Citat:
Ursprungligen postat av
asylskanken
JohnMungo trollar nog med sitt kvinnohat för att ge illusion av att min kritik mot Wagrell har med sexuell frustration att göra. Tro mig jag har varit frustrerad i decennier, men det är över när jag insett att sex är överhypat. Och det är vad jag vill föra fram till andra i det onödigt lidande tillståndet. Så speciellt rena och vackra är inte Wagrell och hennes systrar att de är värda all uppvaktning och konstanta bekräftelse. Därför håller jag med killarna i studion angående sexdockor även fast jag personligen tycker det är avtändande (än så länge men vem vet i framtiden). Är glad att vi bröder stöttar varandra

annars har vi normalt mobbat varandra precis som pogba försöker göra nu, antagligen som en signalering till tjejerna om ens karaktär eller vad det är. Ansträngde mig så hårt i mina inlägg för att inte verka som en total loser men som sagt denne JohnMungo är nog lite av ett troll om man läser hans tidigare inlägg. Annars ber jag dig om ursäkt om jag missförstått.
Det var verkligen inte menat att klanka ned på henne för att hon är kvinna, och låter mitt inlägg som kvinnohat så får jag be om ursäkt.
Mun upprördhet berodde mer på att jag tyckte hon fuckade upp diskussionen när hon blev nonchalant och barnslig mitt i allt. Och jag känner lite att de tassade runt mer än om, säg Fritte varit den som argumenterat som Wagrell. Och då är det ju så att de inte kan debattera normalt men en kvinna. Det störde mig, m inget kvinnohat från min sida.
Älskar kvinnor.
Håller med om att jag slängde in ett par onödigt grova meningar, det var onödigt.
Sen vill jag bara flika in att man måste kunna bli upprörd över idioti i en diskussion som handlar om sexuell frustration eller pedofili utan att själv bli beskylld för "höhö du e nog sexuellt frustrerat peddo, därför du blir så upprörd" precis som att man måste kunna diskutera droger eller whatever.
Jag vill bara ha så mycket frihet som mojligt för alla. I alla möjliga sammanhang. Ett fritt samhälle.
Jag är inte sexuellt frustrerad vill jag också lägga till. Jag har rätt låg sexdrift.
Tack för mig.