2018-02-23, 20:15
Medlem
Jaha, hur är läget mellan Trump och Deep State?
Vem har övertaget just nu?

Har Q uttryckt några tankar angående Mueller-utredningen?
Hur är status på Uranium One?
Citera
2018-02-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Kolla den här: https://i.redd.it/fwuuy420tyh01.jpg

Först trodde jag någon bara fantiserade ihop med tanke på slumpen men efter att ha sett posten från Q samt förklaringen i bilden.

Det är samma teknik hela tiden och MSM fattar inte hur väl det fungerar. Folk lär sig i mängder. Man ser till att något skapar rubriker där det sedan finns en betydelse som helt skiljer sig mot den första tolkningen från MSM. På så sätt kan de använda MSM för sina egna syften och MSM saknar helt motmedel mot det här.

Bilden handlar om att trump skrivit "noter" på en lapp men mycket stor text. En lapp som han plötsligt tar upp och sedan lägger ifrån sig. Men han håller den så att det som står på lappen skall tas upp av fotograferna och han håller den med fem fingrar synliga.

Som enskild händelse reagerar ingen men de som följt med vet att de här sakerna återkommer hela tiden, felstavningar som har annan betydelse i twitterinlägg. Poster från Q där det går X antal minuter till trump twittrar och så vidare. Text mellan Q och Trump som synkar.

Trump viste förmodligen att MSM skulle rapportera texten och framställa honom som dum, att han inte kan komma ihåg vad han skall säga.
Här beskriver TYT: https://www.youtube.com/watch?v=EgK6Cu8MguA
Förutom att holy shitballs vad osmakligt det vore om det stämde. Utnyttja sorgen efter en skolskjutning med massvis döda för att leka rebus och gåtor med folk på internet. Låter det som något en sund individ gör?
Citera
2018-02-23, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Förutom att holy shitballs vad osmakligt det vore om det stämde. Utnyttja sorgen efter en skolskjutning med massvis döda för att leka rebus och gåtor med folk på internet. Låter det som något en sund individ gör?

vem menar du det är som leker?
det gäller att samla bevis och förstå hänsynslösheten hos deep state, det är en grupp som inte har några större problem och starta krig eller finansiera terror som isis
Citera
2018-02-24, 10:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kanske finns något ord på armenska (eller vad man kallar deras språk) som är "qanon"?

pakistan tycker jag nog också är märklig där
Efter lite efterforskning visade det sig vara ett armenskt instrument samt en pakistansk actionrulle (Jungle Ka Qanoon) med en oerhört populär huvudrollsinnehavare vars mustasch verkar vara skäl nog att se filmen... https://www.samaa.tv/entertainment/2017/01/legendary-actor-sultan-rahi-being-remembered-today/
Citera
2018-02-24, 11:36
Medlem
Om skolskjutningen är iscensatt av Deep State , då har Donald Trump fel när han hävdar att skolskjutningen berodde på mental sjukdom.
Vem har rätt?
Citera
2018-02-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Om skolskjutningen är iscensatt av Deep State , då har Donald Trump fel när han hävdar att skolskjutningen berodde på mental sjukdom.
Vem har rätt?

Förstår jag rätt så har de rätt bra koll på orsakerna bakom den här skjutningen. Sammanfattningsvis kan man säga att de medvetet valt att blunda för problem på skolan. Elever har tydligt fått lov att göra vad de vill och man har inte anmält. Det finns flera orsaker men grundläggande är som vanligt pengar.
Citera
2018-02-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Vem har rätt?

Det finns ett "spår" som kretsar kring psykiatrisk medicin i kombination med elektromagnetiska fält från främst smartphones(tror jag). Det påstås att teknologin ihop med långvarig behandling som består av bla antidepp-preparat, ger möjlighet att kontrollera en persons medvetande och handlingar. Jag vet, det låter bizarrt, men det finns tydligen ett visst vetenskapligt stöd för påståendena. Jag har inte köpt den beskrivningen, men jag håller dörren öppen pga av den lilla information jag sett kring det hela. Jag ser inget konstigt i att man skulle ha funnit sätt att manipulera människors medvetande med en kombination av "terapi", kemi och elektromagnetism. Jag skulle snarare bli förvånad om man inte skulle hittat sådana möjligheter under ett århundrade av forskning på dessa områden.

Påstår inte att det är sant, tänker inte länka till några källor och få någon att spåra ur på det. Men en iscensättning av deep state och mental sjukdom utesluter inte varandra på något sätt. Oberoende av vad jag skrev ovan.

