Citat:
Ursprungligen postat av
colonel_kurtz
Kontaktat dem med flera ang nybyggnation av ett hus på en avstyckning jag kan köpa.
Stenhusgruppen gav mig den billigaste offerten. Någon som har erfarenheter av deras nybyggnationer?
Hej, förmodligen har du redan fortsatt med bygget men såg tyvärr inte ditt inlägg för än nu. Stenhusgruppen är ett gäng bedragare med flera konkurser i kölvattnet. Har läst andra inlägg på nätet om hur dom lurat folk och slagit deras liv i spillror. Min kompis jobbade där en tid men slutade för dom var så oseriösa. Det var mest en massa Rumäner och Bulgarer som låg och sov på arbetstid och fuskade med varenda arbetsuppgift dom kunde. Sen kom nån chef dit och drog massa kort i deras elektroniska personalliggare (ID06) så det skulle se ut som om dom haft mer folk på plats och kunde överfakturera kunderna. Dom kunder som motsatte sig fusket blev begravda av massa hot om inkasso och juridisk skit. Nu hade min polare hört från nån gammal arbetskamrat att dom håller på att gå i konkurs igen pga Coronan så skulle aldrig anlita dom.