2018-02-14, 17:05
Medlem
Kan rekommendera plejd, har haft aktien sedan oktober och tror på fortsatt uppgång! Vad tror ni?

I övrigt funderar jag på Ellen och Anoto, men frågan är om tåget redan gått eller inte...
Citera
2018-02-15, 10:03
Medlem
Cameltotems avatar
Vad tror ni om patriot one technologies?

Funderar på lägga 10k, har redan lagt på 2.15 men bara några hundra kronor.

Skolskjutningen känns som något man kan kapitalisera på.
Citera
2018-02-15, 18:11
Medlem
precixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Vad tror ni om patriot one technologies?

Funderar på lägga 10k, har redan lagt på 2.15 men bara några hundra kronor.

Skolskjutningen känns som något man kan kapitalisera på.

Du är efter sorry. Efterbliven alltså. Och sen i trend.
Citera
2018-02-15, 18:14
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Du är efter sorry. Efterbliven alltså. Och sen i trend.

Ja fy fan vad jag har missat den här raketen, den är uppe i 300 CAD nu va?

Citera
2018-02-18, 09:18
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Det är det många som har. Men marknaden har redan prisat dem.

Så frågan kvarstår. Varför skulle de öka mer? Vad är produkten? Och vad skulle få dem att dubbla sitt värde?
Sitter på prolight tåget jag med, dom lär bli uppköpta av ett större bolag. Maria verkar dessutom vara rätt vd o ha vid spakarna. Besök ett sjukhus och fråga läkarna angående produkten dom besitter så ligger nog prolight i din portfölj också, 4,50 nu.

Orexo stiger som väntat, tacka Kina för ytterligare opiat beroende tack vare dessa fentanyl analoger som många numera horseare tog sin oskuld med.
Citera
2018-02-18, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Sitter på prolight tåget jag med, dom lär bli uppköpta av ett större bolag. Maria verkar dessutom vara rätt vd o ha vid spakarna. Besök ett sjukhus och fråga läkarna angående produkten dom besitter så ligger nog prolight i din portfölj också, 4,50 nu.

Orexo stiger som väntat, tacka Kina för ytterligare opiat beroende tack vare dessa fentanyl analoger som många numera horseare tog sin oskuld med.

Är inte prolights produkt endast i fas 1? Det innebär väl att det inte finns på marknaden ännu. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2018-02-18, 21:31
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldgravaren
Är inte prolights produkt endast i fas 1? Det innebär väl att det inte finns på marknaden ännu. Rätta mig om jag har fel.
Stämmer , men hur pass uppskattad produkten vore syftade jag på.
Citera
2018-02-18, 21:43
Medlem
Mitt aktietips som jag tror är väldigt säkert är ; Varje gång HoM går ned ca 1-2 % köp---det kommer alltid rekyl....sälj när den gått upp 1-2 %....HoM är ett stort företag med marginaler, MEN med nuvarande internetutveckling är trenden NER NER NER...men det kommer ALLTID finnas tro på att de kommer återhämta sig..De kommer sakta sakta gå nedåt...Men varje nedgång på 1-3 %är ett KÖP---därefter ett sälj när aktien gått upp 1till 3 SEK... .
Citera
2018-02-18, 21:46
Medlem
Bull HoM X 5...vid dippar...sälj snabbt vid 1-2 % uppgång...riktkurs på 3 år 50 kr.(nu ca 139)..men det kommer bara gå sakta sakta nedåt , med rekyler uppåt hela tiden.
Citera
2018-02-20, 13:48
Medlem
Ser ut att bli Veckans Mest Lästa på Redeye och imorgon är investerarträffen på Scandic Anglais i Stockholm:

https://www.redeye.se/arena/posts/na...-onsdag-kvaell
Citera
2018-02-21, 17:47
Medlem
VD för Eniro köpte aktier för ca 1 miljon kronor idag, vad tror ni händer? Rusar kursen imorgon?
Citera
2018-02-21, 18:04
Medlem
0.39s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldgravaren
VD för Eniro köpte aktier för ca 1 miljon kronor idag, vad tror ni händer? Rusar kursen imorgon?

Gör den det så kommer den gå ned i samma takt i övermorgon igen. Eniro är kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in