2018-03-01, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabello
Det är INTE KB eller KJ på kortet jämför med kort på hennes FB konto.
K har mindre smile denna ser ut som en bredkäftat groda. Var är pilotglasögonen som han bar sedan högstadiet.
Lyrstaraggare.

Vill du förtydliga? Drar du slutsatsen på KBs nuvarande Fb och den bilden? Jag kan inte avgöra, kan mkt väl vara hon. Vem är lyrstaraggare?
Citera
2018-03-01, 23:55
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Ugglan, ditt resonemang kan tyckas ganska oväsentligt och i att kontrastera bilderna. Som du skriver har du fört saken till diskussion flertalet gånger, på ditt eget intiativ. Var finns det väsentliga i att upprepade gånger orera om dessa bilder, då du själv motsäger ändamålet genom att yttra, ”Nu menar jag inte att mannen på radions bild är PU”?

Sådana resonemang kan liknas vid intellektuell idioti, nu menar jag inte att den skrivandes är en idiot, utan mer att resonemanget kan liknas vid sådant.

Själva poängen med radions bild är att personen på just den bilden ser ut att ha någon form av hantverkarkläder på sig.

Du får gärna kalla mig idiot om du vill, jag är stryktålig och tänker inte ringa Farbror Blå!

Och när du nu ändå dök upp igen: Eftersom TA inte var i stan den aktuella helgen och därmed inte kan ha hjälpt dig med att lägga klinkers i hallen på lördagen som du har påstått ... Vad gjorde du? Vem eller vilka var du med?
Citera
2018-03-02, 00:00
Medlem
Bardotrutanetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bantorget
Äh sitt i eran sandlåda och kasta paj till höger och vänster ni.. Va ska jag hålla på med det här för? Kan lägga tid på vettigare saker.
Men tänk på att ni kanske driver bort folk som vet nått.
Bättre att lyssna på folk som aldrig träffat dom inblandade och gissar sig fram via dagsfärska bilder.
Du är en idiot. Lycka till med hinken och spaden.

Mors!
Äsch, bry dig inte om vissa här som inte kan uppföra sig. Ett nytt nick utan uppfostran, stackarn.

Jag tycker att det är väldigt likt KB (eller KJ för visst hette hon väl Joh*ansson och inte Eriksson tidigare, du minns kanske fel?), om jag har hittat rätt Karin på facebook. Skulle inte säga att hon är direkt mörkhårig som du menar att hon är numera på bilder man ser där, däremot är hon rundare.
Skulle det vara KM där bakom henne? Synd att han är skymd. Vet du om han hade glasögon på den tiden men inte alltid? Kontaktlinser kanske.

Så undrar jag över bilden från Lorentzons som var svår att se så bra på för att den rör sig. Menar du den unga killen som hänger lite på höger bildörr (förarsidan skrev du men då är den högerstyrd i så fall)? Den killen ser väldigt ung ut. Väldigt gammal bild de använder möjligen. Eller menar du någon av herrarna intill honom? KM är rejält kraftig numera. Han var i alla fall det på en bild vi såg här i somras som såg nutida ut.
Citera
2018-03-02, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bardotrutanett
Äsch, bry dig inte om vissa här som inte kan uppföra sig. Ett nytt nick utan uppfostran, stackarn.

Jag tycker att det är väldigt likt KB (eller KJ för visst hette hon väl Joh*ansson och inte Eriksson tidigare, du minns kanske fel?), om jag har hittat rätt Karin på facebook. Skulle inte säga att hon är direkt mörkhårig som du menar att hon är numera på bilder man ser där, däremot är hon rundare.
Skulle det vara KM där bakom henne? Synd att han är skymd. Vet du om han hade glasögon på den tiden men inte alltid? Kontaktlinser kanske.

Så undrar jag över bilden från Lorentzons som var svår att se så bra på för att den rör sig. Menar du den unga killen som hänger lite på höger bildörr (förarsidan skrev du men då är den högerstyrd i så fall)? Den killen ser väldigt ung ut. Väldigt gammal bild de använder möjligen. Eller menar du någon av herrarna intill honom? KM är rejält kraftig numera. Han var i alla fall det på en bild vi såg här i somras som såg nutida ut.

Jag har iaf aldrig sett KM med Glasögon när jag stött på honom. Det som menas är jag rätt säker på är PilotSOLglasögon som alla sprang runt med på den tiden. Även inomhus.
KM står på förarsidan och hänger över dörren. (Högra sidan i bilden) står även ytterligare en kille och håller i dörren på högra sidan, höger om KM, han är det inte.

