Jag har provat DK's batch #1 nu.
Vikten stämde bättre denna gången och lite mer än 5g i vilket jag gläds åt
Den är ett snäpp över i kvalité men trodde det skulle vara ännu större skillnad i och med att den är 300kr dyrare, men det märks ändå att den är vassare. Den luktar annorlunda från den andra och har liiite av en gul nyans i men skulle knappt säga att den är mycket torrare. Om #3 tappar 40-45% i vikt tills helt torkat skulle jag säga att den här kanske tappar 35%. Trodde det skulle vara mycket torrare så det är fortfarande ett jävla helvete att få ut tjacket ur påsen så man får ha något rent att peta ut det med.
Denna batchen är dock mycket trevligare vid IV med faktiskt go skjuss i, inget koffeinbank-ful-skjuss heller så man får inte svetten och stisset från koffein så det känns rent och fint, inget fultjack, även om nu vissa gillar den delen av kicken. Vill dock tillägga att lösningen blir ännu grumligare på denna så vill man vara försiktig så kan det vara värt att dubbelfiltrera det.
Vet inte riktigt. Kör man IV är det värt att lägga ut för #1 imho. Men #3 är inte heller dålig och inte provat skillnaden nasalt/oralt/liknande så vet inte om #1 annars är så mycket skarpare om man inte vill ha panna.
Värd att prova vilket som då 750kr femman inte är speciellt dyrt. Största klagomålet jag har är helt enkelt att det är så jävla kladdigt att det är en pina att få ut ur påsen. Hade det vart bara tillräckligt torrt att man inte måste klämma ut det bit för bit hade det varit en solklar 10/10 vinnare, speciellt med det priset. Om inget annat så kan DK snåla och byta till mindre zip-bags så det blir lättare att klämma ut. Annars så är det ganska bra tjack som håller bra kvalité.