2018-02-24, 03:21
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walter_Sobchak
dom finns kvar, det gäller bara ha rätt kontakter
Svårt att ha stabila kontakter när man är bosatt i Smålands djupaste skogar.

Då får man förlita sig på näthandeln.
2018-02-24, 05:24
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Bäst MDMA just nu?

Senast jag körde så blev det krav, körde illusionen ett tag men det sista jag fick av honom var helt värdelöst, så jag skulle testa krav iaf.
2018-02-24, 07:29
Medlem
Hej,

tips på vem som har bäst zolpidem/stilnoct/belbien?

hört att parlamentet är bra.

mvh
Senast redigerad av FreshToDeath 2018-02-24 kl. 07:54.
2018-02-24, 08:20
Medlem
FeedMyInfections avatar
Någon som testat dvdbox amfetmin och kan ge betyg?
2018-02-24, 08:34
Medlem
Tänkte gröna Mrbaeng, zolpidem, DK x2 samt LeMeilleur som har äkta mephedrone
2018-02-24, 09:27
Medlem
sketcells avatar
Jag har provat DK's batch #1 nu.

Vikten stämde bättre denna gången och lite mer än 5g i vilket jag gläds åt

Den är ett snäpp över i kvalité men trodde det skulle vara ännu större skillnad i och med att den är 300kr dyrare, men det märks ändå att den är vassare. Den luktar annorlunda från den andra och har liiite av en gul nyans i men skulle knappt säga att den är mycket torrare. Om #3 tappar 40-45% i vikt tills helt torkat skulle jag säga att den här kanske tappar 35%. Trodde det skulle vara mycket torrare så det är fortfarande ett jävla helvete att få ut tjacket ur påsen så man får ha något rent att peta ut det med.

Denna batchen är dock mycket trevligare vid IV med faktiskt go skjuss i, inget koffeinbank-ful-skjuss heller så man får inte svetten och stisset från koffein så det känns rent och fint, inget fultjack, även om nu vissa gillar den delen av kicken. Vill dock tillägga att lösningen blir ännu grumligare på denna så vill man vara försiktig så kan det vara värt att dubbelfiltrera det.

Vet inte riktigt. Kör man IV är det värt att lägga ut för #1 imho. Men #3 är inte heller dålig och inte provat skillnaden nasalt/oralt/liknande så vet inte om #1 annars är så mycket skarpare om man inte vill ha panna.

Värd att prova vilket som då 750kr femman inte är speciellt dyrt. Största klagomålet jag har är helt enkelt att det är så jävla kladdigt att det är en pina att få ut ur påsen. Hade det vart bara tillräckligt torrt att man inte måste klämma ut det bit för bit hade det varit en solklar 10/10 vinnare, speciellt med det priset. Om inget annat så kan DK snåla och byta till mindre zip-bags så det blir lättare att klämma ut. Annars så är det ganska bra tjack som håller bra kvalité.
Senast redigerad av sketcell 2018-02-24 kl. 09:41.
2018-02-24, 10:36
Medlem
Skotters avatar
tyson på FS, är det någon som har något omdöme om denne försäljare? Onekligen en av dem som har bäst statistik där just nu, men man ska inte alltid lita bara på siffror.
2018-02-24, 10:43
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Jag har provat DK's batch #1 nu.

Vikten stämde bättre denna gången och lite mer än 5g i vilket jag gläds åt

Den är ett snäpp över i kvalité men trodde det skulle vara ännu större skillnad i och med att den är 300kr dyrare, men det märks ändå att den är vassare. Den luktar annorlunda från den andra och har liiite av en gul nyans i men skulle knappt säga att den är mycket torrare. Om #3 tappar 40-45% i vikt tills helt torkat skulle jag säga att den här kanske tappar 35%. Trodde det skulle vara mycket torrare så det är fortfarande ett jävla helvete att få ut tjacket ur påsen så man får ha något rent att peta ut det med.

Denna batchen är dock mycket trevligare vid IV med faktiskt go skjuss i, inget koffeinbank-ful-skjuss heller så man får inte svetten och stisset från koffein så det känns rent och fint, inget fultjack, även om nu vissa gillar den delen av kicken. Vill dock tillägga att lösningen blir ännu grumligare på denna så vill man vara försiktig så kan det vara värt att dubbelfiltrera det.

Vet inte riktigt. Kör man IV är det värt att lägga ut för #1 imho. Men #3 är inte heller dålig och inte provat skillnaden nasalt/oralt/liknande så vet inte om #1 annars är så mycket skarpare om man inte vill ha panna.

Värd att prova vilket som då 750kr femman inte är speciellt dyrt. Största klagomålet jag har är helt enkelt att det är så jävla kladdigt att det är en pina att få ut ur påsen. Hade det vart bara tillräckligt torrt att man inte måste klämma ut det bit för bit hade det varit en solklar 10/10 vinnare, speciellt med det priset. Om inget annat så kan DK snåla och byta till mindre zip-bags så det blir lättare att klämma ut. Annars så är det ganska bra tjack som håller bra kvalité.

Tips är att slänga ner påsen i ett glas/shaker med vatten när det bara finns oljiga rester kvar. Tog mig 30min att förbereda något med DK's batch #3 och sen tjacksmet överallt, kändes smutsigt med oljan. Man kunde se vart jag pillat med UV ljus och gult filter ..
2018-02-24, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Någon som kan uttala sig om pulverforms, pistvakts, och 100Procent Xanor/Xanax/Alprastavar?

100Procent's ser ju faktiskt riktigt seriösa ut, och riktigt bra priser med.
Någon som har testat dom och kan skriva något om dom?

Pulverform's all day all night skulle jag säga
Har handlat många ggr där, Samt vänner.
2018-02-24, 14:14
Medlem
80-talists avatar
Så, vem har bäst amfetamin inne just nu? Saknar PT som fan.
2018-02-24, 14:26
Medlem
sketcells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Tips är att slänga ner påsen i ett glas/shaker med vatten när det bara finns oljiga rester kvar. Tog mig 30min att förbereda något med DK's batch #3 och sen tjacksmet överallt, kändes smutsigt med oljan. Man kunde se vart jag pillat med UV ljus och gult filter ..
Det var ingen olja i min #3. Visst det var alldeles för blött men ändå. Och jag tror det du menar är att jag ska använda löspåsen just som en löspåse?
2018-02-24, 14:40
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Det var ingen olja i min #3. Visst det var alldeles för blött men ändå. Och jag tror det du menar är att jag ska använda löspåsen just som en löspåse?

Ja precis, bara låta ligga och ta ur påsen eller drick med påsen i
I den Batch 3 av DK jag bekantades med så var det väldig hög procent olja, den torkade aldrig 100% och blev frasigt så var inte optimalt att dra linor heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in