2018-01-14, 07:54
Medlem
BeerChangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Är han Örebroare från början eller är han inflyttad? Vet du det? Har hört talas om några Siltala i Stockholmstrakten. Är dom släkt tro?
Han är ursprungligen från Stockholm, han pratar med en typisk stockholmsdialekt.
Citera
2018-01-15, 11:02
Medlem
Äldre Tingsrättsdom Örebro TR Andreas Elander (tidigare Höijer) Mord 20070827 Fängelse 10 år
https://minfil.org/abAeycdcb3/_rebro_TR_3250-07_20080104.pdf
Senast redigerad av ox86 2018-01-15 kl. 11:27.
Citera
2018-01-15, 12:58
Medlem
Angelsvilas avatar
Finns det FUP i tråden?
Citera
2018-01-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
https://minfil.org/Ucg9x7d4bc/B_2625-17.pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Angelsvila
Finns det FUP i tråden?

kolla
annars finns den på mord.nu
Citera
2018-01-15, 15:07
Medlem
Rufoss avatar
Alltså vad är detta för människor?? Nu menar jag både den feta gärningskvinnan och brottsoffret.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/smabarnsmamman-linda-granvold-mordade-sin-van-efter-karleksforklaringen/

Linda Granvold blev alltså vräkt från sin lägenhet, och Gert bjöd in henne till sin lägenhet

Gert ska vid upprepade tillfällen ha flörtat med Linda och sagt: "Kan jag få en puss? Kan jag få en puss? Kan du titta på mig?"

Alla hans pussförfrågningar ska ha besvarats med spö, som till slut övergick till mord (med hjälp av en annan utsvluten betahane).

Det luktar WT, A-lagare och förståndshandikapp långa vägar.
Senast redigerad av Rufos 2018-01-15 kl. 15:14.
Citera
2018-01-15, 15:14
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Alltså vad är detta för människor? Nu menar jag både den feta gärningskvinnan och brottsoffret.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/smabarnsmamman-linda-granvold-mordade-sin-van-efter-karleksforklaringen/

Linda blev alltså vräkt från sin lägenhet och flyttade in hos det blivande brottsoffret.

Gert ska vid upprepade tillfällen ha flörtat med Linda och sagt: "Kan jag få en puss? Kan jag få en puss? Kan du titta på mig?"

Alla hans pussförfrågningar ska ha besvarats med spö, som till slut övergick till mord.

Jävla B-människor! Blir man vräkt från en lägenhet i Kopparberg så kan man knappast komma längre ner på den sociala skalan!

Undrar om dett flyttade in en svensk i lägenheten? Antagligen inte! Kopparberg har blivit lite spooky på senare år!
Citera
2018-01-15, 17:02
Medlem
Hon satt ju för tusan o vek ut sig för o få pengar i hans lägenhet sen slå för att hon får lite komplimanger o sen strypa!!!! Helt efterbliven måste hon vara.
Citera
2018-01-15, 17:18
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggesgagg
Hon satt ju för tusan o vek ut sig för o få pengar i hans lägenhet sen slå för att hon får lite komplimanger o sen strypa!!!! Helt efterbliven måste hon vara.
Helt hysteriskt också.
"Snälla kan jag FÅ 100:-, 200:- ??
Du får se mina bröst!"
Och köpte typ folköl och cigg för cashen.
Skrattretande.
Och alla snubbar som faktiskt gör detta...
Citera
2018-01-15, 17:22
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Alltså vad är detta för människor?? Nu menar jag både den feta gärningskvinnan och brottsoffret.

Linda Granvold blev alltså vräkt från sin lägenhet, och Gert bjöd in henne till sin lägenhet

Alla hans pussförfrågningar ska ha besvarats med spö, som till slut övergick till mord (med hjälp av en annan utsvluten betahane).

Nästan exakt som Långshyttemordet på Madeline Delbom. Ett tragiskt gäng som lekte "gangsters".
Arbetslösa, bidragstagare, super, knarkar och äcklar sig överlag.
Patrask!
Citera
2018-01-17, 14:19
Medlem
Citat:

brottsoffret?? du måste ju va bra efterbliven själv som uttalar dig negativt om honom. totalt förståndshandikappat.
Citera
2018-01-17, 14:36
Medlem
ShortEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midfuckyou
Emot dödsstraff men fångarna ska sitta till dom dör!
Vad är poängen förutom de skulle bli en samhällsekonomisk omöjligt samt ett omänskligt levende där dom väntar på o dö.
Omvärdera dina sätt o tänka va

Poängen är att om man uppsåtligen mördar en annan människa förtjänar man inga rättigheter. Det är inte synd om mördare som sitter på livstid. Och sitter dom i fängelse kan dom ändå göra samhällsnytta, ett exempel kan ju vara billig arbetskraft. Som jag tolkar ditt oklanderliga sätt att tänka, är man emot dödsstraff är man alltså emot alla straff, eller hur tänkte du?
Citera
2018-01-17, 14:51
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggesgagg
brottsoffret?? du måste ju va bra efterbliven själv som uttalar dig negativt om honom. totalt förståndshandikappat.
Dra något gammalt över dig, din överkänsliga jävel.

Öppnar man sitt hem för en vräkt fetful WT-kossa, och vid upprepade tillfällen tjatar om pussar som besvaras med stryk, och till slut mord - då är man inte vid sina sinnens fulla bruk. Det är enkel fakta.

Brottsoffret är i bästa fall en misslyckad betahane, men förmodligen hade han större problem än så. Precis som mörderskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in