2018-02-20, 20:54
Medlem
Ostbågar från OLW är allt som oftast de bästa snacksen..... Prisvärda... Lidl etc har div andra goda SourcreamCheese-chips i 200g. Inte fullt lika goda enligt mej men fungerar helt klart om man vill ha budget-chips...
Citera
2018-02-21, 00:46
Medlem
p0tatiss avatar
Burts, Kettle, Hendersons ...såna chips är gjorda av skivad riktig potatis va. Mycket godare än "vanliga".
Citera
2018-02-22, 10:37
Medlem
scillavanillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Båda märkena av deras grill och löksmak är bäst.

Tycker dock att de minskat på smaken av lök de senaste åren, eller är det jag som fått sämre smaksinne? Märker ingen skillnad på andra smaker, visserligen tyckte jag wasabin till sushin jag åt senast var mildare än vanligt, men det kan ju varit en engångsföreteelse.
Inte bara jag som tycker det alltså. Det smakade mycket mer lök förr. Det är ju löksmaken jag vill åt när jag köper grillchips.
Citera
2018-02-22, 22:36
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scillavanilla
Inte bara jag som tycker det alltså. Det smakade mycket mer lök förr. Det är ju löksmaken jag vill åt när jag köper grillchips.
Estrella grillchips kan smaka mkt lök .. men i så fall ha ett bäst före datum på minst 5 månader så dom är ganska nytillverkade .. Dessutom varierar det kraftigt mellan olika batcher ..
Citera
2018-02-23, 13:24
Medlem
Testa och köp dillchips av märket garant på willys
Dem smakade dill och syntes att det var dill på chipsen
Testa och se
Dem hade ju andra smaker också
Senast redigerad av Eagle5555 2018-02-23 kl. 14:03.
Citera
2018-02-23, 16:25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjbrom410
OLW Cream cheese!!

Oerhört goda. Klar tvåa bland favoritchipsen.
Citera
2018-02-25, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Testa och köp dillchips av märket garant på willys
Dem smakade dill och syntes att det var dill på chipsen
Testa och se
Dem hade ju andra smaker också

Jag tycker generellt Garants chips har en rätt fadd och jolmig smak. Inget direkt tryck i smaken. Synd, för påsstorleken är ju bra.
Citera
2018-02-25, 16:32
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Jag tycker generellt Garants chips har en rätt fadd och jolmig smak. Inget direkt tryck i smaken. Synd, för påsstorleken är ju bra.

Håller med. Tyckte Garants chips var ok i början men tröttnade snabbt på dem. Deras dill- och grillchips är inte alls lika goda som t.ex. Estrellas. Deras Pepperoni-chips och varianten med salt och svartpeppar är dock ok. Likaså Sour and chili.
Citera
2018-02-25, 17:18
Medlem
Nästan alla chips är goda förutom vinägerchips
Citera
2018-02-25, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
Lidls baconchips av märket Crusti Croc är supergoda. Ska åka och köpa dom nu. Bästa baconchipsen there is.
Dom är billiga aswell
Citera
2018-02-25, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Nästan alla chips är goda förutom vinägerchips
Dom funkar fint efter några öl annars oätbara.
Citera
2018-02-26, 15:49
Medlem
Från början var det Estrella på helgerna. Sedan blev det OLW. Men efter att man växlat mellan dom där i många år tröttnade man på dom helt.
Numera är (konstigt nog) Icas Sourcream den jag föredrar mest faktiskt. Garant kör jag vissa helger också. Man har helt enkelt lyckats tröttna på de "traditionella" märkena OLW och Estrella på gamla dar....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in