2018-02-25, 20:09
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Det finns en del "speciella", för att utrycka mig politiskt korrekt, personer som är medlemmar i Nordiska Motståndsrörelsen. Hur ställer sig Motståndsrörelsen till att dessa avlar sig? Är detta något som uppmuntras eller är man av samma åsikt som Hitler var? Dvs. att man ser det som hedervärt att avstå helt från barn likt munkar som lever i celibat och en skam för rasen om dessa undermåliga människor skulle få barn?
Du har ingen förståelse för eugenik. Ifall män lyckas attrahera/vålda kvinnor & göra dessa gravida(plus att barnet faktiskt föds, osv) så hade de tillräckligt 'bra' gener, annars inte.

Vill man att färre män ska sprida sina gener vidare så bör man alltså fokusera på att motverka monogami, inte på enskilda män man anser har dåliga gener (vilket är subjektivt).

Det faktum att de är med i smr tyder på att de inte har helt bra gener men det är en annan sak. det bästa vore kanske att uppmana alla medlemmar till att "fokusera 100% på raskampen" dvs dö oskulder
Citera
2018-02-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Du har ingen förståelse för eugenik. Ifall män lyckas attrahera/vålda kvinnor & göra dessa gravida(plus att barnet faktiskt föds, osv) så hade de tillräckligt 'bra' gener, annars inte.

Vill man att färre män ska sprida sina gener vidare så bör man alltså fokusera på att motverka monogami, inte på enskilda män man anser har dåliga gener (vilket är subjektivt).

Det faktum att de är med i smr tyder på att de inte har helt bra gener men det är en annan sak. det bästa vore kanske att uppmana alla medlemmar till att "fokusera 100% på raskampen" dvs dö oskulder

Du har rätt, jag är inte vidare insatt i eugenik men lite förståelse har jag. Du verkar själv inte så insatt. Frågan baserade jag på vad jag har läst i Mein Kampf och ditt svar har inget med min fråga att göra.

Jag förstår din reaktion dock, du är själv en man av dåliga gener. Du platsa inte ens i "smr".
Citera
2018-02-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Fan vad det är en i den nya podden, Mer än ord, som kopierar Emil Hagbergs melodi och betoningar. Nästan så jag knappt pallar lyssna. Inte programledaren.

Har tänkt på det också. Han har exakt kopierat Emils prat.
Citera
2018-02-25, 22:49
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragnar.redbeard
Det är inte realistiskt att ta makten via våld och därför bör inte detta vara målet med väpnat motstånd idag.

Nu riktigade breivik in sig på maktens ungar och yngre rödingar och han har ensam gjort mer nytta än hela NMR, faktum är att NMR genom att ha läckt massa personuppgifter har gjort eventuellt väpnat motstånd svårare.

Jag tror det ska rätt mycket till för att systemet ska förbjuda NMR, de ses som nyttiga idioter och därför kommer de ta till alla möjliga knep för att rättfärdiga att organisationen inte förbjuds. Kan även vara så att NMR är direkt kontrollerade men det är mindre troligt att det isf är Svenska staten.
Det är din bedömning. Jag är mer intresserad av hur saker fungerar i verkligheten. I verkligheten är det enmansceller som angriper de mål du beskriver, inte organisationer.

NMR har inte läckt personuppgifter, och har inte heller som strategi att ha anonyma medlemmar. NMR är en civil motståndsrörelse, vilket innebär att den inte använder sig av väpnad kamp eller de terrordåd mot civila mål som du förespråkar.

Systemet har redan förbjudit NMR, i Finland, så din teori faller tyvärr platt.
Citera
2018-02-26, 22:43
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Jag är mer intresserad av hur saker fungerar i verkligheten.
Isf hade du inte stöttat smr
Citat:
NMR har inte läckt personuppgifter, och har inte heller som strategi att ha anonyma medlemmar.
Varför ljuger du? du vet mycket väl att det är bullshit, får du betalt eller ställer du upp frivilligt som slavarbetare för smr?

(FB) Nordfront förlags kundregister på vift

Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Jag förstår din reaktion dock, du är själv en man av dåliga gener. Du platsa inte ens i "smr".
Varför skulle jag ha dåliga gener för att jag inte platsar i en nazistsekt? (var jag som sade nej till att bli aktivist på mötet men det har mindre betydelse).

Nu finns det ingen objektiv standard för vad som är bra gener, jag skulle iallafall inte vilja ha födds med dina och samma gäller för 99.5% av jordens befolkning. Det som spelar roll för mig är inte heller vad du eller smr:s ledning tycker om mig utan vad kvinnor tycker om mig.

