2018-03-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Är själv en ung arabisk kille som undrar vad ni svenska tjejer egentligen tycker om oss? Attraheras ni av dessa? Har själv bott i Sverige största delen av mitt liv och talar svenska som vilken infödd Stockholmare som helst. Men jag har inte haft det så bra på tjejfronten, därav ställer jag denna fråga.

Tycke det är bra att sådana som ingen vill ha jackar i muslimer och negrar. Ha koll på om hon varit med en muslim eller neger så att du slipper dem och problem. Sedan ska man som vit undvika internet och krogen för där samlas alla de som ingen vill ha.
Senast redigerad av shitshow0 2018-03-03 kl. 23:28.
Citera
2018-03-03, 23:21
Medlem
NickyPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Välkommen. Hoppas rasismen snart är borta. Som svensk tjej skäms jag för att det finns individer som särskiljer pga etnicitet. Ni har en fantastiskt kultur och gastronomi. Vad har vi? Arabiska exotiska män är välvårdade och tar hand om sitt yttre, kan ni lära svenskar?

Ja för sverige har ju ingen kultur.. Och ingen historia.. Bara för du inte gillar den eller vet något om den så betyder de inte att den inte finns, eller att den är sämre än någon annan kultur. Gillar du deras kultur bättre så släng på dig en burka och håll käften.
Citera
2018-03-03, 23:23
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPOOPALOT
Du måste ha samma iq som en somalier!

Tänk maten, deras yttre, dom går till barberaren ofta...lukta gott. Testat maten? I mångt och mycket summerar dom vad vi vill ha. Svennar med surdeg..haha
Citera
2018-03-03, 23:24
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Välkommen. Hoppas rasismen snart är borta. Som svensk tjej skäms jag för att det finns individer som särskiljer pga etnicitet. Ni har en fantastiskt kultur och gastronomi. Vad har vi? Arabiska exotiska män är välvårdade och tar hand om sitt yttre, kan ni lära svenskar?

Fantastisk kultur?

Det finns ingen i världen som frivilligt har flyttat och bosatt sig i ett islamiskt land på över tusen år. Varför?

Vill du själv bosätta dig i ett islamiskt land?

Om inte , så dra för guds skull inte hit dessa kvinnodiskriminerare.

Ingen kvinna vill bo i Saudiarabien bland "exotiska män", inte ens du själv vill ju det, din dumbom!.
Senast redigerad av Feministerna 2018-03-03 kl. 23:27.
Citera
2018-03-03, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Problemet är att det blir en nedåtgående spiral

Ju mer dissande från svenskor, desto mer bittra och arga araber som våldtar.

Ja, inte konstigt då araber verkar vara de ultimata undermänniskorna, man kan bara tänka sig vad som pågår i huvudet på dessa sandapor om brist på sex så lätt förmår dem att våldta. Snacka om matter over mind.

Tycker i slutändan det är bra att arabjävlarna visar deras sanna ansikte, så att samtliga övriga invånare i detta land, invandrare som svenskar, fattar vad som kommer om vi tillåter denna cancer att fortsätta breda ut sig.
Citera
2018-03-03, 23:27
Bannlyst
Citat:
Tror inte du är en tjej bakom skärmen med tanke på hur du skriver. Men om du nu är det, så välkomnar jag ditt öppna synsätt.

Jag är försvenskad med härkomst från mellanöstern. Blir tyvärr dissad av blattetjejerna för att jag är för försvenskad och dissad av svenskorna eftersom jag är svartskalle...
Citera
2018-03-03, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Ja, inte konstigt då araber verkar vara de ultimata undermänniskorna, man kan bara tänka sig vad som pågår i huvudet på dessa sandapor om brist på sex så lätt förmår dem att våldta. Snacka om matter over mind.

Tycker i slutändan det är bra att arabjävlarna visar deras sanna ansikte, så att samtliga övriga invånare i detta land, invandrare som svenskar, fattar vad som kommer om vi tillåter denna cancer att fortsätta breda ut sig.
Säger helt enkelt som det är.

Situationen i framtiden är helt åt helvete.

Anledningen till att svenskor inte gillar invandrarkillar längre är för att invandrarkillarna helt enkelt blivit för många och oexotiska. Har inget att göra med ifall de kan bete sig eller inte.

Och i takt med det så kommer araberna att ta till våld p.g.a. frustrationen.
Citera
2018-03-03, 23:32
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Tror inte du är en tjej bakom skärmen med tanke på hur du skriver. Men om du nu är det, så välkomnar jag ditt öppna synsätt.

Jag är försvenskad med härkomst från mellanöstern. Blir tyvärr dissad av blattetjejerna för att jag är för försvenskad och dissad av svenskorna eftersom jag är svartskalle...

Det handlar om trångsynthet. Du är fin som du är. Tyvärr så är svenne ganska rasistisk...tror det beror på avundsjuka..svennar avundas er. Även tror jag arabiska individer ser detsamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Finns två sorts ''kvinnor'' som dras till araber.

16åriga fjortisar som alltid har en monster i handen , cigg i andra. Och alltid mjukisbyxor.

Eva på 50+ som driver Vistårinteut och Skickamigistället.

Eva 50+ är ju bara med Hazara folket. xD
Citera
Avslutad
Citat:
Säger helt enkelt som det är.

Situationen i framtiden är helt åt helvete.

Anledningen till att svenskor inte gillar invandrarkillar längre är för att invandrarkillarna helt enkelt blivit för många och oexotiska. Har inget att göra med ifall de kan bete sig eller inte.

Och i takt med det så kommer araberna att ta till våld p.g.a. frustrationen.

Jag antar att du som apologist menar på att det ska vara svenska kvinnors ansvar att förse er med fitta,
hahaha, fyfan vad patetiska ni är alltså, hahahaha, alltså jag döööör.
Citera
2018-03-03, 23:33
Bannlyst
Citat:

Hämta kusin från hemlandet!
Citera
2018-03-03, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IPOOPALOT
Hämta kusin från hemlandet!
Lever hellre utan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto