Citat:
Ursprungligen postat av
Sumer
Om skolskjutningen är iscensatt av Deep State , då har Donald Trump fel när han hävdar att skolskjutningen berodde på mental sjukdom.
Vem har rätt?
Det finns ett "spår" som kretsar kring psykiatrisk medicin i kombination med elektromagnetiska fält från främst smartphones(tror jag). Det påstås att teknologin ihop med långvarig behandling som består av bla antidepp-preparat, ger möjlighet att kontrollera en persons medvetande och handlingar. Jag vet, det låter bizarrt, men det finns tydligen ett visst vetenskapligt stöd för påståendena. Jag har inte köpt den beskrivningen, men jag håller dörren öppen pga av den lilla information jag sett kring det hela. Jag ser inget konstigt i att man skulle ha funnit sätt att manipulera människors medvetande med en kombination av "terapi", kemi och elektromagnetism. Jag skulle snarare bli förvånad om man inte skulle hittat sådana möjligheter under ett århundrade av forskning på dessa områden.
Påstår inte att det är sant, tänker inte länka till några källor och få någon att spåra ur på det. Men en iscensättning av deep state och mental sjukdom utesluter inte varandra på något sätt. Oberoende av vad jag skrev ovan.
Tydligen medicineras ca 300 000 barn under 3 år med diverse psykpreparat i USA. Den informationen i sig själv är oroväckande. Vilken jävla läkare skulle medicinera så små barn, oavsett psykologiska symptom? En outvecklad hjärna lär knappast utvecklas på ett bra sätt genom att manipulera serotoninsystem, eller något annat signalsystem för den delen. Vilka skäl man än påstår sig ha för att göra så, så bör man förhålla sig väldigt skeptisk till psykiatrisk medicinering av så små barn.