Jag påverkar mer nu som oberoende än vad jag gjorde som skribent för smr, man får inte verklig makt genom att slicka röv.
Citera
2018-02-26, 23:13
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Varför skulle jag ha dåliga gener för att jag inte platsar i en nazistsekt? (var jag som sade nej till att bli aktivist på mötet men det har mindre betydelse).
Men för fan, sluta ljug nu ditt smuts. Ingen person blir erbjuden att bli aktivist på ett rekryteringsmöte. Alla går med i Motståndsrörelsen som aktiva medlemmar och aspirerar på aktiviststatus. Det du tillfrågades var antagligen om du var villig att bedriva aktivism, vilket du tydligen hade för svaga nerver för att göra och därför konstaterade Motståndsrörelsen att du inte var användbar på något sätt. Du kan kalla Motståndsrörelsen för sekt bäst du vill, men faktum är att en klistermärkesaktivist är 10 gånger mer värdefull för kampen än ett kontraproduktivt äckel som du.
Citat:
Nu finns det ingen objektiv standard för vad som är bra gener, jag skulle iallafall inte vilja ha födds med dina och samma gäller för 99.5% av jordens befolkning. Det som spelar roll för mig är inte heller vad du eller smr:s ledning tycker om mig utan vad kvinnor tycker om mig.
Tråkigt för dig då att kvinnorna håller med Motståndsrörelsens ledning om att du inte borde föröka dig
Citat:
Jag påverkar mer nu som oberoende än vad jag gjorde som skribent för smr, man får inte verklig makt genom att slicka röv.
Du påverkar inte ett skit annat än att du sänker standarden på Flashback. Sedan är det klart att du inte tillförde något som skribent heller, du skriver ju som en kratta. Varför kan du inte bara lägga ner alla politiska ambitioner och nöja dig med att leka med klossar och tugga på din tröja som det blockmongo du är?
Citera
2018-02-27, 18:20
Medlem
gojens avatar
Citat:
Ingen blir erbjuden att bli aktivist på ett rekryteringsmöte. Man måste först bli godkänd efter en prövotid för att bli medlem och sedan arbeta sig upp till att bli aktivist. I ditt fall fick du inte ens prövotid. Du nekades direkt efter rekryteringsmötet.

Du har ju själv tidigare erkänt att du har dåliga gener, ADHD, narcissism, autism osv;

Citat:
Jag tror inte jag uppfyller kriterierna för "homo sapiens superior", har nog fått en del kassa gener ifrån min mor tyvärr, min far har fel ögonfärg. Ifall jag skaffar barn så får jag bara hoppas att de bra egenskaperna jag har förs vidare och inte de dåliga men tyvärr behövs det genteknik för att det med stor sannolikhet ska bli lyckat, får skaffa kanske 11 barn och sedan satsa på de som hade tur att få bättre gener än de jag har.

Jag uppfyller kriterierna för adhd, har symptom som gör det svårt för mig att vara priduktiv

Verkar inte som jag uppfyller kriterierna för narcissism eller psykopati tyvärr men finns säkert många som ser mig som psykopat ändå
Hur fan ska du ta hand om 11 barn när du knappt kan bädda din säng eller ta hand om dig själv? Du säger att du tjänar 25 000 i månaden på att spela poker men bor fortfarande hos din morsa...

Citat:
Detta är vad kvinnor tycker om dig; ett autistiskt psykopat.
https://imgur.com/a/Nxtv7

Citat:
Nu känner du inte personen eller ens sett denne. Däremot är det många som vet vem du är och hur du ser ut.
Citera
2018-02-27, 22:16
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Isf hade du inte stöttat smr

Varför ljuger du? du vet mycket väl att det är bullshit, får du betalt eller ställer du upp frivilligt som slavarbetare för smr?

(FB) Nordfront förlags kundregister på vift

Det fungerar så att du och jag gör olika bedömningar. Du förstår säkert själv att din egen bedömning i frågan är känslostyrd. Vilket du självklart borde se som en brist.

Du borde släppa allt det där känslospammandet ("ljug, bullshit, slavarbetare, sekt" osv). Lämna sånt åt normies. Du har en superkraft. Ta fram den med psycho-cybernetics och state of mind.
Senast redigerad av Operations 2018-02-27 kl. 22:28.
Citera
2018-02-28, 13:45
Medlem
Run3s avatar
Att NMR är fientliga emot Motgift och Det Fria Sverige är väl ingen hemlighet. Har NMR sagt något om Dan Erikssons och Magnus Södermans nya projekt Svegot.se? Har de tänkt bemöta det på något sätt? T.ex. konkurrera med dem mer aggressivt? Jag tror knappast att Nordfront tänker låta sig bli omsprungna av Dan Eriksson och Magnus Söderman i medielandskapet.
Citera
2018-02-28, 17:41
Medlem
Europolitans avatar
Citat:

Hur var det när du sökte till NMR? Fick du bättre gener när du inte fick vara med?

Citat:
Ursprungligen postat av gojen
Detta är vad kvinnor tycker om dig; ett autistiskt psykopat.
https://imgur.com/a/Nxtv7

Tjejen verkade ju både tålmodig och trevlig. Vad finns det för uppsida i att reta upp fredliga människor av annan hudfärg?
Som sagts innan. Lägg ned dina försök med att bråka med folk. Det går ju inte så bra. Bättre du pratar med någon och försöker reda ut vad det är som fattas dig. Du kan träffa en tjej och släppa det här med NMR eller bråka med okända tjejer på nätet. Ett första steg är att om någon är trevlig så försök vara trevlig tillbaka.
Senast redigerad av Europolitan 2018-02-28 kl. 17:52.
Citera
2018-03-01, 00:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför heter det just nästen?
Vad är förlagan?
Citera
2018-03-01, 01:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Att NMR är fientliga emot Motgift och Det Fria Sverige är väl ingen hemlighet. Har NMR sagt något om Dan Erikssons och Magnus Södermans nya projekt Svegot.se? Har de tänkt bemöta det på något sätt? T.ex. konkurrera med dem mer aggressivt? Jag tror knappast att Nordfront tänker låta sig bli omsprungna av Dan Eriksson och Magnus Söderman i medielandskapet.
Svegot/motgift är väl bra mycket mindre än nordfront så de lär inte bemöda sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in