Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Varför skulle jag ha dåliga gener för att jag inte platsar i en nazistsekt? (var jag som sade nej till att bli aktivist på mötet men det har mindre betydelse).
Men för fan, sluta ljug nu ditt smuts. Ingen person blir erbjuden att bli
aktivist på ett rekryteringsmöte. Alla går med i Motståndsrörelsen som aktiva medlemmar och aspirerar på aktiviststatus. Det du tillfrågades var antagligen om du var villig att bedriva
aktivism, vilket du tydligen hade för svaga nerver för att göra och därför konstaterade Motståndsrörelsen att du inte var användbar på något sätt. Du kan kalla Motståndsrörelsen för sekt bäst du vill, men faktum är att en klistermärkesaktivist är 10 gånger mer värdefull för kampen än ett kontraproduktivt äckel som du.
Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Nu finns det ingen objektiv standard för vad som är bra gener, jag skulle iallafall inte vilja ha födds med dina och samma gäller för 99.5% av jordens befolkning. Det som spelar roll för mig är inte heller vad du eller smr:s ledning tycker om mig utan vad kvinnor tycker om mig.
Tråkigt för dig då att kvinnorna håller med Motståndsrörelsens ledning om att du inte borde föröka dig
Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Jag påverkar mer nu som oberoende än vad jag gjorde som skribent för smr, man får inte verklig makt genom att slicka röv.
Du påverkar inte ett skit annat än att du sänker standarden på Flashback. Sedan är det klart att du inte tillförde något som skribent heller, du skriver ju som en kratta. Varför kan du inte bara lägga ner alla politiska ambitioner och nöja dig med att leka med klossar och tugga på din tröja som det blockmongo du är?