Tydligen medicineras ca 300 000 barn under 3 år med diverse psykpreparat i USA. Den informationen i sig själv är oroväckande. Vilken jävla läkare skulle medicinera så små barn, oavsett psykologiska symptom? En outvecklad hjärna lär knappast utvecklas på ett bra sätt genom att manipulera serotoninsystem, eller något annat signalsystem för den delen. Vilka skäl man än påstår sig ha för att göra så, så bör man förhålla sig väldigt skeptisk till psykiatrisk medicinering av så små barn.
Citera
2018-02-24, 12:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Förstår jag rätt så har de rätt bra koll på orsakerna bakom den här skjutningen. Sammanfattningsvis kan man säga att de medvetet valt att blunda för problem på skolan. Elever har tydligt fått lov att göra vad de vill och man har inte anmält. Det finns flera orsaker men grundläggande är som vanligt pengar.

Han var ju avstängd från skolan, och lärarna var ombedda att hålla ett ga på honom om han skulle dyka upp med en ryggsäck.. Det är väl ändå motsatsen till att "medvetet blunda för problem på skolan"?
Citera
2018-02-24, 12:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Det finns ett "spår" som kretsar kring psykiatrisk medicin i kombination med elektromagnetiska fält från främst smartphones(tror jag). Det påstås att teknologin ihop med långvarig behandling som består av bla antidepp-preparat, ger möjlighet att kontrollera en persons medvetande och handlingar. Jag vet, det låter bizarrt, men det finns tydligen ett visst vetenskapligt stöd för påståendena. Jag har inte köpt den beskrivningen, men jag håller dörren öppen pga av den lilla information jag sett kring det hela. Jag ser inget konstigt i att man skulle ha funnit sätt att manipulera människors medvetande med en kombination av "terapi", kemi och elektromagnetism. Jag skulle snarare bli förvånad om man inte skulle hittat sådana möjligheter under ett århundrade av forskning på dessa områden.

Påstår inte att det är sant, tänker inte länka till några källor och få någon att spåra ur på det. Men en iscensättning av deep state och mental sjukdom utesluter inte varandra på något sätt. Oberoende av vad jag skrev ovan.

Tydligen medicineras ca 300 000 barn under 3 år med diverse psykpreparat i USA. Den informationen i sig själv är oroväckande. Vilken jävla läkare skulle medicinera så små barn, oavsett psykologiska symptom? En outvecklad hjärna lär knappast utvecklas på ett bra sätt genom att manipulera serotoninsystem, eller något annat signalsystem för den delen. Vilka skäl man än påstår sig ha för att göra så, så bör man förhålla sig väldigt skeptisk till psykiatrisk medicinering av så små barn.

Visserligen tycker jag att ditt inlägg snarare passar här eller här , men rätt ska vara rätt och det handlar dessvärre om över 500,000 barn under 3 års ålder i USA som går på psykpreparat (främst antidepressiva medel): https://www.cchrint.org/psychiatric-drugs/children-on-psychiatric-drugs/
Citera
2018-02-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Visserligen tycker jag att ditt inlägg snarare passar här eller här , men rätt ska vara rätt och det handlar dessvärre om över 500,000 barn under 3 års ålder i USA som går på psykpreparat (främst antidepressiva medel): https://www.cchrint.org/psychiatric-drugs/children-on-psychiatric-drugs/

Du kanske har rätt om forumdel. Men det pågår en diskussion kring Q och vad jag skrev. Så jag tyckte det passade in här.

Diskussionen handlar alltså om att deepstate skulle manipulerat skytten med dessa metoder, och även gjort så vid andra skjutningar.
Senast redigerad av hbphys 2018-02-24 kl. 13:41.
Citera
2018-02-24, 18:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Angående Muellers åtal mot ryska nättroll (citat från Aftonbladet så det är givetvis helt fel redan från början här på Flashback, men wtf)

Ett exempel som tas upp i åtalet är det numera nedstängda Twitter-kontot @TEN_GOP, som utgav sig för att styras av republikaner i delstaten Tennessee.
Egentligen var det ryska nättroll som genom ett systematiskt arbete under två år skaffade sig över hundratusen följare. Kontot spred tusentals inlägg, främst om invandring och Hillary Clinton, men även om Sverige.

Är det nåt som känns igen i detta??
Citera
2018-02-24, 22:50
Medlem
Sam.Boyds avatar
Nu har det gått 3 månader och ingen stor upprensning.

Jag är besviken.

Vad var det jag skulle få se?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in