Citat:
Ursprungligen postat av
CoralinesGhost
Sju månader? Hur klarade du det?
Jag var där tre arbetspass. Han hade ett väldigt märkligt schemasystem där han skickade ut sms till folk, och den som var snabbast på att svara fick passet. Det jag tyckte var väldigt konstigt var också att han inte bara kunde ha två assistenter på plats, utan även tre ibland, och jag kunde inte förstå hur det kunde gå till eftersom han inte verkade vara beviljad dubbelassistans, ännu mindre trippel? Jag förstår i efterhand att han kunde antagligen göra så genom att han helt enkelt struntade i att betala ut löner. Den gången vi var tre personer där var vi alla jätterädda för honom på grund av hans raserianfall (som han skyllde på medicinska orsaker).
Det som var bra var att man slapp säga upp sig. Det räckte fint med att sluta svara på hans sms. Så slapp man se långa listor på hur man brygger te och andra väsentligheter.
PS En annan sak jag reagerade på var att han enbart verkade anställa folk som såg hyfsat bra ut, oavsett kön.
Bra jävla fråga. Såhär drygt år senare har jag fortfarande inget bra svar. Jag är för tjurskallig för mitt eget bästa?
Att hans raseriutbrott skulle vara pga hans "trötthet", "sjukdom" eller *insert explanation here* är bara skitsnack. Han är en skitstövel av rang helt enkelt.
Det var många tjejer som passerade, som dom flesta normala karlar gärna skulle kasta ett extra öga på (om du frågar mig iaf). Antagligen för att han själv ville ha något att titta på.
Sen vet jag att karln har krävt att en del av de kvinnliga anställda skulle ligga med honom (antagligen för att han tycker att han själv får för lite ligga). Var ett gäng tjejer som ringde mig efter arbetstid och storgrät när det hänt, kränkta utav bara h-vete med all rätt. Ville själv bara försvinna från den här planeten för det fanns inte ett skit jag kan/kunde göra något åt saken. Schweden, Schweden uber alles!!