-Deidre,en flirtig,sugande sidoblick in i kameran nu! Hon fick kanske fem lax extra för de blickarna.
Samma med hennes famösa Ubåtsintervju i TV. Jag är säker på att hon blev instruerad där också.
Ombedd att visa sina känslor för Nautilus. Så att det blev bra TV och en snackis. Den gången kan man kanske förlåta. Men så gör hon det igen! Tydligen har DK skådespelardrömmar. Snart får vi se henne i en Dansk dokusåpa,-Deidre King känd från Ubåtssaken.
När hon beter sig så här kan man ju inte heller ta hennes ord seriöst.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-04 kl. 07:00.
Citera
2018-03-04, 07:48
Medlem
Citat:
Allt eftersom att utredningen mot Peter Madsen växte fram blev motivet allt tydligare för den kände, tidigare mordutredaren Kurt Kragh: Den misstänkte mördaren njöt av att döda.
– Det är ett väldigt ovanligt motiv, som handlar om makt och spänning, säger Kurt Kragh.

Citat:
Enligt Kurt Kragh kan det vara svårt att få personer som Peter Madsen att erkänna.
– Man måste vara medveten om att de inte har dåligt samvete över vad de gjort. Ett typiskt sätt att inleda ett förhör med en misstänkt kan ju vara att säga att om du berättar vad som hänt kommer du må bättre imorgon. Till en psykopat är det dumt att säga så, för de bryr sig inte på det sättet. De brukar inte heller ta ansvar för vad de gjort, utan har alltid en förklaring, som att det berodde på att hon skrek och legitimerar gärningen på det viset, säger han.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/yvVW5J/danmarks-gw-madsen-njot-av-att-morda
Citera
2018-03-04, 07:53
Medlem
En till liten snutt från dokumentären, DK visar brev från PM:

https://ekstrabladet.dk/112/peter-madsens-elskerinde-faar-breve-fra-faengslet-jeg-har-aflyst-to-besoeg/7063745

- Kære Ditte (Deirdre Kings kælenavn red.) Jeg har gemt alle de dejlige duft-ting, som du har sendt mig, og jeg mærker dig, hver gang jeg læser det brev du sendte til mig, siger elskerinden og fortæller, at Peter Madsen desuden ønsker, at hun besøger ham.

- Et besøg ville være uendeligt dejligt, læser hun op fra brevet i programmet.
Citera
2018-03-04, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ler som om det enbart handlar om en tillbakablick, sweet memory lane..
Just i den stunden verkar hon helt glömma vad han har gjort när hon pratar om deras "lilla bubbla".

Frun har förlåtit honom och vill vara anonym.

Hen är nog av samma sort. Kanske hon är väninnan PM skriver att han ska bjuda in ner i ubåten när de tillsammans torterar och mördar (smsen till den andra älskarinnan-filmkonstnären)
Citera
2018-03-04, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag tror inte man kan misstänka PM för Japanskan. Han var 15 år då. Men en störd yngling kan ju ha tagit intryck väldigt mycket av det där. Med tanke på att det hände i hans närområde. Kanske triggat igång hans fantasier om styckning tex. Sin fascination för döden hade han nog fått redan från sin Pappas historieböcker om andra världskriget,kan jag tänka mig.
Men japanskan var ju liten och tror nog hon var perfekt för en ung PM.
Citera
2018-03-04, 09:34
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Det hade jag faktiskt hört förut. Att KiMs anhöriga åkt till hamnen för att möta henne. De hade väl fått info från polisen vad skurken Madsen ljög "Alle ombord mår bra". Sedan fick polisen ny info från fiskarna som fiskade upp Madsen. Men då var väl KiMs oroliga anhöriga redan på väg dit. Stackars,stackars dem.

Vad är nu detta för skum grej med spoiler? Du får förklara nästa gång.

Det är ju för att inte förstöra för dom som inte har sett dokumentären enn. Den kommer ju på TV5 eller vad det var redan i kväll.( äller var det måndag?)
Citera
2018-03-04, 09:51
Medlem
Citat:
Jag håller med dig. Men hon kanske är arbetslös och behövde pengarna.
Men för det behöver DK väl inte gå med på allt? Tex när kemeramannen somar in hennes ögon i närbild.
Det syns ju att hon blivit instruerad. -Deidre,när du tänker på er date,-titta upp med drömmande blick! och-Deidre,en flirtig,sugande sidoblick in i kameran nu! Hon fick kanske fem lax extra för de blickarna.
Samma med hennes famösa Ubåtsintervju i TV. Jag är säker på att hon blev instruerad där också.
Ombedd att visa sina känslor för Nautilus. Så att det blev bra TV och en snackis. Den gången kan man kanske förlåta. Men så gör hon det igen! Tydligen har DK skådespelardrömmar. Snart får vi se henne i en Dansk dokusåpa,-Deidre King känd från Ubåtssaken.
När hon beter sig så här kan man ju inte heller ta hennes ord seriöst.

Men det är ju hur hon är så bra att få se det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in