Citat:
Ursprungligen postat av
ZaphodBeeblebrox
Det finns ingen koppling. Han har förstås enligt honom försökt göra det perfekta brottet. Avståndet mellan mullsjö och mantorp för att det ska låta osannolikt att det är just någon närmare mullsjö. Uttaget i Borensberg för att han tror att andra ska tro att det ska vara någon som bor åt det hållet. Han har alltså haft stenkoll på geografin samt försökt vara smart men misslyckats katastrofalt.
Jag har sagt slumpen hela tiden men de flesta aktiva i denna tråd kan ju inte tro det av någon anledning. Alla mord har inte koppling.
Jag hoppas på livstid för det jävla aset som förstört livet för så många i lilla Mantorp, ett Mantorp som mest varit känt för krossade väntkurer på tågstation under min uppväxt.
Ser vad du skriver, men slumpen är osannolik i detta fall. Kan inte komma på ett enda fall, i vårt rike, som liknar detta.
Samtidigt så finns det liknande berättelser globalt. Ed Gein är ett exempel på hur Edvin framstår som en mysfarbror, i jämförelse.
Citat:
Rent juridiskt kanske inte Ed Gein kan klassas som en seriemördare då han endast erkänt två mord, men mörkertalet lär vara stort. Gein var en utpräglad nekrofil och ägnade sig åt att gräva upp otaliga gravar, bland annat sin egen mammas, och använde sedan huden från liken att klä sig i och dekorera sitt hem med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bangklang
Nämen vad otippat! Det finns tydligen araber och negrer som stjäl, när de kommer åt.
Lita inte så mycket på gammelmedia heller, de vill bara få läsare, och folk som du, att förfasa sig över all dekadens i samhället.
Det finns större problem, som bomber mot polisstationer och handgranater mot barnfamiljer. Vakna nu för fan, och sluta vara en sosse!