Tack för mej.
Senast redigerad av Bantorget 2018-03-02 kl. 00:52.
Citera
2018-03-02, 01:56
Medlem
Bardotrutanetts avatar
Citat:
Jag har iaf aldrig sett KM med Glasögon när jag stött på honom. Det som menas är jag rätt säker på är PilotSOLglasögon som alla sprang runt med på den tiden. Även inomhus.
KM står på förarsidan och hänger över dörren. (Högra sidan i bilden) står även ytterligare en kille och håller i dörren på högra sidan, höger om KM, han är det inte.

Tack för mej.
Tack för svar.
Den bild jag ser måste vara klippt då för jag ser ingen vid förarsidan på bilen (en arm syns). Får kolla på pc:n senare så kanske det blir bättre.
Citera
2018-03-02, 06:39
Medlem
[quote=Bardotrutanett|63380378]

Jag har sett foto på KB (KJ) från 1988 och där har hon glasögon, blont hår. Kortare frisyr än den bild Bantorget lade upp. Största skillnaden är att ansiktet är fylligare.
Senast redigerad av Propparn 2018-03-02 kl. 06:44.
Citera
2018-03-02, 08:55
Medlem
(Som svar på svanunge ovan om Bantorget, borttaget?).
Instämmer. Du verkar ha intresssnt info, en länk mellan KM och det gäng vi är intresserade av här. Återkom gärna i PM iaf. Men det borde finnas någon som med säkerhet kan identifiera bilden av påstådd KM och KB. Sen är det väl så att lorentzons var ett tidigare jobb, bravida nu eller hur? En sak som gnager i mig är att lorentzons rensade bort en gammal länk med en tidigare kontaktlista så fort KM dök upp här. Är han inte pilot är det obegripligt. Där står vi fort, med så mycket annat som är oklart. Tänker man på tråden sista halvåret så vevas bara saker om och om igen. Så välkommen med nya infallsvinklar säger jag med.
Senast redigerad av lubbe75 2018-03-02 kl. 08:58.
Citera
2018-03-02, 12:11
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Hittade en intressant länk från P4 Skaraborg där PW har intervjuat Pilot på en rastplats.
Står att bilden är arrangerad, men misstänker att det är en "äkta" bild.
KM har alltid varit lite "grov" i kroppen. På senare år har det gått över till övervikt.
Mannen på bilden har grova under armar som kan stämma med KM samt att han har på sig arbetsbyxor som service personer har på sig. KM jobbar ju på Lorentzons styr så det kan ju stämma rätt bra.

En annan intressant grej han säger är att hans anhöriga inget vet..

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6726495

Jasså, det säger du... "Pilot" är TÄRD enl P.W. En fet man är inte tärd. Karin hette Johansson. Eller också har denna K.B som sagts i tråden ALDRIG ens varit ihop med Klas. Vem vet. Så mycket lögner här så jag lägger av. Trollen får fortsätta själva. Ingen seriös människa är kvar i tråden. Kanske nån enstaka. Ha det så himla roligt. Att du/ni orkar...
Klas är INTE pilot.
Citera
2018-03-02, 13:34
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jasså, det säger du... "Pilot" är TÄRD enl P.W. En fet man är inte tärd. Karin hette Johansson. Eller också har denna K.B som sagts i tråden ALDRIG ens varit ihop med Klas. Vem vet. Så mycket lögner här så jag lägger av. Trollen får fortsätta själva. Ingen seriös människa är kvar i tråden. Kanske nån enstaka. Ha det så himla roligt. Att du/ni orkar...
Klas är INTE pilot.

Kan det kanske inte vara så att PW med "tärd" menar hans psykiska status?
Att hans kroppsbyggnad skulle vara relevant i detta sammanhang(tärd), har jag svårt att tro.

....men du kanske har annan info?
Citera
2018-03-02, 14:11
Medlem
När någon är tärd så kan väl denna vara både tjocksmock eller pinne, det spelar väl ingen roll. Däremot sliten, glåmig, ser trött ut etc. Varför är han inte Pilot T-girl? Enligt dig. Vem tror du är pilot?
Citera
2018-03-02, 14:32
Medlem
Personligen har jag fått uppgifter om att K-las är pilot av någon som övertygat mig. Jag tror dock inte att han nödvändigtvis är gärningsman.
Citera
2018-03-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanunge
Personligen har jag fått uppgifter om att K-las är pilot av någon som övertygat mig. Jag tror dock inte att han nödvändigtvis är gärningsman.

Hur det än ligger till med Klas,gärningsman eller inte så tror jag nog han har svaret på vad som hände den här natten. Så varför inte lätta på sitt hjärta och tala ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in