Citat:
Ursprungligen postat av
vaskefrosk
Halkade in på ett bananskal här efter att ha läst i Expressen om mordet! Och blev aningen chockad!
Kände Linda G pappa en gång i tiden,
Det jag vet är att Linda bodde med sin pappa och sina fem syskon. Pappan var mer eller mindre alkoholist, hur det är idag med den saken vet jag inte.
Mamman till Linda stack när Linda var i 8-års åldern och lämnade pappan och alla barnen. Vad jag förstod så hade mamman även drogproblem. Mamman skaffade fler barn med en ny karl!
Linda rymde hemifrån, hon bodde i fosterhem. Anklagade fosterfadern för att han har tafsat på henne och även pappan för incest. Hur det var med det vet jag dock inte... tappade kontakten i den vevan.
Linda kommer från en mycket dysfunktionell familj och kankse det inte är så konstigt att hon har gjort som hon har gjort, även om det inte är ok att ta livet av någon.
Namnet är så pass ovanlgit så jag regaerade direkt... Ibland är världen liten.
De bodde i Östersund eller rättare sagt i Torvalla.
Tillförde väl inget med mitt inlägg direkt..
Älskar människor, jag råkar vara ett av barnen som mamman skaffade med en ny karl som du så fint uttryckte det. Om du tror att du fått sanningen från hennes pappa så är du ute på väldigt hal is, snälla du, uttala dig inte om saker du inte vet nånting om. Tack på förhand!