2018-02-23, 10:02
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Han är knappast etnisk svensk.

Sen skulle jag vilja fråga de som läser i tråden och som känner sig blåsta exakt var kursen/lägret var placerat den här gången?

Var det i Reijmyre i Finspång? Får för mig att snubben vandrar med sina läger i takt med att han blåser de han hyr lokaler av, men det är en känsla bara än så länge.

Det har jag inte sagt att han är heller.
Citera
2018-02-23, 10:13
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Det är Simon Kachoa punkt slut. Han tog min depositionsavgift och på plats så är maten helt åt helvete, sjukt arrogant är han också. Riktigt svin!

Får jag fråga var kursen/lägret är den här gången? Verkar som lägret vandrar runt, undrar om snubben blåser sina hyresvärdar också.
Citera
2018-02-23, 10:17
Medlem
Har träffat Simon genom gemensamma vänner/kollegor, och kan ju säga att han inte riktigt slog mig som någon att lita på.

Fick sedan höra att han stal från sitt dåvarande jobb och höll på.
Citera
2018-02-23, 16:39
Medlem
Marre1976s avatar
Kan någon förklara hur han lyckats blåsa så många på så mycket pengar?
Har han charm eller är han underbart go som människa??
Eller är ni som blivit lurade lite kändiskåta??
Citera
2018-02-23, 18:20
Medlem
Jag hörde att han jobbade i en telefonbutik och stal, så han fick sparken.
Citera
2018-02-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976

https://unv.is/aftonbladet.se/nojesbladet/a/gPLA3B/tv-profil-anklagas-for-bedrageri-andra-maste-varnas (första inlägget i denna tråd). Haha ja charmig och underbar go som människa är nog hur folk skulle beskriva honom som blivit blåsta.. Tomten måste komma till midsommar hos dig med din logik
Citera
2018-02-23, 19:39
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
När man öppnar sitt hjärta för dessa jävla parasiter så är det bara att gilla läget
Citera
2018-02-23, 20:23
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 18swecun
https://unv.is/aftonbladet.se/nojesbladet/a/gPLA3B/tv-profil-anklagas-for-bedrageri-andra-maste-varnas (första inlägget i denna tråd). Haha ja charmig och underbar go som människa är nog hur folk skulle beskriva honom som blivit blåsta.. Tomten måste komma till midsommar hos dig med din logik

Lilla gubben, såg du inte att jag ställde tre st frågor??
Hur kan du få det till min logik sweet??
Citera
2018-02-24, 12:46
Medlem
Citat:
Lilla gubben, såg du inte att jag ställde tre st frågor??
Hur kan du få det till min logik sweet??

Jodå tre frågor fick jag de till också..Eftersom jag inte blivit blåst av personen så fick du svar på fråga ett genom en länk där utsatta besvarar din fråga. Svar på fråga två genom sarkasm och svar på fråga tre finner du i länken. Dem försökte inte köpa sig ett C-kändisskap medlemskort utan betala dispositioner för en tjänst som inte utfördes.

"Har han charm eller är han underbart go som människa??" Om du tror att någon som blir blåst av någon beskriver personen i fråga på detta sätt så har du en snedvriden bild av livet.
Citera
2018-02-24, 13:17
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Alltid när det spekuleras i vem som gjort vad och det verkar vara "kändisar" inblandade så blir det sån otrolig dramatik. I 99% av dessa fall verkar "kändisen" vara en doldis för svenska folket. Så vem är denna Simon Kachoa som ingen hört talas om som är så "känd"..... 🤔

Tyvärr inte kollat på Biggest Looser.
Finns det mer info om Simon Kachoa?

Såg att han gått i KK. Hur kommer det sig då att han kan ha dessa ”hälso-camps”?
Har han någon skum kumpan med sig?
Citera
2018-02-24, 14:11
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 18swecun
Jodå tre frågor fick jag de till också..Eftersom jag inte blivit blåst av personen så fick du svar på fråga ett genom en länk där utsatta besvarar din fråga. Svar på fråga två genom sarkasm och svar på fråga tre finner du i länken. Dem försökte inte köpa sig ett C-kändisskap medlemskort utan betala dispositioner för en tjänst som inte utfördes.

"Har han charm eller är han underbart go som människa??" Om du tror att någon som blir blåst av någon beskriver personen i fråga på detta sätt så har du en snedvriden bild av livet.

Så du menar att du inte tror att bedragare är charmiga??
Citera
2018-02-24, 15:37
Medlem
Citat:
Så du menar att du inte tror att bedragare är charmiga??

Nej lilla vän.. Duktiga på att manipulera möjligtvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in