Citat:
Ursprungligen postat av
Bantorget
Äh sitt i eran sandlåda och kasta paj till höger och vänster ni.. Va ska jag hålla på med det här för? Kan lägga tid på vettigare saker.
Men tänk på att ni kanske driver bort folk som vet nått.
Bättre att lyssna på folk som aldrig träffat dom inblandade och gissar sig fram via dagsfärska bilder.
Du är en idiot. Lycka till med hinken och spaden.
Mors!
Äsch, bry dig inte om vissa här som inte kan uppföra sig. Ett nytt nick utan uppfostran, stackarn.
Jag tycker att det är väldigt likt KB (eller KJ för visst hette hon väl Joh*ansson och inte Eriksson tidigare, du minns kanske fel?), om jag har hittat rätt Karin på facebook. Skulle inte säga att hon är direkt mörkhårig som du menar att hon är numera på bilder man ser där, däremot är hon rundare.
Skulle det vara KM där bakom henne? Synd att han är skymd. Vet du om han hade glasögon på den tiden men inte alltid? Kontaktlinser kanske.
Så undrar jag över bilden från Lorentzons som var svår att se så bra på för att den rör sig. Menar du den unga killen som hänger lite på höger bildörr (förarsidan skrev du men då är den högerstyrd i så fall)? Den killen ser väldigt ung ut. Väldigt gammal bild de använder möjligen. Eller menar du någon av herrarna intill honom? KM är rejält kraftig numera. Han var i alla fall det på en bild vi såg här i somras som såg nutida ut.